eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uniejów › BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W UL. DŁUGIEJ



Ogłoszenie z dnia 2021-05-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00060169 z dnia 2021-05-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W UL. DŁUGIEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uniejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019579

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Błogosławionego Bogumiła 13

1.5.2.) Miejscowość: Uniejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-210

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 63 288 97 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@uniejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uniejow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W UL. DŁUGIEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb8d850b-a994-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060169

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002964/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Długiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044573/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2021 AB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Długiej” i włączenie do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej w ul. Targowej.
Na podstawie warunków technicznych wydanych przez Urząd Miasta w Uniejowie zaprojektowano sieć kanalizacji deszczowej grawitacyjnej DN500 PP SN8 o długości 480,62mb , na terenie działek 2089/6, 2089/7, 2014/3, 1797/1 oraz 1784/3 w Uniejowie, służącą odprowadzeniu wód deszczowych z ul. Długiej w Uniejowie. Budowana sieć kanalizacji deszczowej grawitacyjnej zostanie włączona do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej poprzez studnię zlokalizowaną na działce nr ewid. 2089/7 przy ul. Targowej w Uniejowie. Sieć kanalizacji deszczowej będzie prowadzona częściowo w pasie jezdni ul. Targowej, a częściowo przez teren działki nr ewid. 1784/3, która stanowi drogę wewnętrzną niezbędną do obsługi komunikacji nowo powstającego osiedla.
2. W związku z włączeniem budowanego kolektora do istniejącego systemu kanalizacji deszczowej konieczne jest oczyszczenie wszystkich studni kanalizacji deszczowej oraz sprawdzenie poprawności działania separatora wraz z jego konserwacją.
3. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, poleceniami nadzoru autorskiego i inwestorskiego stanowiącą załącznik Nr 9 do SWZ, z zachowaniem norm i standardów jakościowych odnoszących się do tego typu robót, w sposób zgodny z przepisami prawa oraz uzyskanymi decyzjami administracyjnymi oraz zgodnie z ustaleniami zawartymi w SWZ, przy zachowaniu terminów na wykonanie robót, określonych w umowie;
4. Opracowania dokumentacji powykonawczej i uzyskania dla niej akceptacji Zamawiającego, wykonanej w zakresie i skali ustalonej z Zamawiającym, ujmującej wszystkie zmiany wprowadzone realizacją zamówienia, w tym zawierającą inwentaryzację geodezyjną wykonanych obiektów, sieci
i instalacji wraz z połączeniami obiektowymi; oraz spisu dostarczonych elementów wyposażenia instalacyjnego..
5. Organizowanie i prowadzenie spotkań koordynacyjnych (narad roboczych)
w siedzibie Zamawiającego w celu weryfikacji postępu i zaawansowania prac projektowych, weryfikacji przyjmowanych rozwiązań a także zgodności wykonania zadania z dokumentacją projektową w siedzibie Zamawiającego lub na terenie placu budowy minimum raz w tygodniu w celu weryfikacji postępu i zaawansowania robót budowlanych, weryfikacji przyjmowanych rozwiązań i dostarczanych materiałów a także zgodności wykonania zadania z zatwierdzoną dokumentacją projektową. Na narady robocze wymagane jest zaproszenie przedstawicieli Zamawiającego oraz wszystkich osób których określony zakres prac aktualnie dotyczy. Wykonawca sporządza na bieżąco protokoły z narad roboczych i przekazuje je zainteresowanym stronom.
6. Udzielenia Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz gwarancji na dostarczone elementy wyposażenia budowlanego i instalacyjnego na warunkach zawartych w załączniku do SWZ tj. wzorze umowy, w wymiarze wskazanym w Formularzu oferty zgodnie z deklaracją wykonawcy, tj. nie mniej niż 60 miesięcy. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy. Na okres gwarancji wykonawca wydłuża termin rękojmi.

