Ogłoszenie z dnia 2022-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00050594/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-08
- 2022/BZP 00057992/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-15
- 2022/BZP 00081244/01 - Wynik z dnia 2022-03-10
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywne dostawy masek FFP3 dla Klinik i Zakładów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY INSTYTUT ONKOLOGII IM.MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY ODDZIAŁ W GLIWICACH
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00028836600028
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
1.4.2.) Miejscowość: Gliwice
1.4.3.) Kod pocztowy: 44-102
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@io.gliwice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060926
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-02-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00050594/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć przedmiotowe środki dowodowe, w celu dokonania oceny jakości przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest złożyć bezpłatne próbki w niżej wymienionym asortymencie i ilościach: Maska medyczna FFP3 - 5 szt. Próbki muszą być zgodne z asortymentem zaoferowanym w „Specyfikacji asortymentowo-cenowej”, stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ. Złożone próbki podlegają zwrotowi na pisemny wniosek zgodnie z treścią art. 77 Pzp, z zastrzeżeniem, iż nie podlegają zwrotowi próbki, które w procesie oceny jakościowej zostaną częściowo lub całkowicie zużyte, i/lub odpowiednie przepisy i procedury nakazują ich bezpieczną utylizację.
Po zmianie:
Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć przedmiotowe środki dowodowe, tj.:
1. W celu dokonania oceny jakości przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest złożyć bezpłatne próbki w niżej wymienionym asortymencie i ilościach:
Maska medyczna FFP3 - 15 szt.
Zamawiający wymaga złożenia co najmniej 15 sztuk próbek pakowanych jednostkowo i złożonych w opakowaniu zbiorczym. W sytuacji, gdy Wykonawca posiada opakowanie zbiorcze z większą ilością opakowań jednostkowych Zamawiający dopuszcza złożenie tylko 15 szt. opakowań jednostkowych poprzez wyjęcie nadmiarowych sztuk z opakowania zbiorczego. Jeżeli Wykonawca posiada opakowania zbiorcze poniżej 15 sztuk opakowań jednostkowych, np. 7 sztuk to jest zobowiązany do złożenia dwóch opakowań zbiorczych każda po 7 szt.”
Próbki muszą być zgodne z asortymentem zaoferowanym w „Specyfikacji asortymentowo-cenowej”, stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ. Złożone próbki podlegają zwrotowi na pisemny wniosek zgodnie z treścią art. 77 Pzp, z zastrzeżeniem, iż nie podlegają zwrotowi próbki, które w procesie oceny jakościowej zostaną częściowo lub całkowicie zużyte, i/lub odpowiednie przepisy i procedury nakazują ich bezpieczną utylizację.
W pozostałym zakresie dotyczącym złożenia próbek nie wprowadza się zmian.
2. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć przedmiotowe środki dowodowe, tj.:
1) wpisu lub zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,
2) Certyfikatu lub Deklaracji Zgodności,
3) Dokumenty potwierdzające spełnienie normy EN 14683:2019+AC:2019 w tym typu IIR lub równoważnej, zgodnej z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych (MDR)
4) Oryginalnej instrukcji użytkowania producenta (tłumaczenie na język polski w przypadku instrukcji
obcojęzycznej)
5) Kart katalogowych potwierdzających wymagane parametry
Powyższe dokumenty stanowią przedmiotowe środki dowodowe, które mają potwierdzać, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
Mając na uwadze art. 107 ust. 2 ustawy Zamawiający informuje, że przedmiotowe środki dowodowe nie podlegają uzupełnieniu, w przypadku, gdy nie zostaną one złożone wraz z ofertą lub będą niekompletne.”
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-02-21 08:00
Po zmianie:
2022-02-25 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-02-21 10:00
Po zmianie:
2022-02-25 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-03-22
Po zmianie:
2022-03-26
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Zakup 85 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem Windows 11 PRO dla Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach - SPZOZ"
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Spadochroniarzy i ul. Szybowcowej w Gliwicach oraz wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Kolejarzy w Gliwicach"
- 2025- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach (3)
- 2025 - Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach na rok 2026
- Przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje/kompetencje zawodowe uczestników projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów i materiałów pomocniczych do wykonywania oznaczeń laboratoryjnych
- "Doposażenie magazynów ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- Dostawy różnych materiałów medycznych w podziale na 3 części.
- "Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





