eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rozprza › Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej im. ¦w. Miko³aja w Mierzynie



Og³oszenie z dnia 2021-05-13


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00053981 z dnia 2021-05-13

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej im. ¦w. Miko³aja w Mierzynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Rozprza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648008

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Al. 900 - lecia 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rozprza

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-340

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 6496108

1.5.8.) Numer faksu: 44 6158004

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rozprza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rozprza.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej im. ¦w. Miko³aja w Mierzynie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bd102612-b3d5-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00053981

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003981/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 Termomodernizacja budynku oraz przebudowa dachu Szko³y Podstawowej w Mierzynie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://bip.rozprza.pl/3197/587/izp271142021.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal, poczty elektronicznej zamowienia@rozprza.pl,Skrytka ePUAP: Gmina Rozprza (/4w0ac07gvi/SkrytkaESP).2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.3. Wszelkie informacje dotycz±ce podjêtych przez zamawiaj±cego czynno¶ci w postêpowaniu s± umieszczane na stronie internetowej w BIP w zak³adce Zamówienia Publiczne rok 2021, numer referencyjny sprawy IZP.271.1.4.2021 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w instrukcji u¿ytkowania systemu https://miniportal.uzp.gov.pl/ dostêpnej pod adresem https://www.uzp.gov.pl/e-zamowienia2/miniportal oraz regulaminie ePUAP,5. Korespondencja w postêpowaniu i realizacja umowy prowadzona jest w jêzyku polskim. Oznacza to, ¿e wszelka korespondencja w jêzyku obcym winna byæ z³o¿ona wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.7. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. 8. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) oraz rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415).9. Komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym, a wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert) w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: Formularz do komunikacji dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal.10. Wykonawca nie szyfruje korespondencji przesy³anej za pomoc± Formularza do komunikacji.11. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy pos³uguj± siê numerem referencyjnym sprawy, tj. IZP.271.1.4.2021. 12. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomog± poczty elektronicznej na adres email zamowienia@rozprza.pl lub inwestycje@rozprza.pl.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informuje, ¿e:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych, jest Gmina Rozprza reprezentowana przez Wójta Gminy Rozprza z siedzib± w Rozprzy przy Al. 900-lecia 3, 97-340 Rozprza; tel.: 44 615 80 68; faks: 44 615 80 04; email: ug@rozprza.pl.2) administrator wyznaczy³ Inspektora ochrony danych, z którym mo¿e Pani/Pan skontaktowaæ siê poprzez e-mail rodo@rozprza.pl lub pisemnie na adres Administratora. 3) Pani/Pana dane bêd± przetwarzane w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji.4) podstaw± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest niezbêdno¶æ wype³nienia przez Administratora obowi±zku prawnego, a podstaw± prawn± jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z ustaw± z 11 wrze¶nia 2019 r Prawo zamówieñ publicznych (Pzp) (Dz.U.2019.2019).5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz Urz±d Zamówieñ Publicznych prowadz±cy miniPortal do komunikacji elektronicznej dzia³aj±cy pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl.6) Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbêdny do realizacji celów przetwarzania - zgodnie z art. 78 Pzp. Po spe³nieniu celu, Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres wynikaj±cy z zasad okre¶lonych w Rozporz±dzeniu z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (Dz.U.2011.14.67).7) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.8) w zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przys³uguj± Pani/Panu, z wyj±tkami zastrze¿onymi przepisami prawa, nastêpuj±ce