Ogłoszenie z dnia 2021-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00021762/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-23
- 2021/BZP 00025952/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00061363 z dnia 2021-05-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej do obiektów i urządzeń Gminy Cieszków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIESZKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934680
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: GRUNWALDZKA 41
1.5.2.) Miejscowość: Cieszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-330
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 38 48 102
1.5.8.) Numer faksu: 71 38 48 102
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ug.cieszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cieszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.cieszkow.pl/m,112,przetargi.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej do obiektów i urządzeń Gminy Cieszków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a468a867-8bd1-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061363
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006844/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa energii elektrycznej do obiektów i urządzeń Gminy Cieszków na lata 2021-2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021762/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ.271.1.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów i urządzeń Gminy Cieszków na lata 2021-2022. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
- Szacunkowa ilość dostarczanej energii: 752,00 MWh
- Przewidywane zużycie energii elektrycznej (w MWh) w podziale na grupy taryfowe za 12 miesięcy:
Całodobowa:
w grupie taryfowej C11 299,72 MWh
w grupie taryfowej G11 0,89 MWh
W grupie taryfowej O12:
- strefa szczytowa 111,73 MWh
- strefa pozaszczytowa 196,11 MWh
W grupie taryfowej C12a:
- strefa szczytowa 48,80 MWh
- strefa pozaszczytowa 94,75 MWh
Moc umowna dla wszystkich punktów odbioru wynosi łącznie 966,9 kW.
Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie objętym przedmiotowym postępowaniem ma jedynie charakter orientacyjny, służący tylko do porównania ofert. Nie stanowi ono dla zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Pomiar pobieranej przez zamawiającego (wszystkich zamawiających w ramach zamówienia wspólnego) energii elektrycznej odbywa się za pomocą układów pomiarowo-rozliczeniowych. Rozliczanie zobowiązań wynikających z tytułu sprzedaży energii elektrycznej odbywać się będzie według wskazań tych układów pomiarowo-rozliczeniowych. Dostawa energii obejmuje zasilanie budynków, lokali biurowych, stacji wodociągowych, oczyszczalni ścieków, oświetlenia ulicznego itp.
Energia elektryczna musi spełniać standardy jakościowe zgodnie z ustawą – Prawo energetyczne oraz aktami wykonawczymi do ustawy. Przedmiot zamówienia obejmuje również dokonywanie przez wykonawcę bilansowania handlowego.
Wykonawca zobowiązany jest posiadać umowę lub zobowiązanie do zawarcia umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego TAURON nie później niż do dnia rozpoczęcia dostaw zamawiającym energii elektrycznej oraz aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania umowy lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać nazwy ewentualnych podwykonawców jeżeli będą już znani.
Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
Wykonanie zamówienia nastąpi poprzez zawarcie przez Wykonawcę umów na kompleksową dostawę energii z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi
tj.
a) Urzędem Gminy Cieszków,
b) Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Cieszkowie,
c) Szkołą Podstawową w Cieszkowie,
d) Szkołą Podstawową w Pakosławsku,
e) Publicznym Przedszkolem w Cieszkowie
Z każdą z wymienionych wyżej jednostek Wykonawca rozliczał się będzie oddzielnie za wykonanie świadczenia będącego przedmiotem umowy. Obowiązkiem Wykonawcy będzie wypowiedzenie aktualnych umów na dostawę i dystrybucję energii elektrycznej.
Do 30.04.2021r.obowiązuje umowa na: kompleksową dostawę energii elektrycznej obejmująca dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i jednostek Gminy Cieszków : TAURON Sprzedaż Sp. z.o.o., ul. Łagiewnicka 60, 30-417 Kraków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 322352,33
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 342985,61
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 322349
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kogeneracja Zachód Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831682193
7.3.3) Ulica: Czartoria 1/27
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-102
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 322352,32
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-01 do 2022-06-302021-05-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace konserwacyjno-serwisowe oraz usuwanie usterek i awarii systemu sygnalizacji pożaru Notifire, systemu telewizji przemysłowej CCTV - analogowa
- Przebudowa i rozbudowa Centrum Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Klenicy
- "Kompleksowe dostawy energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej dla Przedsiębiorstwa Usługowego Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Nidzicy na lata 2025-2026"
- Dostawa energii elektrycznej w II półroczu 2024 roku do obiektu Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Lublinie
- Dostawa energii elektrycznej do budynku Regionalnego Centrum Technologii i Wiedzy INTERIOR sp. z o.o. w Nowej Soli.
- Kompleksowa usługa dotycząca energii elektrycznej, obejmująca świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz dostawę energii elektrycznej dla Filharmonii Narodowej w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.