Ogłoszenie z dnia 2022-02-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług szkoleniowych - realizacja projektu „Po pierwsze pacjent – działania Rzecznika Praw Pacjenta na rzecz poprawy jakości usług zdrowotnych” - część 11 zamówienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017445217
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młynarska 46
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-171
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@rpp.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/rpp
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług szkoleniowych - realizacja projektu „Po pierwsze pacjent – działania Rzecznika Praw Pacjenta na rzecz poprawy jakości usług zdrowotnych” - część 11 zamówienia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64903186-9099-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061487
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00055021/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Świadczenie usług szkoleniowych dla pracowników BRPP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Po pierwsze pacjent – działania Rzecznika Praw Pacjenta na rzecz poprawy jakości usług zdrowotnych” realizowanego w ramach Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający przeprowadził postępowanie przetargowe w trybie podstawowym, w celu
wyłonienia wykonawców poszczególnych 16 części zamówienia. Postepowanie zostało
unieważnione we wszystkich częściach. tj.: w zakresie Części I – na podstawie art. 226 ust. 1 pkt
5 ustawy Pzp, jako niezgodna z warunkami zamówienia. Wobec tego, że jedyna oferta złożona
w niniejszym postepowaniu podlega odrzuceniu, Zamawiający unieważnił postepowanie na
podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp. W pozostałych częściach zamówienia tj. Części od II do
XVI, do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 31.08.2021 r. do godziny 10:00 nie zostały
złożone żadne oferty. Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie
art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RzPP-DOA-WAD.260.5.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Biura Rzecznika
Praw Pacjenta pt. „Zarządzanie sobą w czasie”, w wymiarze 5 edycji, obejmujących 1 dzień szkoleniowy
po 10 godzin dydaktycznych zajęć, łącznie 50 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ClientService.pl Beata Nawrat”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 646 112 65 70
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-01 do 2022-12-15INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana nawierzchni asfaltu i wykonanie nowego chodnika wraz z czterema podejściami do klatek schodowych z kostki betonowej typu melanż wzdłuż budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Nałkowskiej 9 w Warszawie.
- Wymiana nawierzchni asfaltu i wykonanie nowego chodnika z kostki betonowej wraz z czterema podejściami do klatek schodowych na działce gruntu nr 71/4 z obrębu 7-07-01 na terenie nieruchomości przy budynkach ul. Marymoncka 147 i 149 od ciągu pieszego na działce gruntu nr 53 z obrębu 7-07-01 do ciągu pieszego posadowionego za ścianą szczytową budynku Marymoncka 147 w kierunku ul. Wrzeciono.
- Dostawa samochodów osobowych
- Kompleksowa organizacja 1-dniowej konferencji naukowej, pod tytułem "Hypertension - a common link in the cardiovascular, kidney and metabolic syndrome"
- Udzielanie specjalistycznych świadczeń zdrowotnych w Poradni Diabetologicznej Polikliniki Warszawa.
- Przebudowa lokali mieszkalnych na sale edukacyjne w technikach w formule "zaprojektuj i wybuduj" (numer postępowania UD-IX-ZP-20-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy oraz kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli z Zespołu Szkół Technicznych w Olecku z projektu pn. "Staż, wiedza i umiejętności - drogą do kariery zawodowej"
- Przeprowadzenie szkolenia zawodowego w zakresie uzyskania kwalifikacji spawacza
- Usługa polegająca na zapewnieniu trenerów
- Usługi społeczne - szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne - dla uczestników projektu pn.: "Razem naprzeciw trudnościom ! - integracja społeczna w Gminie Moszczenica"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Certyfikowany instalator pomp ciepła
- Przeprowadzenie kursu - Florysta ( powiat gorzowski)
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.