Ogłoszenie z dnia 2022-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00019350/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-14
- 2022/BZP 00038401/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-27
- 2022/BZP 00053919/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-10
- 2022/BZP 00248685/01 - Wynik z dnia 2022-07-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przystosowanie Ratusza na Biuro Obsługi Miasta
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAROCIN
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854702
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10
1.4.2.) Miejscowość: Jarocin
1.4.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.4.7.) Numer telefonu: 627499500
1.4.8.) Numer faksu: 627472225
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: office@jarocin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061022
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-02-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00019350/03
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 03
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2023-06-30
Po zmianie:
2023-09-30
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.
2. Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami.
1) w sprawach przedmiotu zamówienia: Urszula Jasek, tel. (62) 749 96 22
2) w sprawach procedury: Magdalena Kaniewska, Alicja Zielińska, tel. 535-157-419
3. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie:
od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2023 r.
Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia.
3.1. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących wszystkie prace i roboty będące przedmiotem niniejszej umowy w trakcie realizacji zamówienia. Wyżej wymienione prace obejmują: prace projektowe, roboty budowlane rozbiórkowe, roboty budowlane murarskie, roboty budowlane tynkarskie, roboty budowalne związane z realizacją stropu oraz schodów, roboty budowlane związane z posadzką, roboty budowlane związane ze stolarką okienną i drzwiową, roboty budowlane związane z elewacją, roboty budowlane związane z budową windy, roboty budowlane związane z ułożeniem kostki w podcieniach, roboty związane z instalacją sanitarną, roboty budowlane związane z instalacją elektryczną, roboty budowlane związane z instalacją niskoprądową.
Powyższy wymóg nie dotyczy osób odnośnie których Wykonawca wykaże, że ww. czynności nie będą w żadnym zakresie wykonywane pod kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez Wykonawcę lub podwykonawcę oraz co do zasady nie ma on zastosowania do kierownika robót. Wymóg ten nie dotyczy także osób samozatrudnionych oraz wspólników spółki, którzy sami realizują prace związane z przedmiotem niniejszej umowy.
Po zmianie:
1. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.
2. Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami.
1) w sprawach przedmiotu zamówienia: Urszula Jasek, tel. (62) 749 96 22
2) w sprawach procedury: Magdalena Kaniewska, Alicja Zielińska, tel. 535-157-419
3. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie:
od dnia zawarcia umowy do dnia 30.09.2023 r.
Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia.
3.1. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących wszystkie prace i roboty będące przedmiotem niniejszej umowy w trakcie realizacji zamówienia. Wyżej wymienione prace obejmują: prace projektowe, roboty budowlane rozbiórkowe, roboty budowlane murarskie, roboty budowlane tynkarskie, roboty budowalne związane z realizacją stropu oraz schodów, roboty budowlane związane z posadzką, roboty budowlane związane ze stolarką okienną i drzwiową, roboty budowlane związane z elewacją, roboty budowlane związane z budową windy, roboty budowlane związane z ułożeniem kostki w podcieniach, roboty związane z instalacją sanitarną, roboty budowlane związane z instalacją elektryczną, roboty budowlane związane z instalacją niskoprądową.
Powyższy wymóg nie dotyczy osób odnośnie których Wykonawca wykaże, że ww. czynności nie będą w żadnym zakresie wykonywane pod kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez Wykonawcę lub podwykonawcę oraz co do zasady nie ma on zastosowania do kierownika robót. Wymóg ten nie dotyczy także osób samozatrudnionych oraz wspólników spółki, którzy sami realizują prace związane z przedmiotem niniejszej umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-02-18 11:00
Po zmianie:
2022-02-25 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-02-18 11:15
Po zmianie:
2022-02-25 11:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-03-19
Po zmianie:
2022-03-26
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów rejestr. w pow. jarocińskim oraz odbiór wycofanych z obiegu tabl. rejestr. i ich zabezp. w sposób uniemożliwiający ponowne użycie
- Przebudowa dróg na terenie powiatu jarocińskiego polegająca na dobudowie chodników i przebudowa drogi powiatowej Żerków - Raszewy polegająca na dobudowie drogi rowerowej
- Zakup samochodu na potrzeby Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Jarocinie typu pick-up z napędem 4x4
- Budowa żłobka przy Szkole Podstawowej nr 3 w Jarocinie
- "Przebudowa drogi gminnej Szwedy - Nowa Ruda"
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla dwóch zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych (nr3b) zlokalizowanych w miejscowości Węgorzyno.
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla trzech zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych (nr3b) zlokalizowanych w miejscowościach: Dębice, Rymań i Karsibór.
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
- Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Długosiodło
- ADAPTACJA BUDYNKU SIEDZIBY POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W PRZEMYŚLU W CELU LIKWIDACJI BARIER ARCHITEKTONICZNYCH I JEGO DOSTOSOWANIA DO WYMOGÓW OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.