Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00585077/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
- 2024/BZP 00592974/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110196908
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ceramiczna 1
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: (82) 562 32 54
1.5.8.) Numer faksu: 562 32 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@szpitalchelm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalchelm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b569459-45dc-47a6-bfd1-e96e7a21bbea
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00061681
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00103569/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585077
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.3311.56.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 1 – Kardiomonitory, Aparaty EKG, KTG.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie polegających
na wykonaniu planowych przeglądów i konserwacji zgodnie z właściwościami danego sprzętu, najbardziej aktualnymi obwiązującymi instrukcjami, najnowszymi zaleceniami producenta, standardami, normami oraz w interwałach czasowych określonych przez Zamawiającego lub przez producenta sprzętu lub w terminach wskazanych przez Zamawiającego. Przeglądy okresowe muszą zapewnić nieprzerwaną możliwość korzystania ze sprzętu (ciągłość przeglądów) i obejmują wszelkie wymagane w trakcie przeglądów wymiany części oraz elementów zużywalnych, które wchodzą w skład danego przeglądu i są wymagane dla zachowania bieżącej sprawności sprzętu, w tym sugerowane przez producenta urządzenia do wymiany w trakcie danych przeglądów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia,
2) załączniku nr 3 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4. Szczegółowe warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 126205 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 2 – Aparaty USG.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie polegających
na wykonaniu planowych przeglądów i konserwacji zgodnie z właściwościami danego sprzętu, najbardziej aktualnymi obwiązującymi instrukcjami, najnowszymi zaleceniami producenta, standardami, normami oraz w interwałach czasowych określonych przez Zamawiającego lub przez producenta sprzętu lub w terminach wskazanych przez Zamawiającego. Przeglądy okresowe muszą zapewnić nieprzerwaną możliwość korzystania ze sprzętu (ciągłość przeglądów) i obejmują wszelkie wymagane w trakcie przeglądów wymiany części oraz elementów zużywalnych, które wchodzą w skład danego przeglądu i są wymagane dla zachowania bieżącej sprawności sprzętu, w tym sugerowane przez producenta urządzenia do wymiany w trakcie danych przeglądów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia,
2) załączniku nr 3 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4. Szczegółowe warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 16900 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 3 – Automatyczny wstrzykiwacz kontrastu.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie polegających
na wykonaniu planowych przeglądów i konserwacji zgodnie z właściwościami danego sprzętu, najbardziej aktualnymi obwiązującymi instrukcjami, najnowszymi zaleceniami producenta, standardami, normami oraz w interwałach czasowych określonych przez Zamawiającego lub przez producenta sprzętu lub w terminach wskazanych przez Zamawiającego. Przeglądy okresowe muszą zapewnić nieprzerwaną możliwość korzystania ze sprzętu (ciągłość przeglądów) i obejmują wszelkie wymagane w trakcie przeglądów wymiany części oraz elementów zużywalnych, które wchodzą w skład danego przeglądu i są wymagane dla zachowania bieżącej sprawności sprzętu, w tym sugerowane przez producenta urządzenia do wymiany w trakcie danych przeglądów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia,
2) załączniku nr 3 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4. Szczegółowe warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 1550 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 4 – Respiratory, inkubatory, aparaty do wspomagania oddechu.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie polegających
na wykonaniu planowych przeglądów i konserwacji zgodnie z właściwościami danego sprzętu, najbardziej aktualnymi obwiązującymi instrukcjami, najnowszymi zaleceniami producenta, standardami, normami oraz w interwałach czasowych określonych przez Zamawiającego lub przez producenta sprzętu lub w terminach wskazanych przez Zamawiającego. Przeglądy okresowe muszą zapewnić nieprzerwaną możliwość korzystania ze sprzętu (ciągłość przeglądów) i obejmują wszelkie wymagane w trakcie przeglądów wymiany części oraz elementów zużywalnych, które wchodzą w skład danego przeglądu i są wymagane dla zachowania bieżącej sprawności sprzętu, w tym sugerowane przez producenta urządzenia do wymiany w trakcie danych przeglądów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia,
2) załączniku nr 3 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4. Szczegółowe warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 60820 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 5 – Myjnie, dezynfektory.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie polegających
