eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceWykonanie prac zwi±zanych z za³o¿eniem bazy GESUT dla gmin Pilchowice, So¶nicowice i Toszek w powiecie gliwickim



Og³oszenie z dnia 2025-01-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Wykonanie prac zwi±zanych z za³o¿eniem bazy GESUT dla gmin Pilchowice, So¶nicowice i Toszek w powiecie gliwickim

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Gliwicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254985

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Zygmunta Starego 17

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.gliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.starostwo.gliwice.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac zwi±zanych z za³o¿eniem bazy GESUT dla gmin Pilchowice, So¶nicowice i Toszek w powiecie gliwickim

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-45653e12-fe33-4381-bda0-d8bfeabfec0d

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00060384

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00018857/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.7 Za³o¿enie bazy GESUT na terenach wiejskich - Etap I: gminy Pilchowice, So¶nicowice, Toszek

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45653e12-fe33-4381-bda0-d8bfeabfec0d

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim, pisemnie. Sk³adanie ofert i komunikacja w postêpowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia (dalej jako Platforma) pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
Komunikacja za po¶rednictwem Platformy jest preferowanym sposobem przekazywania informacji (a w przypadku sk³adania ofert wymaganym bezwzglêdnie), natomiast Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres: /pzgliwice/skrytka lub przetargi@starostwo.gliwice.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 4. Wymagania techniczne umo¿liwiaj±ce pracê za po¶rednictwem Platformy:
a) specyfikacja po³±czenia – formularze udostêpniane s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2,
b) oznaczenie czasu odbioru danych wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do sekundy.
Dostêpny pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ Regulamin Platformy e-Zamówienia okre¶la pozosta³e szczegó³owe minimalne wymagania dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z Platformy oraz zawiera informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³ania danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych.
5. Sposób sporz±dzania dokumentów, o¶wiadczeñ, wniosków, ofert, pe³nomocnictw czy innych informacji winien byæ zgodny z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
(Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
6. Informacje o sposobie sk³adania ofert w postêpowaniu zosta³y opisane w dokumencie „Oferty, wnioski i prace konkursowe” – instrukcja interaktywna, dostêpnym pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf
7. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na Platformie. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.
8. Informacja o sposobie komunikacji w postêpowaniu opisana zosta³a w dokumencie „Komunikacja w postêpowaniu”, dostêpnym pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
Przesy³anie przez Wykonawcê dokumentów, o¶wiadczeñ, wniosków, pe³nomocnictw czy innych informacji, z wy³±czeniem sk³adania ofert, jest mo¿liwe poprzez dostêpne w ramach danego postêpowania formularze do komunikacji (w sekcji Formularze prowadzonego postêpowania). Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z formularzy do komunikacji w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta podmiotu „Wykonawca” oraz zalogowania siê na Platformie. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce Komunikacja. W celu przes³ania pisma o wyja¶nienia tre¶ci dokumentów postêpowania wystarczaj±ce jest posiadanie konta uproszczonego na Platformie.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO
dot. osób bêd±cych:
• Wykonawcami – osobami fizycznymi,
• Wykonawcami – osobami fizycznymi prowadz±cymi dzia³alno¶æ gospodarcz±
• pe³nomocnikami Wykonawców,
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Gliwicki z siedzib± w Gliwicach przy ul. Zygmunta Starego 17;
 w sprawach zwi±zanych z Pana/Pani danymi osobowymi nale¿y kontaktowaæ siê
z Inspektorem Ochrony Danych, tel. 32 231 96 86, e-mail: iod@starostwo.gliwice.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (dalej „ustawa Pzp”) w celu zwi±zanym z przeprowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego nr WIF-RZPO.272.000001.2025 oraz zawarcia i realizacji umowy;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± wy³±cznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, w szczególno¶ci w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a tak¿e firma LTC Sp. z o.o. z Wielunia oraz Kancelaria Prawna COMESTOR Radca Prawny Ireneusz ¯ar³ok z Katowic
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres wynikaj±cy z przepisów prawa, tj. Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, a tak¿e przepisów szczególnych;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 Pani/Pana dane nie bêd± przekazywane odbiorcy w pañstwie trzecim lub organizacji miêdzynarodowej;
 posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIF-RZPO.272.00001.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi polegaj±cej na utworzeniu bazy GESUT dla gmin Pilchowice, So¶nicowice i Toszek w powiecie gliwickim. Pracami objête bêd± tereny obrêbów ewidencyjnych:
- Ku¼nia Nieborowska, Leboszowice, Nieborowice, Pilchowice, Stanica, Wilcza, ¯ernica
w gminie Pilchowice;
- Barg³ówka, Koz³ów, £any Wielkie, Rachowice, Sierakowice, Smolnica, So¶nicowice, Trachy, Tworóg Ma³y w gminie So¶nicowice;
- Boguszyce, Ciochowice, Kotliszowice, Kotulin, Ligota Toszecka, Paczyna, Paczynka, Paw³owice, Pisarzowice, P³u¿niczka, Pniów, Proboszczowice, Sarnów, Toszek, Wilkowiczki w gminie Toszek.