uprawnienia:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowañ oraz jego za³±czników;• na podstawie art. 18 RODO prawo do ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;• prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora.9) nie przys³uguje Pani/Panu w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych oraz nie przys³uguje prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO.10) nie przys³uguje Pani/Panu na podstawie art. 21 RODO prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c.11) Pani/Pana dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± przetwarzane w celu profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej im. ¦w. Miko³aja w Mierzynie.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:a) roboty termomodernizacyjne ¶cian zewnêtrznych warstw± styropianu gr. 15 cm, b) docieplenie o¶cie¿y okiennych i drzwiowych p³ytami styropianowymi gr. 2cm,c) docieplenie ¶cian fundamentowych warstw± polistyrenu ekstrudowanego gr. 10 cm,d) monta¿ parapetów zewnêtrznych i podsufitki okapu, e) odtworzenie schodów terenowych i utwardzenie oraz zadaszenie z poliwêglanu,f) wykonanie elewacji z tynku cienkowarstwowego kondygnacji nadziemnych budynku,g) wykonanie tynku mozaikowego – strukturalnego czê¶ci nadziemnej ¶cian fundamentowych,h) wymianê grzejników w pomieszczeniach dydaktycznych,i) przebudowê przy³±cza napowietrznego oraz przebudowê urz±dzeñ elektrycznych na elewacji budynku,j) przygotowanie i przekazanie Zamawiaj±cemu kompletu dokumentów stanowi±cych dowód nale¿ytego wykonania przedmiotu umowy (atesty, aprobaty techniczne, protoko³y z badañ, prób i sprawdzeñ, karty gwarancyjne, ¶wiadectwa jako¶ci, instrukcje u¿ytkowania i konserwacji itp.) – 2 kpl.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: Cena – A; Okres gwarancji – B; Okres rêkojmi - C; Zamawiaj±cy wybierze ofertê, która otrzyma maksymaln± liczbê punktów z sumy ww. kryteriów. Powy¿szym kryteriom zamawiaj±cy przypisa³ nastêpuj±ce znaczenie: Kryterium A: „Cena” w PLN: a) waga kryterium - 60% (60 pkt); b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”: A = (Amin / Ab) x 60 pkt,gdzie:A liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty, Amin - cena w ofercie z najni¿sz± cen±, Ab - cena w ofercie ocenianej. Kryterium B: „Okres gwarancji” w latach: a) waga kryterium - 20% (20 pkt);b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Okres gwarancji”: B = (Bb / Bmax) x 20 pkt gdzie: B- liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Okres gwarancji” ocenianej oferty, Bb - okres gwarancji w ofercie ocenianej, Bmax - okres gwarancji w ofercie z najd³u¿szym okresem gwarancji. Wykonawca podaje okres gwarancji w liczbach ca³kowitych. Minimalny wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 3 lata od daty odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia, a maksymalny okres gwarancji 5 lat od daty odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia. W przypadku podania przez wykonawcê okresu gwarancji d³u¿szego ni¿ 5 lat, do oceny ofert zostanie przyjêty okres gwarancji 5 lat. Zaoferowany przez wykonawcê okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 5 lat nie bêdzie dodatkowo punktowany. Z kolei w umowie zostanie wpisany okres gwarancji zadeklarowany przez wykonawcê w ofercie.W przypadku podania przez wykonawcê okresu gwarancji krótszego ni¿ 3 lata lub pozostawienie pola niewype³nionego skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Kryterium C: „Okres rêkojmi” w latach: a) waga kryterium - 20% (20 pkt); b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Okres rêkojmi”: C = (Cb/Cmax) x 20 pkt gdzie: C - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Okres rêkojmi” ocenianej oferty, Cb - okres rêkojmi w ofercie ocenianej, Cmax - okres rêkojmi w ofercie z najd³u¿szym okresem gwarancji. Minimalny wymagany przez Zamawiaj±cego okres rêkojmi na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat od daty odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia, a maksymalny okres rêkojmi 6 lat od daty odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia. W przypadku podania przez wykonawcê okresu rêkojmi d³u¿szego ni¿ 6 lat, do oceny ofert zostanie przyjêty okres rêkojmi 6 lat. Zaoferowany przez wykonawcê okres rêkojmi d³u¿szy ni¿ 6 lat nie bêdzie dodatkowo punktowany. Z kolei w umowie zostanie wpisany okres rêkojmi zadeklarowany przez wykonawcê w ofercie. W przypadku podania przez wykonawcê okresu rêkojmi krótszego ni¿ 5 lat lub pozostawienie pola niewype³nionego skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rêkojmi