na wykonaniu planowych przeglądów i konserwacji zgodnie z właściwościami danego sprzętu, najbardziej aktualnymi obwiązującymi instrukcjami, najnowszymi zaleceniami producenta, standardami, normami oraz w interwałach czasowych określonych przez Zamawiającego lub przez producenta sprzętu lub w terminach wskazanych przez Zamawiającego. Przeglądy okresowe muszą zapewnić nieprzerwaną możliwość korzystania ze sprzętu (ciągłość przeglądów) i obejmują wszelkie wymagane w trakcie przeglądów wymiany części oraz elementów zużywalnych, które wchodzą w skład danego przeglądu i są wymagane dla zachowania bieżącej sprawności sprzętu, w tym sugerowane przez producenta urządzenia do wymiany w trakcie danych przeglądów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia,
2) załączniku nr 3 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4. Szczegółowe warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 15450 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 6 – Aparatura endoskopowa.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie polegających
na wykonaniu planowych przeglądów i konserwacji zgodnie z właściwościami danego sprzętu, najbardziej aktualnymi obwiązującymi instrukcjami, najnowszymi zaleceniami producenta, standardami, normami oraz w interwałach czasowych określonych przez Zamawiającego lub przez producenta sprzętu lub w terminach wskazanych przez Zamawiającego. Przeglądy okresowe muszą zapewnić nieprzerwaną możliwość korzystania ze sprzętu (ciągłość przeglądów) i obejmują wszelkie wymagane w trakcie przeglądów wymiany części oraz elementów zużywalnych, które wchodzą w skład danego przeglądu i są wymagane dla zachowania bieżącej sprawności sprzętu, w tym sugerowane przez producenta urządzenia do wymiany w trakcie danych przeglądów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia,
2) załączniku nr 3 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4. Szczegółowe warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 3700 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 7 – Gastroskopy, endoskopy, mobilny system endoskopii.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie polegających
na wykonaniu planowych przeglądów i konserwacji zgodnie z właściwościami danego sprzętu, najbardziej aktualnymi obwiązującymi instrukcjami, najnowszymi zaleceniami producenta, standardami, normami oraz w interwałach czasowych określonych przez Zamawiającego lub przez producenta sprzętu lub w terminach wskazanych przez Zamawiającego. Przeglądy okresowe muszą zapewnić nieprzerwaną możliwość korzystania ze sprzętu (ciągłość przeglądów) i obejmują wszelkie wymagane w trakcie przeglądów wymiany części oraz elementów zużywalnych, które wchodzą w skład danego przeglądu i są wymagane dla zachowania bieżącej sprawności sprzętu, w tym sugerowane przez producenta urządzenia do wymiany w trakcie danych przeglądów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia,
2) załączniku nr 3 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4. Szczegółowe warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 5230 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 8 – Fotele ginekologiczne, zabiegowe, łóżka porodowe.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie polegających
na wykonaniu planowych przeglądów i konserwacji zgodnie z właściwościami danego sprzętu, najbardziej aktualnymi obwiązującymi instrukcjami, najnowszymi zaleceniami producenta, standardami, normami oraz w interwałach czasowych określonych przez Zamawiającego lub przez producenta sprzętu lub w terminach wskazanych przez Zamawiającego. Przeglądy okresowe muszą zapewnić nieprzerwaną możliwość korzystania ze sprzętu (ciągłość przeglądów) i obejmują wszelkie wymagane w trakcie przeglądów wymiany części oraz elementów zużywalnych, które wchodzą w skład danego przeglądu i są wymagane dla zachowania bieżącej sprawności sprzętu, w tym sugerowane przez producenta urządzenia do wymiany w trakcie danych przeglądów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia,
2) załączniku nr 3 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4. Szczegółowe warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 1800 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 9 – Histeroskopy.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie polegających
na wykonaniu planowych przeglądów i konserwacji zgodnie z właściwościami danego sprzętu, najbardziej aktualnymi obwiązującymi instrukcjami, najnowszymi zaleceniami producenta, standardami, normami oraz w interwałach czasowych określonych przez Zamawiającego lub przez producenta sprzętu lub w terminach wskazanych przez Zamawiającego. Przeglądy okresowe muszą zapewnić nieprzerwaną możliwość korzystania ze sprzętu (ciągłość przeglądów) i obejmują wszelkie wymagane w trakcie przeglądów wymiany części oraz elementów zużywalnych, które wchodzą w skład danego przeglądu i są wymagane dla zachowania bieżącej sprawności sprzętu, w tym sugerowane przez producenta urządzenia do wymiany w trakcie danych przeglądów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia,
2) załączniku nr 3 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4. Szczegółowe warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 1080 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 10 – Lampy operacyjne i zabiegowe.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie polegających
