eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzesze › Przebudowa ul. Wybickiego w Orzeszu - ETAP II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Wybickiego w Orzeszu - ETAP II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ORZESZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Wawrzyńca 21

1.5.2.) Miejscowość: Orzesze

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-180

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@orzesze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzesze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.orzesze.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Wybickiego w Orzeszu - ETAP II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d1353d2-5cb7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061365

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007975/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.32 Przebudowa ul. J. Wybickiego w Orzeszu - etap II.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRZP.271.20.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 210319,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa ul. J. Wybickiego w Orzeszu - ETAP II”
1.1 Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje:
I. „Przebudowa ul. J. Wybickiego w Orzeszu - ETAP II”
Przebudowa drogi na dł. ok. 182,5 m
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
1. Nadzory branżowe - 1 rycz.
2. Wprowadzenie organizacji ruchu na czas robót - 1 rycz.
3. Roboty pomiarowe w terenie równinnym - 0,18 km
4. Mechaniczne karczowanie pni o srednicy 16-55cm - 5,00 szt
5. Przestawienie znaków - 2,00 szt
6. Rozebranie krawężników wraz z ławami oraz obrzeży beton - 7,00 m
na podsypce cem-piaskowej (zjazd na ul. Św. Wawrzyńca)
7. Rozebranie obrzeży o wym. 8x30cm na podsypce piaskowej - 6,00 m
8. Rozebranie ław z betonu pod krawężniki - 0,60 m3
9. Rowki w gruncie kat. III-IV o wym 40x40cm pod krawężniki - 31,00 m
i ławy krawężnikowe
10. Ława betonowa z oporem pod krawężniki - 1,86 m3
11. Krawężniki beton najazdowe i wystające o wym 15x22cm - 31,00 m
oraz 15x30cm na podsypce cem-piask
12. Wyrównanie istn podbudowy tłuczniem sortowanym - 2,52 m3
zagęszczanym mechan o śr gr warstwy po zagęszczeniu do 10cm
uzupełnienie nawierzchni na zjeździe
13. Przełożenie naw. z kostki beton z częściową wymianą na nową - 16,20 m2
PODBUDOWY I NAWIERZCHNIE
14. Roboty ziemne w gruncie kat. III koparkami pods. o poj. łyżki 0,25m3 - 415,95 m3
(wykop pod drogę i zjazdy wraz z odwozem i utylizacją urobku)
15. Profilowanie i zagęszczanie mech podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 693,25 m2
nawierzchni w gruncie kat. I – IV
16. Podbudowy z betonu popiołowego o RM=2,5MPa docelowa gr. 30cm - 693,25 m2
17. Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 15cm - 693,25 m2
frakcja 0/63mm
18. Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 8cm - 693,25 m2
frakcja 0/31,5mm
19. Regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 2,00 szt
20. Regulacja pionowa włazów kanałowych - 4,00 szt
21. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asf. podbudowy - 675,00 m2
przy użyciu emulsji 0,8 kg/m2
22. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11W z transportem mieszanki - 675,00 m2
(warstwa wiążąca - gr. 5 cm)
23. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asf. naw. bitumicznej - 656,75 m2
przy użyciu emulsji 0,5 kg/m2
24. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11S z transportem mieszanki - 656,75 m2
(warstwa ścieralna - gr. 4 cm)
ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
25. Roboty ziemne w gruncie kat. III koparkami pods. o poj. łyżki 0,15m3 - 116,80 m3
(wykop pod pobocza chłonne)
26. Ułożenie drenażu z rur z tworzyw sztucznych w zwojach o średnicy - 360,00 m
nomin. 100-125mm (rura drenarska fi 125 mm)
27. Studzienki kanalizacyjne-inspekcyjne fi 315 - 6,00 szt
28. Zabezpieczenie rurociągów drenarskich o śr 15cm - 360,00m
przez obsypanie żwirem
29. Wyrównanie istn. podbudowy tłuczniem sortowanym zagęsz mechan - 87,60 m3
pobocza chłonne z kruszywa łamanego frakcji 31,5/63mm z piaskowca
30. Humusowanie skarp wartswą humusu gr. 5 cm z obsianiem - 180,00 m2
31. Słupki i przymocowanie znaków drogowych z rur stalowych o śr. 50mm - 6,00 szt
(tablice U-9a i U-9b)
32. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza -1,00 rycz.
II. Zakres zamówienia:
1. Roboty budowlane wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową oraz przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia.
2. Przy kalkulowaniu ceny oferty uwzględnić koszty nadzorów branżowych i zabezpieczenia sieci uzbrojenia terenu oraz wszystkie roboty nieujęte w przedmiarze i dokumentacji projektowej, a konieczne do prawidłowego wykonania przebudowy ww. drogi.
3. W wypadku uszkodzenia istniejącej nawierzchni dróg gminnych, wewnętrznych lub powiatowych poza terenem prowadzenia robót drogowych, ww. nawierzchnię należy doprowadzić do stanu pierwotnego.
4. Uzasadnione roszczenia osób trzecich powstałe w trakcie robót lub wynikające z prowadzonych robót obciążają Wykonawcę.
5. Wycinka drzew wskazana w dokumentacji technicznej została wykonana przez Zamawiającego, w związku z czym zakres robót nie obejmuje wycinki a jedynie karczowanie pozostałych pni.

