eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziejów › "Zagospodarowanie terenu wokół świetlicy wiejskiej w Opatowicach"



Ogłoszenie z dnia 2022-02-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Zagospodarowanie terenu wokół świetlicy wiejskiej w Opatowicach"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIEJÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866672

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 20/22

1.5.2.) Miejscowość: Radziejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542853686

1.5.8.) Numer faksu: 542853337

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ugradziejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugradziejow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Zagospodarowanie terenu wokół świetlicy wiejskiej w Opatowicach"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe07c9a9-4de7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061618

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004788/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Zagospodarowanie terenu wokół świetlicy wiejskiej w Opatowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie dofinansowywane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 7. Rozwój lokalny kierowany przez społeczność, Działania 7.1. Rozwój lokalny kierowany przez społeczność Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, tytuł projektu: „Zagospodarowanie terenu wokół świetlicy wiejskiej w Opatowicach”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00284581/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 141429,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Wykonanie altany:
a) Altana konstrukcji drewnianej o wymiarach zabudowy 4,0 x 6,0 m.
b) Posadowienie altany na nawierzchni z kostki betonowej i mocowaniem do podbudowy betonowej.
c) Altanę należy wykonać z drewna suszonego klasy C 27, wszystkie elementy drewniane strugane i zabezpieczone impregnatem w kolorze ustalonym z inwestorem.
d) Zabrania się stosowania drewna z widocznymi śladami sinizny.
e) Pochylenie połaci dachowej 25o.
f) Słupy nośne – drewniane o przekroju 12x12 cm.
g) Płatwie i rygle – drewniane o przekroju 12x12 cm.
h) Miecze – drewniane o przekroju 8x10 cm.
i) Krokwie – drewniane o przekroju 6x12 cm.
j) Deska okapowa – o przekroju 3x12 cm.
k) Deskowanie połaci dachowej – deska strugana pióro – wpust gr. 2,5 cm)
l) Pokrycie połaci dachowej – gont bitumiczny w kolorze grafitowym.
ł) Obudowa ścian – w części narzędziowej projektuje się wykonanie pełnej obudowy ścian wykonanej z desek struganych pióro – wpust, natomiast w części rekreacyjnej projektuje się wykonanie ażurowej obudowy ścian wykonanej z desek struganych.
m) Obudowy ścian z desek należy wykonać w ramkach (w poziomie – odległości pomiędzy słupami, w pionie – wysokość do płatwi) i tak wykonane elementy zamontować w polach pomiędzy słupami nośnymi.
n) Drzwi – Projektuje się wykonanie drzwi drewnianych o konstrukcji analogicznej jak wypełnienie ścian części narzędziowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45113000-2 - Roboty na placu budowy