na wykonaniu planowych przeglądów i konserwacji zgodnie z właściwościami danego sprzętu, najbardziej aktualnymi obwiązującymi instrukcjami, najnowszymi zaleceniami producenta, standardami, normami oraz w interwałach czasowych określonych przez Zamawiającego lub przez producenta sprzętu lub w terminach wskazanych przez Zamawiającego. Przeglądy okresowe muszą zapewnić nieprzerwaną możliwość korzystania ze sprzętu (ciągłość przeglądów) i obejmują wszelkie wymagane w trakcie przeglądów wymiany części oraz elementów zużywalnych, które wchodzą w skład danego przeglądu i są wymagane dla zachowania bieżącej sprawności sprzętu, w tym sugerowane przez producenta urządzenia do wymiany w trakcie danych przeglądów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia,
2) załączniku nr 3 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4. Szczegółowe warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 2250 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 11 – Aparaty do hemodializy.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie polegających
na wykonaniu planowych przeglądów i konserwacji zgodnie z właściwościami danego sprzętu, najbardziej aktualnymi obwiązującymi instrukcjami, najnowszymi zaleceniami producenta, standardami, normami oraz w interwałach czasowych określonych przez Zamawiającego lub przez producenta sprzętu lub w terminach wskazanych przez Zamawiającego. Przeglądy okresowe muszą zapewnić nieprzerwaną możliwość korzystania ze sprzętu (ciągłość przeglądów) i obejmują wszelkie wymagane w trakcie przeglądów wymiany części oraz elementów zużywalnych, które wchodzą w skład danego przeglądu i są wymagane dla zachowania bieżącej sprawności sprzętu, w tym sugerowane przez producenta urządzenia do wymiany w trakcie danych przeglądów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia,
2) załączniku nr 3 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4. Szczegółowe warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 840 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 12 – Analizatory parametrów krytycznych.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie polegających
na wykonaniu planowych przeglądów i konserwacji zgodnie z właściwościami danego sprzętu, najbardziej aktualnymi obwiązującymi instrukcjami, najnowszymi zaleceniami producenta, standardami, normami oraz w interwałach czasowych określonych przez Zamawiającego lub przez producenta sprzętu lub w terminach wskazanych przez Zamawiającego. Przeglądy okresowe muszą zapewnić nieprzerwaną możliwość korzystania ze sprzętu (ciągłość przeglądów) i obejmują wszelkie wymagane w trakcie przeglądów wymiany części oraz elementów zużywalnych, które wchodzą w skład danego przeglądu i są wymagane dla zachowania bieżącej sprawności sprzętu, w tym sugerowane przez producenta urządzenia do wymiany w trakcie danych przeglądów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia,
2) załączniku nr 3 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4. Szczegółowe warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 3150 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 13 – Insuflator.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie polegających
na wykonaniu planowych przeglądów i konserwacji zgodnie z właściwościami danego sprzętu, najbardziej aktualnymi obwiązującymi instrukcjami, najnowszymi zaleceniami producenta, standardami, normami oraz w interwałach czasowych określonych przez Zamawiającego lub przez producenta sprzętu lub w terminach wskazanych przez Zamawiającego. Przeglądy okresowe muszą zapewnić nieprzerwaną możliwość korzystania ze sprzętu (ciągłość przeglądów) i obejmują wszelkie wymagane w trakcie przeglądów wymiany części oraz elementów zużywalnych, które wchodzą w skład danego przeglądu i są wymagane dla zachowania bieżącej sprawności sprzętu, w tym sugerowane przez producenta urządzenia do wymiany w trakcie danych przeglądów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia,
2) załączniku nr 3 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4. Szczegółowe warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 1250 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 14 – Narzędzia elektrochirurgiczne.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie polegających
na wykonaniu planowych przeglądów i konserwacji zgodnie z właściwościami danego sprzętu, najbardziej aktualnymi obwiązującymi instrukcjami, najnowszymi zaleceniami producenta, standardami, normami oraz w interwałach czasowych określonych przez Zamawiającego lub przez producenta sprzętu lub w terminach wskazanych przez Zamawiającego. Przeglądy okresowe muszą zapewnić nieprzerwaną możliwość korzystania ze sprzętu (ciągłość przeglądów) i obejmują wszelkie wymagane w trakcie przeglądów wymiany części oraz elementów zużywalnych, które wchodzą w skład danego przeglądu i są wymagane dla zachowania bieżącej sprawności sprzętu, w tym sugerowane przez producenta urządzenia do wymiany w trakcie danych przeglądów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia,
2) załączniku nr 3 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4. Szczegółowe warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 14200 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 15 – Sprzęt artroskopowy.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie polegających