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³, co najmniej dwie roboty budowlane, odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± przedmiotowi zamówienia tj. polegaj±ce na termomodernizacji budynku o warto¶ci min. 200.000,00 z³ brutto ka¿da robota. W przypadku robót, których warto¶æ zosta³a wyra¿ona w umowie w innej walucie ni¿ PLN nale¿y dokonaæ przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu ¶redniego kursu NBP na dzieñ zakoñczenia robót (w przypadku robót rozliczanych wy³±cznie w walutach innych ni¿ PLN).W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców ww. warunek zostanie uznany przez zamawiaj±cego za spe³niony, je¿eli spe³ni go samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów ww. warunek zostanie uznany przez zamawiaj±cego za spe³niony, je¿eli spe³ni go samodzielnie podmiot, na którego zasoby w tym zakresie powo³uje siê wykonawca.b) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej. Ww. osoba powinna posiadaæ uprawnienia budowlane zgodnie z ustaw± z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 poz. 1333) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz.U. 2016 poz. 65).W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców ww. warunek zostanie uznany przez zamawiaj±cego za spe³niony, je¿eli spe³ni go samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów ww. warunek zostanie uznany przez zamawiaj±cego za spe³niony, je¿eli spe³ni go samodzielnie podmiot, na którego zasoby w tym zakresie powo³uje siê wykonawca.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;2) za¶wiadczenie albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych, o których mowa w rozdziale 16 pkt 2 ppkt 4 lit a) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów -inne odpowiednie dokumenty (zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ);2) wykaz osób, o których mowa w rozdziale 16 pkt 2 ppkt 4 lit b), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium.2. Ka¿dy wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium, na ca³y okres zwi±zania ofert±, w wysoko¶ci 6.000,00 z³ (s³ownie: sze¶æ tysiêcy 00/100 z³). 3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:1) pieni±dzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).4. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, porêczenie winny zostaæ z³o¿one w formie dokumentu elektronicznego oryginalnego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dokument wadialny powinien byæ wystawiony na Zamawiaj±cego jako beneficjenta gwarancji, mieæ formê o¶wiadczenia bezwarunkowego, nieodwo³alnego i p³atnego na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego. Dokument wadialny powinien wskazywaæ wszystkie przes³anki zatrzymania wadium wskazane w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.5. Orygina³ wadium, sporz±dzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu, nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do wystawcy. 6. Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku Spó³dzielczym Ziemi Piotrkowskiej oddzia³ w Rozprzy nr 82 8973 0003 0010 0000 0286 0004 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postêpowaniu IZP.271.1.4.2021 Termomodernizacja SP w Mierzynie”7. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieni±dzu za pomoc± przelewu bankowego Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadz±cy rachunek Zamawiaj±cego potwierdzi, ¿e otrzyma³ taki przelew i zaksiêgowa³ na rachunku Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wadium w innej formie ni¿ pieniê¿na wnosi siê wraz z ofert± w sposób przewidziany dla oferty.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zasady sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (w tym spó³ki cywilne):1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. spó³ka cywilna, konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy;2) w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia, Wykonawcy wskazuj± w formularzu oferty dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawê zamówienia publicznego. Do oferty nale¿y za³±czyæ to pe³nomocnictwo; 3) w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi do których te zdolno¶ci s± wymagane;4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia s± zobowi±zani z³o¿yæ o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, okre¶laj±ce, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (pkt 10 formularza oferty stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ);5) w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 (za³±cznik nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy Wykonawca. O¶wiadczenie to bêdzie potwierdzaæ brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenie sk³ada siê w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;6) je¿eli oferta Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiaj±cy za¿±da, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców;

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 6 do SWZZamawiaj±cy, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-28 09:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca po sporz±dzeniu i podpisaniu oferty szyfruje ofertê i sk³ada do zamawiaj±cego za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-28 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

2021-05-13 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.