Ogłoszenie z dnia 2023-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00491149/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
- 2022/BZP 00491325/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-13
- 2023/BZP 00076718/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz odpadów medycznych i niebezpiecznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL DZIECIĘCY IM. J. BRUDZIŃSKIEGO W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000898946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Karola Chodkiewicza 44
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-667
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 32 62 104
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-pub@wsd.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wsd.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b918e53-79ee-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wywóz odpadów medycznych i niebezpiecznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b918e53-79ee-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00060149
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070166/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Wywóz odpadów medycznych i niebezpiecznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00491149
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 45/2022/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 389495,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów medycznych i niebezpiecznych, w ilości określonej w „Formularzu cenowym” - załącznik nr 1 do SWZ.
2. Usługi związane z odbiorem, transportem i utylizacją odpadów medycznych oznaczone są kodem
18 01, a w szczególności:
• 18 01 01
• 18 01 02*
• 18 01 03*
• 18 01 04,
• 18 01 06*
• 18 01 08*
• 18 01 09
Kody oznakowane indeksem górnym w postaci gwiazdki "*" są odpadami niebezpiecznymi.
3. Zamówienie nie zostało podzielone na części z uwagi na fakt, że usługa polega na odbiorze i utylizacji odpadów medycznych jako całości.
Realizacja zamówienia przez większą liczbę podmiotów spowodowałaby większe koszty realizacji zamówienia ze względu na niższe wolumeny świadczenia zakresu zamówienia, co z kolei spowodowałoby zwiększenie ceny jednostkowej netto. Dodatkowo poszczególni Wykonawcy powielaliby koszty pośrednie realizacji przedmiotu zamówienia, co wpływałoby na zwiększenie kosztów realizacji zamówienia
(np. większa ilość osób skierowanych bezpośrednio do realizacji). Podsumowując, Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części, ponieważ taki podział groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339282,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339282,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339282,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERIS Proeco Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090194528
7.3.3) Ulica: 85-825
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-825
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339282,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa toru wizyjnego 4K ICG
- Usługa ochrony osób i mienia
- WZPiFP-91-25 Dostawa krzeseł biurowych
- WZPiFP-95-25 Dostawa mebli metalowych
- Remont ul. Jana Pawła II w Bydgoszczy - droga wojewódzka 239 w ramach zadania "Budowa i modernizacja ulic oraz obsługa terenów inwestycyjnych w tym dróg dla rowerów
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i utylizacja odpadów medycznych z obiektów Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o. o. w Opolu Lubelskim. Nr postępowania: P.ZM.381.9.2025
- Odbiór i unieszkodliwianie odpadów medycznych w spalarni o kodach: 18 01 01, 18 01 02, 18 01 03, 18 01 04, 18 01 06, 18 01 09, 18 01 82, wytwarzanych w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
- Odbiór i termiczna utylizacja odpadów niebezpiecznych pochodzących z działalności służb medycznych oraz związanych z nimi badań działów Szpitala Powiatowego w Więcborku NOVUM-MED Sp. z o. o.
- "ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH MEDYCZNYCH I ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE"
- Odbiór odpadów medycznych o kodach: 18 01 02 i 18 01 03 oraz odbiór odpadów o kodzie: 18 01 09 na podst. pisemnych zgłoszeń z punktu czasowego ich składowania z TS WCKiK SPZOZ w Bydgoszczy.
- Odbiór i utylizacja odpadów medycznych z jednostek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku - Kamiennej 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.