na wykonaniu planowych przeglądów i konserwacji zgodnie z właściwościami danego sprzętu, najbardziej aktualnymi obwiązującymi instrukcjami, najnowszymi zaleceniami producenta, standardami, normami oraz w interwałach czasowych określonych przez Zamawiającego lub przez producenta sprzętu lub w terminach wskazanych przez Zamawiającego. Przeglądy okresowe muszą zapewnić nieprzerwaną możliwość korzystania ze sprzętu (ciągłość przeglądów) i obejmują wszelkie wymagane w trakcie przeglądów wymiany części oraz elementów zużywalnych, które wchodzą w skład danego przeglądu i są wymagane dla zachowania bieżącej sprawności sprzętu, w tym sugerowane przez producenta urządzenia do wymiany w trakcie danych przeglądów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia,
2) załączniku nr 3 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4. Szczegółowe warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 9180 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 16 – Mikroskopy.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie polegających
na wykonaniu planowych przeglądów i konserwacji zgodnie z właściwościami danego sprzętu, najbardziej aktualnymi obwiązującymi instrukcjami, najnowszymi zaleceniami producenta, standardami, normami oraz w interwałach czasowych określonych przez Zamawiającego lub przez producenta sprzętu lub w terminach wskazanych przez Zamawiającego. Przeglądy okresowe muszą zapewnić nieprzerwaną możliwość korzystania ze sprzętu (ciągłość przeglądów) i obejmują wszelkie wymagane w trakcie przeglądów wymiany części oraz elementów zużywalnych, które wchodzą w skład danego przeglądu i są wymagane dla zachowania bieżącej sprawności sprzętu, w tym sugerowane przez producenta urządzenia do wymiany w trakcie danych przeglądów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia,
2) załączniku nr 3 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4. Szczegółowe warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 1820 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 17 – Transducer.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie polegających
na wykonaniu planowych przeglądów i konserwacji zgodnie z właściwościami danego sprzętu, najbardziej aktualnymi obwiązującymi instrukcjami, najnowszymi zaleceniami producenta, standardami, normami oraz w interwałach czasowych określonych przez Zamawiającego lub przez producenta sprzętu lub w terminach wskazanych przez Zamawiającego. Przeglądy okresowe muszą zapewnić nieprzerwaną możliwość korzystania ze sprzętu (ciągłość przeglądów) i obejmują wszelkie wymagane w trakcie przeglądów wymiany części oraz elementów zużywalnych, które wchodzą w skład danego przeglądu i są wymagane dla zachowania bieżącej sprawności sprzętu, w tym sugerowane przez producenta urządzenia do wymiany w trakcie danych przeglądów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia,
2) załączniku nr 3 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4. Szczegółowe warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 1050 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 18 – Lasery.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie polegających
na wykonaniu planowych przeglądów i konserwacji zgodnie z właściwościami danego sprzętu, najbardziej aktualnymi obwiązującymi instrukcjami, najnowszymi zaleceniami producenta, standardami, normami oraz w interwałach czasowych określonych przez Zamawiającego lub przez producenta sprzętu lub w terminach wskazanych przez Zamawiającego. Przeglądy okresowe muszą zapewnić nieprzerwaną możliwość korzystania ze sprzętu (ciągłość przeglądów) i obejmują wszelkie wymagane w trakcie przeglądów wymiany części oraz elementów zużywalnych, które wchodzą w skład danego przeglądu i są wymagane dla zachowania bieżącej sprawności sprzętu, w tym sugerowane przez producenta urządzenia do wymiany w trakcie danych przeglądów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia,
2) załączniku nr 3 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4. Szczegółowe warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 5800 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 19 – Zestawy do kardio rehabilitacji.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie polegających
na wykonaniu planowych przeglądów i konserwacji zgodnie z właściwościami danego sprzętu, najbardziej aktualnymi obwiązującymi instrukcjami, najnowszymi zaleceniami producenta, standardami, normami oraz w interwałach czasowych określonych przez Zamawiającego lub przez producenta sprzętu lub w terminach wskazanych przez Zamawiającego. Przeglądy okresowe muszą zapewnić nieprzerwaną możliwość korzystania ze sprzętu (ciągłość przeglądów) i obejmują wszelkie wymagane w trakcie przeglądów wymiany części oraz elementów zużywalnych, które wchodzą w skład danego przeglądu i są wymagane dla zachowania bieżącej sprawności sprzętu, w tym sugerowane przez producenta urządzenia do wymiany w trakcie danych przeglądów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia,
2) załączniku nr 3 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4. Szczegółowe warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 5600 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 20 – Sprzęt rehabilitacyjny.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie polegających
