eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦winice Warckie"KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWO¦CI PIASKI"



Og³oszenie z dnia 2023-01-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY
W MIEJSCOWO¦CI PIASKI”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WINICE WARCKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019533

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winice Warckie

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-140

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 632881074

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@swinicewarckie.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.swinice.akcessnet.net

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY
W MIEJSCOWO¦CI PIASKI”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ddbcfd6f-9d53-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00060017

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00026787/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Przebudowa stacji uzdatniania wody w Piaskach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://sidaspzp.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegó³owe informacje znajduj± siê w Rozdziale XIII SWZ
adres strony internetowej https://sidaspzp.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy Zamówieñ Publicznych PZP SIDAS, który dostêpny jest po zalogowaniu siê pod adresem: https://sidaspzp.pl (z³o¿enie oferty jest mo¿liwe wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy Zamówieñ Publicznych PZP SIDAS strona: https://app.sidaspzp.pl. Szczegó³owe instrukcje u¿ytkowania platformy PZP SIDAS dostêpne s± na stronie internetowej: https://sidaspzp.pl/static/executor_instruction-d8a4beb56d5910ac9edc31d6c3aceebc.pdf.
2) Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz.U.2020 r., poz. 344).
3) Strona internetowa prowadzonego postêpowania: https://sidaspzp.pl
4) Na stronie internetowej prowadzonego postêpowania jest udostêpniona dokumentacja postêpowania, a tak¿e bêd± udostêpniane zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia.
5) Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim, a dokumenty sk³adane w postêpowaniu musz± byæ sporz±dzane w jêzyku polskim lub wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
6) Komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem strony internetowej prowadzonego postêpowania, gdzie wykonawca:
• po zalogowaniu siê na uprzednio za³o¿one swoje konto
• wskazuje postêpowanie i wchodzi w szczegó³y wskazanego postêpowania
• przechodzi do zak³adki „Komunikacja”, która dotyczy wybranego postêpowania
• w celu przygotowania nowej wiadomo¶ci wybiera opcjê „Utwórz wiadomo¶æ”
• nastêpnie wskazuje „Kategoriê wiadomo¶ci” i wprowadza tre¶æ w polu „Wiadomo¶æ”
• w ramach korespondencji mo¿na dodaæ za³±cznik poprzez opcjê „Do³±cz plik”.
7) Wykonawcy s± zobowi±zani do sk³adania ofert, o¶wiadczeñ i innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem strony internetowej prowadzonego postêpowania, po uprzedniej rejestracji wykonawcy.
Szczegó³y w rozdziale XIII i XIV SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy ¦winice Warckie z siedzib± w ¦winicach Warckich, ul. Szkolna 199 – 140 ¦winice Warckie;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: pukaczewski@hotmail.com.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IK-ZP.271.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Kompleksowa modernizacji Stacji Uzdatniania Wody w miejscowo¶ci Piaski”.
Miejsce inwestycji: DZ. GEOD. NR 111/3
PIASKI, 99-140 ¦winice Warckie
OBRÊB EWIDENCYJNY: 0015 Piaski
JEDNOSTKA EWIDENCYJNA: 100407_2 ¦winice Warckie
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie modernizacji stacji uzdatniania wody, w ramach której nale¿y wykonaæ przebudowê i rozbudowê istniej±cej stacji uzdatniania wody, budowy fundamentu pod zbiorniki retencyjne wody wraz z monta¿em zbiorników retencyjnych oraz wykonaniem niezbêdnej infrastruktury towarzysz±cej. Kategoria obiektu budowlanego to: XXX.
1. Przebudowa i rozbudowa ujêcia wodnego polegaæ bêdzie min. na:
 wyposa¿eniu studni g³êbinowej w now± obudowê naziemn± wg oddzielnego opracowania,
 monta¿u zbiorników retencyjnych,
 przebudowie i rozbudowie budynku stacji uzdatniania,