Zakres prac bêdzie obejmowa³:
- Analiza i aktualizacja inicjalnej bazy danych GESUT przekazanej przez Zamawiaj±cego.
- Udzia³ w czynno¶ciach zwi±zanych z przed³o¿eniem podmiotom w³adaj±cym poszczególnymi sieciami uzbrojenia terenu tre¶ci inicjalnej bazy danych GESUT w celu jej weryfikacji.
- Udzia³ Wykonawcy w procesie rozpatrzenia ewentualnych uwag zg³oszonych przez podmioty w³adaj±ce sieciami uzbrojenia terenu, do przed³o¿onej inicjalnej bazy danych GESUT.
- Przygotowanie informacji dla podmiotów w³adaj±cych sieciami o sposobie rozpatrzenia zg³oszonych przez te podmioty uwag do przed³o¿onej inicjalnej bazy danych GESUT.
- Modyfikacja inicjalnej bazy danych GESUT w zwi±zku z uwzglêdnieniem uwag zg³oszonych przez podmioty w³adaj±ce sieciami uzbrojenia terenu.
- Zaimplementowanie zmodernizowanych danych GESUT wraz z ich harmonizacj± do bazy Turbo-EWID w Starostwie Powiatowym w Gliwicach z zachowaniem pe³nej historii zmian.

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik „Opis przedmiotu zamówienia na wykonanie prac zwi±zanych z za³o¿eniem bazy GESUT dla gmin Pilchowice, So¶nicowice
i Toszek w powiecie gliwickim”. (ZA£¡CZNIK NR 8 do SWZ).
5. Pozosta³e warunki przedstawiono we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia (ZA£¡CZNIK NR 3).
6. Przedmiot zamówienia posiada ustandaryzowane wymagania dotycz±ce utworzenia bazy danych w systemie informatycznym, który ju¿ funkcjonuje i którego Wykonawca nie jest autorem. W zwi±zku z powy¿szym brak jest podstaw do formu³owania wymogów odno¶nie uwzglêdnienia wymagañ w zakresie dostêpno¶ci dla osób z niepe³nosprawno¶ciami oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników (art. 100 ustawy Pzp).
7. Z uwagi na fakt, i¿ czynno¶ci wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpuj± pojêcia stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r, poz. 1465) Zamawiaj±cy nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowê o pracê.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71350000-6 - Us³ugi in¿ynieryjne naukowe i techniczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72316000-3 - Us³ugi analizy danych

72319000-4 - Us³ugi dostarczania danych

72312000-5 - Us³ugi wprowadzania danych

72312100-6 - Us³ugi przygotowywania danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) „Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia” – C;
2) „Do¶wiadczenie kierownika prac, wskazanego do wykonania zadania, w zakresie wykonywania prac na terenach objêtych wp³ywami szkód górniczych” – D;
3) „Gwarancja jako¶ci i rêkojmia na wykonane us³ugi”– G;

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie kierownika prac

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci i rêkojmia na wykonane us³ugi

