Ogłoszenie z dnia 2022-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00021089/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
- 2022/BZP 00032665/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ Wykonanie i dostawa 47 000 sztuk tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Kieleckiego w zakresie rejestracji pojazdów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KIELECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wrzosowa 44
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-211
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 200 12 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.kielce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.powiat.kielce.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-30-tys-euro1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Wykonanie i dostawa 47 000 sztuk tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Kieleckiego w zakresie rejestracji pojazdów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22e37559-73a6-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060790
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004312/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00021089/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SR-II.272.1.19.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 564000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Kieleckiego związanych z rejestracją pojazdów na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2021 r., poz. 450 ze zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy.
2. Wykonanie i dostawa obejmuje tablice rejestracyjne z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi:
a) o przeznaczeniu i rozmiarach zgodnych ze wzorami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r., poz. 2355 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz.U. z 2019 r., poz. 546).
b) wyprodukowanych zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2020 r., poz. 717) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2019 r., poz. 547).
c) w ilości zgodnej z faktycznym zapotrzebowaniem Zamawiającego, przy czym Zamawiający planuje, iż ilość zamówionych tablic w okresie wykonywania umowy nie będzie wyższa niż 47 000 sztuk, z czego:
tablice samochodowe jedno- i dwurzędowe, w tym wtórniki – 44 400 sztuk
tablice motocyklowe/ ciągnikowe, w tym wtórniki – 1 900 sztuk
tablice motorowerowe, w tym wtórniki – 700 sztuk
Wskazane ilości rodzajowe tablic rejestracyjnych stanowią planowaną maksymalną wielkość dostawy i mogą ulec zmniejszeniu stosownie do potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy.
3. W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w pkt 1 i pkt 2 lit. a i/lub b w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do dostawy tablic rejestracyjnych po uwzględnieniu zmian.
4. Dostawy będą realizowane sukcesywnie partiami według potrzeb Zamawiającego na podstawie częściowych zamówień, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia złożenia zamówienia, a w części dotyczącej zamówienia wtórników tablic i w innych szczególnie uzasadnionych przypadkach w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia złożenia zamówienia.
5. Dostawy będą realizowane w trwałych opakowaniach zawierających po 50 sztuk tablic, opisanych w czytelny sposób z podaniem w szczególności ilości tablic i zakresu numerów rejestracyjnych, chyba że z treści złożonego zamówienia będzie wynikać inny sposób dostawy.
6. Dostawy będą dostarczane do siedziby Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Kielcach – Wydział Komunikacji i Transportu – ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce – przyziemie – w sposób gwarantujący terminowość i bezpieczeństwo transportu.
7. Okres gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne nie może być krótszy niż 36 miesięcy, liczony od dnia wydania tablic rejestracyjnych właścicielowi pojazdu w celu oznaczenia pojazdu.
8. Wykonawca dokona badań niepełnych 50 sztuk losowo wybranych tablic rejestracyjnych z każdej partii wyprodukowanych 3 000 sztuk w zakresie:
a) kształtu i wymiarów,
b) geometrii i rozmieszczenia znaków,
c) kolorystyki i znaków identyfikacyjnych
(Załącznik nr 13 pkt 3.2 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r., poz. 2355 ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14721000-1 - Glin
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 740140,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 872771,1 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 740140,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.P.U.H. ,,D.W.A'' s.c. A.Z. Wenus
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Anna Wenus Wspólnik Spółki Cywilnej P.P.U.H ,,D.W.A'' oraz Zbigniew Wenus Wspólnik Spółki Cywilnej P.P.U.H ,,D.W.A''
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591550003
7.3.3) Ulica: Stokowa 1 A
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-702
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPUH "D.W.A." s.c Anna Wenus, Zbigniew Wenus, Dagmara Wenus
jakie przetargi wygrała firma
PPUH "D.W.A." s.c Anna Wenus, Zbigniew Wenus, Dagmara Wenus
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 740140,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Usługi medyczne
- Zakup aparatu echokardiograficznego wraz z wyposażeniem dla Kliniki Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Remont drogi powiatowej nr 1354T w miejscowości Radomice.
- Zakup komputerów przenośnych typu laptop na potrzeby projektu pn. "Profilaktyka świętokrzyskich pracowników". IZP.2411.95.2025.AJ
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, DRUKUJĄCEGO I AKCESORIÓW
- OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA W BUDYNKU KIELECKIEGO CENTRUM KULTURY ORAZ OBSŁUGA URZĄDZEŃ OCHRONY TECHNICZNEJ
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wytworzenie i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Świebodzinie tablic rejestracyjnych
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa wyposażenia do pracowni edukacji wczesnoszkolnych w ramach projektu pn. "Edukacja STEAM w Gminie Olszanica"
- "Poprawa jakości powietrza na terenie Biskupca."
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sanoku.
więcej: Glin »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.