4.5.5.) Wartość części: 29520,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Wykonanie siłowni zewnętrznej
a) Projektuje się wyposażenie siłowni zewnętrznej w następujące urządzenia:
Wyciąg i krzesło szt. 1 wymiary w cm 228 x 74
Rower i surfer szt. 1 wymiary w cm 222 x 81
Prasa nożna i wioślarz szt. 1 wymiary w cm 222 x 159
Motyl i narty szt. 1 wymiary w cm 260 x 107
Biegacz i orbitrek szt. 1 wymiary w cm 312 x 83
Specyfikacja urządzeń:
• rama nośna rury stalowe: śr. 90 x 3,6 mm
• wsporniki ruchowe rury stalowe: śr. 40 - 63 x 3,6 mm
• pokrywa zabezpieczająca elementy mocujące z aluminium
• nakładka żeliwna
• siedziska i oparcia ze stali
• siedziska ruchome
• uchwyty i rączki z polichlorku winylu
• łożyska typu zamkniętego, NSK
• stopy fundamentowe 600x600mm, H=600mm
• połączenie słupków nośnych ramy nośnej w fundamencie wykonane jest śrubowe jako sztywne
• stal: St/R35
• beton: B30/B25
• wszystkie elementy stalowe ocynkowane ogniowo i malowane podwójnie farbami poliestrowymi.
Urządzenia mają być zgodne z normą: PN-EN 1176-1:2009, PN-EN 1176-7:2009, PN-EN 957-1:2006, PN-EN 957-4:2006, PN-EN 957-9:2003, PN-EN 16630:2015, PN-EN 1090 oraz posiadać certyfikat uprawniający do oznaczania wyrobu znakiem bezpieczeństwa B.
Montaż urządzeń do podłoża należy wykonać zgodnie z wytycznymi wybranego producenta.
b) konstrukcja nawierzchni pod siłownią zewnętrzną:
• Kostka betonowa typ „cegiełka” gr. 6 cm kolor grafitowy.
(wzdłuż obrzeży obrys o szer. około 20 cm z kostki koloru białego – kostka płukana).
• Podsypka cementowo – piaskowa gr. 5 cm.
• Warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm.
• Sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe.
Wokół nawierzchni siłowni zewnętrznej z kostki betonowej gr. 6 cm zaprojektowano wykonanie obramowań z obrzeży betonowych 8x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, F=0,033 m3/mb.
Powierzchnia kostki pod urządzeniami siłowni wynosi 63,69 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 30381,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Wykonanie utwardzenia terenu
a) Nawierzchnia utwardzeń z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej:
• Kostka betonowa typ „cegiełka” gr. 6 cm kolor grafitowy
(wzdłuż obrzeży obrys o szer. około 20 cm z kostki koloru białego – kostka płukana).
• Podsypka cementowo – piaskowa gr. 5 cm.
• Warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm.
• Sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe.
b) Nawierzchnia utwardzeń z kostki betonowej gr. 6 cm na podbudowie betonowej:
• Kostka betonowa typ „cegiełka” gr. 6 cm kolor grafitowy
(wzdłuż obrzeży obrys o szer. około 20 cm z kostki koloru białego – kostka płukana).
• Podsypka cementowo – piaskowa gr. 4 cm .
• Podbudowa betonowa z betonu C 12/15 gr. 12 cm.
• Warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm.
• Sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe.
c) Nawierzchnia utwardzeń z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie betonowej:
• Kostka betonowa typ „cegiełka” gr. 8 cm kolor grafitowy (wzdłuż obrzeży, oporników i krawężników obrys o szer. około 20 cm z kostki koloru białego – kostka płukana).
• Podsypka cementowo – piaskowa gr. 4 cm.
• Podbudowa betonowa z betonu C 12/15 gr. 15 cm.
• Warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm.
• Sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe.
d) Nawierzchnia utwardzeń z kostki betonowej gr. 8 cm na istniejącej podbudowie:
• Kostka betonowa typ „cegiełka” gr. 8 cm kolor grafitowy (wzdłuż obrzeży, oporników i krawężników obrys o szer. około 20 cm z kostki koloru białego – kostka płukana).
• Podsypka cementowo – piaskowa gr. 4 cm.
• Istniejąca nawierzchnia.
e) Nawierzchnia miejsca postojowego dla osoby niepełnosprawnej:
• Kostka betonowa typ „cegiełka” gr. 8 cm kolor niebieski - dopuszczalne malowanie, (wzdłuż obrzeży, oporników i krawężników obrys o szer. około 20 cm z kostki koloru białego – kostka płukana).
• Podsypka cementowo – piaskowa gr. 4 cm.
• Istniejąca nawierzchnia.
f) Nawierzchnia projektowanej przebudowy istniejącej opaski:
• Uzupełnienie nawierzchni z kamienia płukanego frakcji 16/31,5 mm gr. 10 cm.
• Istniejąca nawierzchnia z kamienia płukanego.
• Istniejące podłoże gruntowe.
g) Obrzeża, oporniki i krawężniki
Wokół nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm zaprojektowano wykonanie obramowań z obrzeży betonowych 8x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, F=0,033 m3/mb.
Obrzeże betonowe koloru grafitowego na odcinku projektowanej przebudowy istniejącej opaski z kamienia płukanego należy rozebrać i ponownie ustawić z dostosowaniem wysokościowym do nowej nawierzchni z kostki betonowej.
