eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rozprza › Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej im. ¦w. Miko³aja w Mierzynie



Og³oszenie z dnia 2021-05-20


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00060028 z dnia 2021-05-20

Og³oszenie o zmianie og³oszenia
Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej im. ¦w. Miko³aja w Mierzynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Rozprza

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648008

1.4.) Adres zamawiaj±cego:

1.4.1.) Ulica: Al. 900 - lecia 3

1.4.2.) Miejscowo¶æ: Rozprza

1.4.3.) Kod pocztowy: 97-340

1.4.4.) Województwo: ³ódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.4.7.) Numer telefonu: 44 6496108

1.4.8.) Numer faksu: 44 6158004

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rozprza.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rozprza.pl

1.5.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.6.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00060028

2.2.) Data og³oszenia: 2021-05-20

SEKCJA III ZMIANA OG£OSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego og³oszenia w BZP: 2021/BZP 00053981/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego og³oszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego og³oszenia:

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:

3.1. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

Przed zmian±:
http://bip.rozprza.pl/3197/587/izp271142021.html

Po zmianie:
https://miniportal.uzp.gov.pl

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:

3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej

Przed zmian±:
1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym
a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal, poczty elektronicznej zamowienia@rozprza.pl,
Skrytka ePUAP: Gmina Rozprza (/4w0ac07gvi/SkrytkaESP).
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wszelkie informacje dotycz±ce podjêtych przez zamawiaj±cego czynno¶ci w postêpowaniu s± umieszczane na stronie internetowej w BIP w zak³adce Zamówienia Publiczne rok 2021, numer referencyjny sprawy IZP.271.1.4.2021
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w instrukcji u¿ytkowania systemu https://miniportal.uzp.gov.pl/ dostêpnej pod adresem https://www.uzp.gov.pl/e-zamowienia2/miniportal oraz regulaminie ePUAP,
5. Korespondencja w postêpowaniu i realizacja umowy prowadzona jest w jêzyku polskim. Oznacza to, ¿e wszelka korespondencja w jêzyku obcym winna byæ z³o¿ona wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
7. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
8. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) oraz rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415).
9. Komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym, a wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert) w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: Formularz do komunikacji dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal.
10. Wykonawca nie szyfruje korespondencji przesy³anej za pomoc± Formularza do komunikacji.
11. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy pos³uguj± siê numerem referencyjnym sprawy, tj. IZP.271.1.4.2021.
12. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomog± poczty elektronicznej na adres email zamowienia@rozprza.pl lub inwestycje@rozprza.pl.

Po zmianie:
1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym
a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal, poczty elektronicznej zamowienia@rozprza.pl,
Skrytka ePUAP: Gmina Rozprza (/4w0ac07gvi/SkrytkaESP).
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wszelkie informacje dotycz±ce podjêtych przez zamawiaj±cego czynno¶ci w postêpowaniu s± umieszczane na stronie internetowej https://miniportal.uzp.gov.pl.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w instrukcji u¿ytkowania systemu https://miniportal.uzp.gov.pl/ dostêpnej pod adresem https://www.uzp.gov.pl/e-zamowienia2/miniportal oraz regulaminie ePUAP,
5. Korespondencja w postêpowaniu i realizacja umowy prowadzona jest w jêzyku polskim. Oznacza to, ¿e wszelka korespondencja w jêzyku obcym winna byæ z³o¿ona wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
7. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
8. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) oraz rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415).
9. Komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym, a wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert) w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: Formularz do komunikacji dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal.
10. Wykonawca nie szyfruje korespondencji przesy³anej za pomoc± Formularza do komunikacji.
11. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy pos³uguj± siê numerem referencyjnym sprawy, tj. IZP.271.1.4.2021.
12. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomog± poczty elektronicznej na adres email zamowienia@rozprza.pl lub inwestycje@rozprza.pl.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego og³oszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:

5.6. Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

Przed zmian±:
1) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
2) za¶wiadczenie albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

Po zmianie:
1) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
2) za¶wiadczenie albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego (zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ);

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego og³oszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:

6.4.1. Informacje dotycz±ce wadium

Przed zmian±:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium.
2. Ka¿dy wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium, na ca³y okres zwi±zania ofert±, w wysoko¶ci 6.000,00 z³ (s³ownie: sze¶æ tysiêcy 00/100 z³).
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, porêczenie winny zostaæ z³o¿one w formie dokumentu elektronicznego oryginalnego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dokument wadialny powinien byæ wystawiony na Zamawiaj±cego jako beneficjenta gwarancji, mieæ formê o¶wiadczenia bezwarunkowego, nieodwo³alnego i p³atnego na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego. Dokument wadialny powinien wskazywaæ wszystkie przes³anki zatrzymania wadium wskazane w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5. Orygina³ wadium, sporz±dzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu, nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do wystawcy.
6. Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku Spó³dzielczym Ziemi Piotrkowskiej oddzia³ w Rozprzy nr 82 8973 0003 0010 0000 0286 0004 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postêpowaniu IZP.271.1.4.2021 Termomodernizacja SP w Mierzynie”
7. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieni±dzu za pomoc± przelewu bankowego Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadz±cy rachunek Zamawiaj±cego potwierdzi, ¿e otrzyma³ taki przelew i zaksiêgowa³ na rachunku Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wadium w innej formie ni¿ pieniê¿na wnosi siê wraz z ofert± w sposób przewidziany dla oferty.

Po zmianie:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium.
2. Ka¿dy wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium, na ca³y okres zwi±zania ofert±, w wysoko¶ci 2.000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce 00/100 z³).
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, porêczenie winny zostaæ z³o¿one w formie dokumentu elektronicznego oryginalnego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dokument wadialny powinien byæ wystawiony na Zamawiaj±cego jako beneficjenta gwarancji, mieæ formê o¶wiadczenia bezwarunkowego, nieodwo³alnego i p³atnego na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego. Dokument wadialny powinien wskazywaæ wszystkie przes³anki zatrzymania wadium wskazane w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5. Orygina³ wadium, sporz±dzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu, nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do wystawcy.
6. Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku Spó³dzielczym Ziemi Piotrkowskiej oddzia³ w Rozprzy nr 82 8973 0003 0010 0000 0286 0004 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postêpowaniu IZP.271.1.4.2021 Termomodernizacja SP w Mierzynie”
7. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieni±dzu za pomoc± przelewu bankowego Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadz±cy rachunek Zamawiaj±cego potwierdzi, ¿e otrzyma³ taki przelew i zaksiêgowa³ na rachunku Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wadium w innej formie ni¿ pieniê¿na wnosi siê wraz z ofert± w sposób przewidziany dla oferty.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego og³oszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:

8.1. Termin sk³adania ofert

Przed zmian±:
2021-05-28 09:30

Po zmianie:
2021-05-31 09:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmian±:
2021-05-28 10:30

Po zmianie:
2021-05-31 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:

8.4. Termin zwi±zania ofert±

Przed zmian±:
30

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:

8.4. Termin zwi±zania ofert±

Przed zmian±:

Po zmianie:
2021-06-29

2021-05-20 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zmianie og³oszenia - -

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.