6. Roboty budowlane w pobliżu istniejącej sieci uzbrojenia terenu należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności zgodnie z uzgodnieniami zawartymi w dokumentacji projektowej.
7. Oznakować wykonywane roboty w ciągu ww. dróg zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz decyzją zatwierdzającą ten projekt.
8. Powiadomić zarządcę drogi – Burmistrza Miasta Orzesze, Powiatowy Zarząd Dróg w Łaziskach Górnych oraz Komendę Powiatową Policji w Mikołowie o terminie wprowadzenia organizacji ruchu na czas robót na 7 dni przed terminem jej wprowadzenia.
9. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego drogi powiatowej ul. Św. Wawrzyńca celem wykonania przebudowy zjazdu (zgodnie z projektem przebudowy zjazdu), a koszty ww. zajęcia uwzględni z kalkulacji ceny oferty.
10. Wykonawca jest zobowiązany poinformować mieszkańców 7 dni przed wprowadzeniem ograniczeń w ruchu drogowym związanych z prowadzonymi robotami oraz o planowanym terminie ich ukończenia.
11. Przekazanie frontu robót nastąpi po odebraniu oznakowania na czas prowadzenia robót.
12. Umożliwić w razie konieczności dojazd do posesji samochodem uprzywilejowanym.
13. Po zakończonych robotach usunąć oznakowanie oraz uporządkować teren.
14. Na 7 dni przed zakończeniem robót Wykonawca powiadomi o terminie wprowadzenia stałej organizacji ruchu zarządcę drogi – Burmistrza Miasta Orzesze.
15. W dniu odbioru końcowego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu protokół odbioru wprowadzenia stałej organizacji ruchu oraz odbioru przebudowy zjazdu na drogę powiatową ul. Św. Wawrzyńca.
16. Wykonawca zapewni wykonanie inwentaryzacji powykonawczej przebudowanej drogi, a jej wykonanie uwzględni w kalkulacji ceny oferty.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 4 do SWZ).
1.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi.
1.5. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ.
1.6. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym.
1.7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).
1.8. Warunki gwarancji min. 60 miesięcy gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez stwierdzenia wad istotnych przedmiotu odbioru. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji.

1.9. KODY CPV
Oznaczenie nazwy i kodu Wspólnego Słownika Zamówień, co do przedmiotu zamówienia
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

1.10. Dokumentacja projektowa przewiduje rozwiązania, które dopuszczają korzystanie z przedmiotu zamówienia przez wszystkich użytkowników w tym przez osoby niepełnosprawne.

1.11. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz.1320).Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy i kierownika robot m.in. - czynności związane z robotami ziemnymi, czynności związane z przebudową nawierzchni wykonywane podczas realizacji zamówienia.
Wymóg nie dotyczy więc, miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem, sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.
1.12. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187979,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 570354,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187979,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARBUD Marek Dobosiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351399551

7.3.3) Ulica: J. Poniatowskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Orzesze

7.3.5) Kod pocztowy: 43-180

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187979,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-04 do 2022-05-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.