na wykonaniu planowych przeglądów i konserwacji zgodnie z właściwościami danego sprzętu, najbardziej aktualnymi obwiązującymi instrukcjami, najnowszymi zaleceniami producenta, standardami, normami oraz w interwałach czasowych określonych przez Zamawiającego lub przez producenta sprzętu lub w terminach wskazanych przez Zamawiającego. Przeglądy okresowe muszą zapewnić nieprzerwaną możliwość korzystania ze sprzętu (ciągłość przeglądów) i obejmują wszelkie wymagane w trakcie przeglądów wymiany części oraz elementów zużywalnych, które wchodzą w skład danego przeglądu i są wymagane dla zachowania bieżącej sprawności sprzętu, w tym sugerowane przez producenta urządzenia do wymiany w trakcie danych przeglądów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia,
2) załączniku nr 3 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4. Szczegółowe warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 14080 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 21 – Skaner płyt obrazowych.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie polegających
na wykonaniu planowych przeglądów i konserwacji zgodnie z właściwościami danego sprzętu, najbardziej aktualnymi obwiązującymi instrukcjami, najnowszymi zaleceniami producenta, standardami, normami oraz w interwałach czasowych określonych przez Zamawiającego lub przez producenta sprzętu lub w terminach wskazanych przez Zamawiającego. Przeglądy okresowe muszą zapewnić nieprzerwaną możliwość korzystania ze sprzętu (ciągłość przeglądów) i obejmują wszelkie wymagane w trakcie przeglądów wymiany części oraz elementów zużywalnych, które wchodzą w skład danego przeglądu i są wymagane dla zachowania bieżącej sprawności sprzętu, w tym sugerowane przez producenta urządzenia do wymiany w trakcie danych przeglądów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia,
2) załączniku nr 3 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4. Szczegółowe warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 1050 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 22 – Wyposażenie centralnej sterylizacji.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie polegających
na wykonaniu planowych przeglądów i konserwacji zgodnie z właściwościami danego sprzętu, najbardziej aktualnymi obwiązującymi instrukcjami, najnowszymi zaleceniami producenta, standardami, normami oraz w interwałach czasowych określonych przez Zamawiającego lub przez producenta sprzętu lub w terminach wskazanych przez Zamawiającego. Przeglądy okresowe muszą zapewnić nieprzerwaną możliwość korzystania ze sprzętu (ciągłość przeglądów) i obejmują wszelkie wymagane w trakcie przeglądów wymiany części oraz elementów zużywalnych, które wchodzą w skład danego przeglądu i są wymagane dla zachowania bieżącej sprawności sprzętu, w tym sugerowane przez producenta urządzenia do wymiany w trakcie danych przeglądów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia,
2) załączniku nr 3 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4. Szczegółowe warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 32920 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 23 – Kolumnowy system zasilania.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie polegających
na wykonaniu planowych przeglądów i konserwacji zgodnie z właściwościami danego sprzętu, najbardziej aktualnymi obwiązującymi instrukcjami, najnowszymi zaleceniami producenta, standardami, normami oraz w interwałach czasowych określonych przez Zamawiającego lub przez producenta sprzętu lub w terminach wskazanych przez Zamawiającego. Przeglądy okresowe muszą zapewnić nieprzerwaną możliwość korzystania ze sprzętu (ciągłość przeglądów) i obejmują wszelkie wymagane w trakcie przeglądów wymiany części oraz elementów zużywalnych, które wchodzą w skład danego przeglądu i są wymagane dla zachowania bieżącej sprawności sprzętu, w tym sugerowane przez producenta urządzenia do wymiany w trakcie danych przeglądów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia,
2) załączniku nr 3 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4. Szczegółowe warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 1700 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 24 – Automatyczny tester bezpieczeństwa.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie polegających
na wykonaniu planowych przeglądów i konserwacji zgodnie z właściwościami danego sprzętu, najbardziej aktualnymi obwiązującymi instrukcjami, najnowszymi zaleceniami producenta, standardami, normami oraz w interwałach czasowych określonych przez Zamawiającego lub przez producenta sprzętu lub w terminach wskazanych przez Zamawiającego. Przeglądy okresowe muszą zapewnić nieprzerwaną możliwość korzystania ze sprzętu (ciągłość przeglądów) i obejmują wszelkie wymagane w trakcie przeglądów wymiany części oraz elementów zużywalnych, które wchodzą w skład danego przeglądu i są wymagane dla zachowania bieżącej sprawności sprzętu, w tym sugerowane przez producenta urządzenia do wymiany w trakcie danych przeglądów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia,
2) załączniku nr 3 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4. Szczegółowe warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 850 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 25 – Aparaty do badania ostrości wzroku.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie polegających
na wykonaniu planowych przeglądów i konserwacji zgodnie z właściwościami danego sprzętu, najbardziej aktualnymi obwiązującymi instrukcjami, najnowszymi zaleceniami producenta, standardami, normami oraz w interwałach czasowych określonych przez Zamawiającego lub przez producenta sprzętu lub w terminach wskazanych przez Zamawiającego. Przeglądy okresowe muszą zapewnić nieprzerwaną możliwość korzystania ze sprzętu (ciągłość przeglądów) i obejmują wszelkie wymagane w trakcie przeglądów wymiany części oraz elementów zużywalnych, które wchodzą w skład danego przeglądu i są wymagane dla zachowania bieżącej sprawności sprzętu, w tym sugerowane przez producenta urządzenia do wymiany w trakcie danych przeglądów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia,
