eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDOSTAWA RĘKAWICZEK JEDNORAZOWYCH NITRYLOWYCH DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W POZNANIU



Ogłoszenie z dnia 2021-05-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00060877 z dnia 2021-05-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA RĘKAWICZEK JEDNORAZOWYCH NITRYLOWYCH DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W POZNANIU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590415

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 1

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-729

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_poznan@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/as_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wykonywanie kary tymczasowego aresztowania w celu zabezpieczenia prawidłowego toku postępowania karnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA RĘKAWICZEK JEDNORAZOWYCH NITRYLOWYCH DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W POZNANIU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67cb971c-9777-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060877

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016622/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa rękawiczek jednorazowych nitrylowych do Aresztu Śledczego w Poznaniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028767/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Ds.1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 416666,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa rękawiczek jednorazowych nitrylowych do Aresztu Śledczego w Poznaniu. Rękawiczki jednorazowe nitrylowe (CPV 18424300-0), bezpudrowe, spełniające wytyczne Ministerstwa Zdrowia, a także zgodne z poniższą specyfikacją:
Rękawice diagnostyczne, nitrylowe, bezpudrowe o obniżonej grubości dla lepszego komfortu pracy. Posiadające rolowany mankiet ułatwiający zakładanie oraz uniwersalny kształt pasujący na prawą i lewą dłoń. Teksturowane na palcach. Polimerowane od strony roboczej. Chlorowane od wewnątrz. Grubość na palcu: 0,08 +/- 0,01 mm, grubość na dłoni: 0,07+/- 0,01 mm, grubość na mankiecie: 0,06 +/- 0,01 mm. Długość min 240 mm. Wytrzymałość na rozciąganie min 19 MPa. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony osobistej kategorii III. Dopuszczone do kontaktu z żywnością, potwierdzone piktogramami na opakowaniu. Pozbawione tiuramów oraz MTB potwierdzone badaniami HPLC z jednostki niezależnej. Zgodne z normą EN455. Odporne na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F1671 oraz substancji chemicznych zgodnie normą EN374-3 potwierdzone badaniami jednostki niezależnej. AQL 1,5. Rękawice koloru niebieskiego, fioletowego, w zbiorczych opakowaniach kartonowych nie mniejszych niż 100 szt., nie większych niż 250 szt. w opakowaniu. Rozmiar S, M, L, XL. Oznakowanie znakiem CE.
Rękawiczki jednorazowych nitrylowych (ilości):
S - 15 000 szt.
M - 75 000 szt.
L - 175 000 szt.
XL - 235 000 szt.
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zwiększenia zakupu oferowanego asortymentu po wyborze najkorzystniejszej oferty z ilości minimalnej do ilości nie większej niż ilość maksymalna określona dla asortymentu.
Dostawa Rękawiczek jednorazowych nitrylowych (prawo opcji):
S - do 27 000 szt.
M - do 135 000 szt.
L - do 315 000 szt.
XL - do 423 000 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249966

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280800

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249966

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MedGZ Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842736454

7.3.3) Ulica: ul. Flory 22

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-299

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449938,8

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. zamawiający skorzystał z prawa opcji i zwiększył wartość zamówienia. Całkowita kwota umowy wyniosła: 449 938,80 zł brutto.
2021-05-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.