Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00438549/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
- 2024/BZP 00448936/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja systemu sterowania i rekonstrukcji posiadanego przez Zamawiającego tomografu wraz z aktualizacją dedykowanego oprogramowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 032 359 13 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/us1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja systemu sterowania i rekonstrukcji posiadanego przez Zamawiającego tomografu wraz z aktualizacją dedykowanego oprogramowania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4adef80b-a7c6-41bb-b315-c5d87a8817be
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00061548
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00438549
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.1. 61.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 187804,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu sterowania i rekonstrukcji posiadanego przez Zamawiającego tomografu (Mikrotomograf komputerowy GE v|tome|x s (numer seryjny: NDT01KS004-167811, rok prod. 2011) wyposażonegow detektor DXR-250/250RT/250RT++/Dyn200)) wraz z aktualizacją dedykowanego oprogramowania -określonego w załączniku nr 2 do SWZ.
2) Oferowane elementy niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym sprzęt i części zamienne muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (nie starsze niż 2024), posiadać stosowne certyfikaty, normy dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
3) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu i części zamiennych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także instalację i min. jednodniowe przeszkolenie min. 2 pracowników Zamawiającego z obsługi i oprogramowania urządzenia w dniu modernizacji systemu akwizycji w miejscu wskazanym przez Zmawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny i wsparcie techniczne w okresie gwarancji
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
5) Termin realizacji zamówienia: do 14 tygodni od daty zawarcia umowy
6) Adres dostawy: Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wydziałowe Laboratorium Mikrotomografii Komputerowej, ul. 75 Pułku Piechoty 1, 41-500 Chorzów, pok. P8.
7) Wymagany minimalny termin gwarancji: 12 m-cy.
8) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42950000-0 - Części maszyn ogólnego zastosowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITA sp. z o.o sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811629652
7.3.3) Ulica: Poznańska 104
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-185
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ITA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ITA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 1
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.