2) załączniku nr 3 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4. Szczegółowe warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 1650 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 26 – Stoły operacyjne.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie polegających
na wykonaniu planowych przeglądów i konserwacji zgodnie z właściwościami danego sprzętu, najbardziej aktualnymi obwiązującymi instrukcjami, najnowszymi zaleceniami producenta, standardami, normami oraz w interwałach czasowych określonych przez Zamawiającego lub przez producenta sprzętu lub w terminach wskazanych przez Zamawiającego. Przeglądy okresowe muszą zapewnić nieprzerwaną możliwość korzystania ze sprzętu (ciągłość przeglądów) i obejmują wszelkie wymagane w trakcie przeglądów wymiany części oraz elementów zużywalnych, które wchodzą w skład danego przeglądu i są wymagane dla zachowania bieżącej sprawności sprzętu, w tym sugerowane przez producenta urządzenia do wymiany w trakcie danych przeglądów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia,
2) załączniku nr 3 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4. Szczegółowe warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 3550 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 27 – Łóżka szpitalne.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie polegających
na wykonaniu planowych przeglądów i konserwacji zgodnie z właściwościami danego sprzętu, najbardziej aktualnymi obwiązującymi instrukcjami, najnowszymi zaleceniami producenta, standardami, normami oraz w interwałach czasowych określonych przez Zamawiającego lub przez producenta sprzętu lub w terminach wskazanych przez Zamawiającego. Przeglądy okresowe muszą zapewnić nieprzerwaną możliwość korzystania ze sprzętu (ciągłość przeglądów) i obejmują wszelkie wymagane w trakcie przeglądów wymiany części oraz elementów zużywalnych, które wchodzą w skład danego przeglądu i są wymagane dla zachowania bieżącej sprawności sprzętu, w tym sugerowane przez producenta urządzenia do wymiany w trakcie danych przeglądów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia,
2) załączniku nr 3 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4. Szczegółowe warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 14350 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 28 – Aparaty RTG.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie polegających
na wykonaniu planowych przeglądów i konserwacji zgodnie z właściwościami danego sprzętu, najbardziej aktualnymi obwiązującymi instrukcjami, najnowszymi zaleceniami producenta, standardami, normami oraz w interwałach czasowych określonych przez Zamawiającego lub przez producenta sprzętu lub w terminach wskazanych przez Zamawiającego. Przeglądy okresowe muszą zapewnić nieprzerwaną możliwość korzystania ze sprzętu (ciągłość przeglądów) i obejmują wszelkie wymagane w trakcie przeglądów wymiany części oraz elementów zużywalnych, które wchodzą w skład danego przeglądu i są wymagane dla zachowania bieżącej sprawności sprzętu, w tym sugerowane przez producenta urządzenia do wymiany w trakcie danych przeglądów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia,
2) załączniku nr 3 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
4. Szczegółowe warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 33900 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126353,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126353,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126353,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZELMED Grzegorz Ciesielka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121098941
7.3.3) Ulica: Związkowa 4
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-148
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126353,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17016,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19598,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17016,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TDZ Technika dla Zdrowia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182077717
7.3.3) Ulica: Lustrzana 6A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-342
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TDZ TECHNIKA DLA ZDROWIA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TDZ TECHNIKA DLA ZDROWIA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17016,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 580 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6264 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 580 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SK MED Systems Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831826485
7.3.3) Ulica: Święty Marcin 29/8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-806
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 580 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1134 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6480 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1134 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przemed Service Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343574218
