Ogłoszenie z dnia 2022-02-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00018679/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I PAPIERU DLA LODR W KOŃSKOWOLI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004204461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pożowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Końskowola
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-130
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wodr@wodr.konskowola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodr.konskowola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lodr-konskowola.ezamawiajacy.pl/pn/lodr-konskowola/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
ośrodek doradztwa rolniczego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
doradztwo rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I PAPIERU DLA LODR W KOŃSKOWOLI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a579367-7517-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061593
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00018679/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawy artykułów biurowych dla LODR w Końskowoli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest w załączniku nr 5a do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.5.) Wartość części: 29800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawy papieru dla LODR w Końskowoli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest w załączniku nr 5b do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 30197630-1 - Papier do drukowania
4.5.5.) Wartość części: 14000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34539,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34539,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34539,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo "Annex" sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8640002213
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34539,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający podał, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 17 200,00 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty wyniosła 36 093,12 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI KOŃSKOWOLA
- Usługa kompleksowej organizacji i realizacji 2-dniowego, tematycznego wyjazdu studyjnego do woj. małopolskiego
- Budowa sieci oświetlenia drogowego 0,4kV w Końskowoli, ul. Spokojna i Rybna"
więcej: przetargi KOŃSKOWOLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych
- Dostawa materiałów biurowych w podziale na dziewięć części
- Zakup i dostawa papieru poligraficznego
- Dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem AGD i innym podstawowym wyposażeniem Klubu Malucha w Gminie Baruchowo
- Dostawy materiałów biurowych oraz akcesoriów komputerowych ujęte w 4 zadaniach częściowych
- Dostawa wyposażenia żłobka w Witanowicach i Woźnikach w celu utworzenia nowych miejsc opieki żłobkowej w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.