Nawierzchnie wykonane z kostki betonowej gr. 8 cm należy obramować w sposób wskazany w części rysunkowej z wykorzystaniem oporników betonowych 12x25 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, F=0,063 m3/mb, krawężników wystających 15x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, F=0,068 m3/mb oraz wzdłuż krawędzi istniejącej jezdni krawężników najazdowych 15x22 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, F=0,0675 m3/mb.
Po wykonaniu krawężników najazdowych wzdłuż krawędzi jezdni należy odbudować przyległą do krawężnika nawierzchnię na szer. Około 20 cm wg poniższej konstrukcji:
• warstwa ścieralna AC 11S gr. 5 cm
• podbudowa betonowa z betonu C12/15 gr. 20 cm.
h) Utwardzenie terenu wokół świetlicy:
• utwardzenie terenu o nawierzchni bitumicznej na podbudowie z KŁSM wraz
z wykonaniem korekty geometrycznej i wysokościowej.
• utwardzenia terenu o nawierzchni z KŁSM wraz z wykonaniem korekty geometrycznej i wysokościowej.
• mechaniczne wykonywanie koryt na całej szerokości jezdni. Głębokość 20 cm. Kategoria gruntu I-IV, krotność 2,25.
• wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość wg oferenta.
• mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Kategoria gruntu I-IV.
• warstwa odsączająca w korycie lub na całej szerokości drogi. Zagęszczanie mechaniczne. Grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm.
• podbudowa z kruszywa łamanego. Warstwa dolna. Grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm.
• podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna. Grubość po zagęszczeniu 8 cm.
• skropienie nawierzchni drogowych asfaltem.
• nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo- żwirowych, asfaltowa. Warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 4 cm.
• skropienie nawierzchni drogowych asfaltem.
• nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo- żwirowych, asfaltowa warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 3 cm.
• nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia. Grubość warstwy po uwałowaniu 7 cm, krotność 1,71.
• roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym.
• inwentaryzacja powykonawcza.
• projekt czasowej zmiany organizacji ruchu.
i) wykonanie zieleni:
• Warstwa humusu gr. 10 cm obsiana trawą .
• Podłoże gruntowe
j) wykonanie oznakowania:
Miejsce postojowe dla osoby niepełnosprawnej należy oznakować poprzez umieszczenie znaku D-18 z tabliczką T-29, wielkość znaków „M” mały, folia I generacji.
Wydzielone miejsce postojowe o wymiarach 3,5 m x 5,0 m o nawierzchni koloru niebieskiego (dopuszczalne malowanie) z naniesionym symbolem P-24 w kolorze białym.
k) roboty ziemne:
Przed przystąpieniem do robót trasę sieci podziemnych należy oznaczyć.
Nie wyklucza się wystąpienia w podłożu pod projektowanymi nawierzchniami innych, nie zinwentaryzowanych na mapie sieci uzbrojenia podziemnego. W przypadku potwierdzenia faktu ich występowania (metoda przekopu kontrolnego) należy powiadomić właściwych gestorów sieci i pod ich nadzorem dokonać zabezpieczenia sieci.
W rejonie czynnych sieci uzbrojenia podziemnego obowiązuje bezwzględny zakaz używania sprzętu mechanicznego.
Roboty należy prowadzić z należytą ostrożnością, szczególnie w rejonie czynnych sieci, oraz przestrzegać zaleceń służb odpowiedzialnych za poszczególne media. Roboty prowadzić ręcznie w obrębie kabli elektroenergetycznych.
Po wykonaniu robót ziemnych i splantowaniu podłoża należy przystąpić do jego zagęszczenia. Proces zagęszczania kontynuować aż do osiągnięcia wskaźnika zagęszczenia Wzag≥1,0, po uprzednim usunięciu gruntu niezagęszczalnego (np. humus).
Zebrane masy ziemne z korytowania należy załadować na środki transportu kołowego i odwieźć w miejsce utylizacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44113810-6 - Wykończenia nawierzchni

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

4.5.5.) Wartość części: 95305,94 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakreślonym terminie nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41278,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54735,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41278,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fit Park sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562310727

7.3.3) Ulica: ul. Turkusowa 60

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41278,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakreślonym terminie nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.