7.3.3) Ulica: Zawiszy Czarnego 51
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1134 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1080 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4050 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1080 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przemed Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343574218
7.3.3) Ulica: Zawiszy Czarnego 51
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1080 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono oferty
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2916 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2916 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2916 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grovis Med Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462550567
7.3.3) Ulica: Frezerów 13
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-209
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2916 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono oferty
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono oferty
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono oferty
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono oferty
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono oferty
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono oferty
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono oferty
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono oferty
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono oferty
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3132 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SK-MED Systems Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831826485
7.3.3) Ulica: Święty Marcin 29/8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-806
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono oferty
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono oferty
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono oferty
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono oferty
Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 26)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3402 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3696,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3402 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 26)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grovis-Med Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462550567
7.3.3) Ulica: Frezerów 13
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-209
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 26)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3402 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 27)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5313,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6154,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5313,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 27)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zelmed Grzegorz Ciesielka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121098941
7.3.3) Ulica: Związkowa 4
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-148
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 27)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5313,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 28
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 28)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2682,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10668,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2682,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 28)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medikol systems Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6722079818
7.3.3) Ulica: Polska 118
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-401
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 28)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2682,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych kierunku Dietetyka i żywienie zbiorowe w ramach przedsięwzięcia "Dydaktyczna inicjatywa doskonałości"
- "Dostawa foteli, krzeseł oraz mebli na przejścia graniczne oraz dla LZOPG w Chełmie"
- Dostawa pojemników do segregacji odpadów o pojemności 40 l, 120 l, 1100 l na przejścia graniczne w województwie lubelskim.
- Naprawa sprzętu transportowego NOSG
- Usługi cateringowe na potrzeby prowadzenia szkoleń w ramach Projektu "Ekonomy i praca - to się opłaca - edycja 2"
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębów Chylin Wielki, Tarnów, Wólka Tarnowska i Wygoda, gm. Wierzbica, powiat chełmski, woj. lubelskie"-Etap III-cz. 8
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przegląd i konserwacja sprzętu medycznego
- PRZEGLĄDY TECHNICZNE ORAZ DOKONYWANIE NAPRAW APARATÓW RTG PRZYŁÓŻKOWYCH M1 SOLUTION FOR TOMORROW
- Modernizacja modemów GSM w urządzeniach medycznych oraz przeglądy serwisowe i naprawy sprzętu medycznego.
- Świadczenie usług serwisowania urządzeń medycznych produkcji GE MEDICAL SYSTEM, DATEXOHMEDA oraz ERGOLINE, w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych, napraw wraz z zapewnieniem części
- Okresowa konserwacja sprzętu medycznego IV
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.