Ogłoszenie z dnia 2022-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00025094/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg gruntowych i chodników w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIERKLANIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258983
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 3
1.5.2.) Miejscowość: Świerklaniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-622
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@ugswierklaniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-swierklaniec
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie dróg gruntowych i chodników w 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0367d4c9-7783-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060050
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023138/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remonty dróg gruntowych i chodników
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00025094/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.2.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 - Remont nawierzchni z prefabrykatów betonowych, materiałów kamiennych.
W ramach zadania należy określić cenę jednostkową netto za wykonanie:
1m2 remontu cząstkowego nawierzchni (chodnika / jezdni) z kostki – kostka odzyskana,
1m2 remontu cząstkowego nawierzchni (chodnika / jezdni) z kostki betonowej – kostka nowa,
1m2 remontu nawierzchni z bloczków betonowych prostokątnych/trylinki - materiał odzyskany,
1mb przestawienia krawężnika 15x30 cm,
1mb wymiany /uzupełnienia krawężnika 15x30 cm,
1mb przestawienia krawężnika 20x30,
1mb wymiany/ uzupełnienia krawężnika 20x30,
1mb przestawienia obrzeża,
1mb wymiany/uzupełnienia obrzeża.
Zadanie 2 – Równanie dróg gminnych gruntowych i tłuczniowych:
W ramach zadania należy określić cenę jednostkową netto za:
100m2 równania nawierzchni dróg z wypełnieniem ubytków,
1 Mg miejscowego uzupełnienia wybojów kruszywem,
1 m3 korytowania na całej szerokości jezdni do głębokości 20 cm,
100m2 wykonania nawierzchni tłuczniowej,
1Mg wbudowania kruszywa łamanego frakcji 31,5-63,
1Mg wbudowania kruszywa łamanego frakcji 4-31,5 (parametr odporności na rozdrabnianie LA ≤ 25),
1Mg wbudowania kruszywa łamanego frakcji 2-8 (parametr odporności na rozdrabnianie LA ≤ 25).
Zadanie 3 - Roboty drogowe związane z regulacją urządzeń w związku z realizacją zadań 1 i 2
W ramach zadania należy określić cenę jednostkową netto za regulację:
1 szt wpustu ulicznego,
1 szt studni kanalizacyjnej,
1 szt studni teletechnicznej,
1szt skrzynki ulicznej.
Zadanie 4 - Inne roboty drogowe nie objęte powyższym wykazem (np. remont elementów kanalizacji deszczowej) przy uwzględnieniu średnich cen robocizny, materiałów, sprzętu wg Sekocenbud za kwartał poprzedzający kwartał, w którym roboty zostały wykonane.
W ramach zadania 4 należy określić:
cenę roboczogodziny netto – Rg
wskaźnik procentowy kosztów ogólnych do roboczogodziny i sprzętu - %
wskaźnik procentowy zysku do roboczogodziny, sprzętu i kosztów ogólnych - %
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie zostało unieważnione ze względu na brak środków finansowych – cena najkorzystniejszej oferty (spośród ofert nie podlegających odrzuceniu) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
- Przebudowa i remont dróg gminnych
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 1727S w miejscowości Gulzów" w ramach zadania "Modernizacja chodników i nawierzchni"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