Ponadto:
a) zapewnienia na własny koszt obsługi geodezyjnej i geologicznej w pełnym zakresie wynikającym z realizacji przedmiotu zamówienia;
b) urządzenia zaplecza budowy dla potrzeb własnych;
c) zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt dostawy energii elektrycznej, wody
(i odprowadzenia ścieków) ciepła i innych mediów, a także usunięcia i utylizacji odpadów
w okresie realizacji robót będących przedmiotem zamówienia, - Zamawiający wskaże
i udostępni opomiarowane miejsca poboru mediów; doprowadzenie wymaganego zasilania na potrzeby zaplecza budowy oraz zgodne z przepisami zagospodarowanie odpadów pozostaje po stronie Wykonawcy;
d) zapewnienia odzieży ochronnej zgodnej z wymaganiami BHP dla czasowo przebywających na terenie realizacji prac w ramach przedmiotu zamówienia przedstawicieli Zamawiającego oraz organów kontrolujących realizację robót budowlanych;
e) utrzymywania terenu i zaplecza budowy w należytym porządku, w stanie wolnym od przeszkód oraz usuwania na bieżąco odpadów i śmieci - miejsce tymczasowego składowania odpadów i śmieci, które zostanie uzgodnione z Zamawiającym;
f) zabezpieczenie terenu i zaplecza budowy, teren prac winien być wygrodzony, zabezpieczony przed dostępem dla osób postronnych; sposób wygrodzenia placu budowy należy uzgodnić
z przedstawicielami Zamawiającego;
g) Wykonawca ma obowiązek uzgadniania z Zamawiającym proponowanych do zastosowania
w ramach inwestycji rozwiązań funkcjonalnych, technicznych i materiałowych na każdym etapie wykonywania zadania, pod warunkiem nie odebrania zadania o ile okaże się że projekt lub roboty budowlane zostały zrealizowane niezgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
h) bezzwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich potencjalnych zagrożeniach dla realizacji Przedmiotu Umowy, dotyczących zarówno terminów i zakresu rzeczowego jak i przewidywanych standardów wykonawczych Inwestycji.
12. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
a dostarczenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy, oświadczenia o podjęciu obowiązków kierownika budowy potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę, kopii zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzających wpis tej osoby na listę członków odpowiedniej izby oraz potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę kopii uprawnień budowlanych,
b zapewnienia kierowania robotami budowlanymi przez pracowników Wykonawcy, posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane oraz kwalifikacje zawodowe,
c uzyskania każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia przez Zamawiającego zmiany kierownika budowy w stosunku do osoby wskazanej w ofercie,
d uzyskania na własny koszt ubezpieczeń i zabezpieczeń należytego wykonania umowy,
e wykonania i ustawienia tablic informacyjnych wynikających z Prawa Budowlanego,
f oznaczenia terenu budowy, odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp,
g zagospodarowania terenu budowy i zaplecza socjalnego dla potrzeb własnych – zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
h utrzymania porządku na terenie budowy w czasie realizacji inwestycji,
i zgłaszania Inspektorowi nadzoru robót ulegających zakryciu lub zanikających,
j wywozu i utylizacji odpadów i gruzu.
k zgłoszenia wykonanych robót do odbioru
l przedłużenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przypadku wydłużenia terminu realizacji umowy oraz w przypadkach określonych postanowieniami niniejszej umowy,
m uczestniczenie w przeglądach, w okresie rękojmi i gwarancji, na każde wezwanie Zamawiającego.
n Uzyskanie od zarządcy drogi powiatowej – Ul. Targowej zgody ( umowy użyczenia) na zajęcie pasa drogowego
m opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ).)Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty Na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający zamierza przeznaczyć 250 000,00 zł brutto.
Przed upływem terminu składania ofert do Zamawiającego wpłynęły 3 oferty.
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał i mógł przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia , wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 434674,62

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 518971,54

2021-05-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.