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Okre¶lenie warunku w zakresie do¶wiadczenia Wykonawcy:
A) Wykonawca musi wykazaæ, i¿ wykona³ nale¿ycie: co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na za³o¿eniu, konwersji lub aktualizacji bazy danych GESUT na terenach objêtych wp³ywami szkód górniczych, przy czym opracowanie objê³o co najmniej obszar jednej jednostki ewidencyjnej, wykonano analizê materia³ów ¼ród³owych oraz uzgodnienia inicjalnej bazy danych GESUT z podmiotami w³adaj±cymi sieciami uzbrojenia terenu, a warto¶æ prac wynosi³a minimum 150 000 (sto piêædziesi±t tysiêcy) z³ brutto.
B) Wykonawca musi wykazaæ dysponowanie co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii nadane przez G³ównego Geodetê Kraju w zakresie, o którym mowa w art. 43 pkt 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz
w ci±gu ostatnich 5 lat kierowa³a pracami polegaj±cymi na za³o¿eniu, konwersji lub aktualizacji bazy danych GESUT na terenach objêtych wp³ywami szkód górniczych, przy czym opracowanie objê³o co najmniej obszar jednej jednostki ewidencyjnej, wykonano analizê materia³ów ¼ród³owych oraz uzgodnienia inicjalnej bazy danych GESUT na terenach objêtych wp³ywami szkód górniczych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) w zakresie braku podstaw wykluczenia - o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp (oraz art. 125 ust. 5 ustawy pzp – w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach podmiotu trzeciego) – o tre¶ci ZA£¡CZNIKA NR 2A do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2) w zakresie potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu:
• wykaz us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, warto¶ci, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie o tre¶ci ZA£¡CZNIKA NR 4 do SWZ dla potwierdzenia warunku okre¶lonego w rozdz. 8 ust. 3 lit A. Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
• wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, o tre¶ci ZA£¡CZNIKA NR 5 do SWZ dla potwierdzenia spe³nienia warunku okre¶lonego w rozdz. 8 ust. 3 lit B.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

• Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych. W takim przypadku Wykonawca sk³ada wype³niony dokument – ZA£¡CZNIK NR 6 do SWZ. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby winno potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶laæ w szczególno¶ci:
− zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
− sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
− czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.

Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia przewidziane wzglêdem Wykonawcy oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u
w postêpowaniu:
a) przedstawia o¶wiadczenie podmiotu trzeciego, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby – ZA£¡CZNIK NR 6 do SWZ, oraz
b) przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w ust. 2 pkt 1), na wezwanie Zamawiaj±cego.
4. Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ Wykonawcy do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa ust. 1 pkt 1), dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
5. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

3. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej zobowi±zani bêd± do z³o¿enia Zamawiaj±cemu przed podpisaniem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego – kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wzór umowy wraz z warunkami jej zmiany zawiera ZA£¡CZNIK nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-03 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Oferty (wraz z wymaganymi za³±cznikami) nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-03 10:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-04

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Termin wykonania zamówienia: do 250 dni od daty podpisania umowy, ale nie pó¼niej ni¿ do 17 listopada 2025 r.
INFORMACJA dotycz±ca Wewnêtrznej procedury dokonywania zg³oszeñ naruszeñ prawa
i podejmowania dzia³añ nastêpczych w Starostwie Powiatowym w Gliwicach

W zwi±zku z wej¶ciem w ¿ycie od dnia 25 wrze¶nia 2024 r. ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów informujemy, ¿e Starosta Gliwicki, Zarz±dzeniem nr 70/2024 z dnia 25 wrze¶nia 2024 r., wprowadzi³ Wewnêtrzn± procedurê dokonywania zg³oszeñ naruszeñ prawa i podejmowania dzia³añ nastêpczych w Starostwie Powiatowym w Gliwicach. Informacje nt. procedury wraz z procedur± znajdziecie Pañstwo na stronie Starostwa Powiatowego w Gliwicach: https://starostwo.gliwice.pl/system-sygnalisty.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.