 monta¿u w budynku SUW urz±dzeñ technologicznych:
 monta¿u filtrów od¿elaziania oraz odmanganiania,
 monta¿u centralnego aeratora powietrza,
 monta¿u pompowni IIO ,
 monta¿u przewodów technologicznych z rur ze stali kwasoodpornej wraz z armatur±,
 monta¿u sprê¿arek oraz dmuchawy powietrza,
 monta¿u instalacji elektrycznej oraz szafy sterowniczej,
 wykonaniu bramy wej¶ciowej do pom. hali filtrów wraz z wykonaniem otworu drzwiowego. Drzwi o wspó³czynniku U = 1,3 W/(m2K). Brama dwuskrzyd³owa z jednym skrzyd³em g³ównym, które to po otwarciu pozwoli uzyskaæ ¶wiat³o przej¶cia 90cm.
 wykonaniu nowej stolarki okienno-drzwiowej w budynku SUW z dostosowaniem szeroko¶ci przej¶cia wg przepisów,
 przebudowie istniej±cego budynku o pomieszczenie Chlorowni zgodnie z rys. A1 – wydzielenie z pom. Zestawu Hydroforowego nowego pomieszczenia przeznaczonego na Chlorowniê wraz z wykuciem w istniej±cym otworze okiennym otworu drzwiowego.
 skuciu posadzek betonowych i warstwy istniej±cej szlichty cementowej w hali filtrów i pozosta³ych pomieszczeniach
 skuciu istniej±cych fundamentów od urz±dzeñ technologicznych
 skucie istniej±cych warstw izolacji termicznej oraz przeciwwilgociowej na stropodachu
 rozbiórka istniej±cych obróbek blacharskich
 demonta¿ istniej±cej technologii z zabezpieczeniem dostaw wody poprzez stacje tymczasow±
 wykonanie nowej szlichty cementowej oraz wylewki samopoziomuj±cej na hali filtrów zgodnie ze spadkami do kana³u po wykonaniu robót wod-kan i technologicznych
 wykonaniu glazury na posadzce w hali filtrów oraz pozosta³ych pomieszczeniach zgodnie z rys. A1 z ukszta³towaniem odp³ywów wody – gres techniczny 30x30cm (kolor do ustalenia z Inwestorem) wytyczne dla glazury w specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych.
 wykonaniu glazury do wysoko¶ci 2,0 m od poziomu posadzki w hali (kolor do ustalenia z Inwestorem)
 malowaniu ¶cian powy¿ej glazury w hali filtrów farbami emulsyjnymi odpornymi na zwiêkszon± ilo¶æ wilgoci.
 malowaniu sufitów w hali filtrów farbami emulsyjnymi odpornymi na zwiêkszon± ilo¶æ wilgoci oraz w pozosta³ych pomieszczeniach
 sprawdzeniu szczelno¶ci i dro¿no¶ci kominów wentylacyjnych grawitacyjnych
 wykonaniu fundamentu pod zestaw hydroforowy pompowy oraz pod zbiorniki filtrów i zbiornika napowietrzaj±cy zgodnie z za³±czonymi rysunkami wykonawczymi.
 Wykonaniu nowego kana³u technologicznego z bloczków betonowych od wewn±trz otynkowanych i zaizolowanych izolacj± hydrofobow±
 wykonaniu nowego pokrycia dachowego po uprzedniej rozbiórce istniej±cej papy/szlichty i szlaki. Wykonanie nowej izolacji z styropapy wraz z nowym pokryciem warstwy papy termozgrzewalnej zgodnie z rysunkami technicznymi.
 wykonaniu nowej obróbki blacharskiej wraz z orynnowaniem i rurami spustowymi z blachy powlekanej.
 wykonaniu docieplenia istniej±cej elewacji w technologii BSO lekka-mokra styropianem fasadowym gr. 10cm FS-20 oraz ¶cian fundamentowych styropianem wodoodpornym gr. 8cm
 wykonaniu parapetów wewnêtrznych z PCV oraz zewnêtrznych z blachy powlekanej
 wykonaniu docieplenia stropodachu styropap± gr. 10cm EPS 100-036
 wykonaniu nowych g³adzi na ¶cianach i w pozosta³ych pomieszczeniach wraz z malowaniem. Pomieszczenia hali/ WC i Chlorowni na wys. 2m od posadzki.
 wykonaniu nowej glazury na ¶cianach i pod³odze w pom. Chlorowni i WC i pom. Technicznym oraz w pomieszczeniu chlorowni z glazury kwasoodpornej
 wykonaniu nowej bramy wjazdowej wraz z furtk± w ogrodzeniu w wykonaniu paneli systemowych o szeroko¶ci 4+1mb. (brama dwuskrzyd³owa wys.1,6m)
 wykonanie nowego systemowego panelowego ogrodzenia
 wykonaniu opaski z kostki betonowej wokó³ budynku o szeroko¶ci 50cm
 wykonaniu utwardzeñ z kostki betonowej na istniej±cym utwardzeniu betonowym oraz nowych utwardzeñ zgodnie z PZT i projektem technicznym.
 wykonaniu nowego o¶wietlenia terenu wraz z systemem monitoringu istniej±cego terenu SUW
 wykonaniu w pom. chlorowni systemu wentylacji zintegrowanej z dostêpem do pomieszczenia oraz monta¿u oczomyjki.
 remont istniej±cej drabiny na dach poprzez wyczyszczenie i odmalowanie

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowi±ce za³±czniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia zwanej dalej SWZ.
Za³±cznik nr 8 do SWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Za³±cznik nr 9 do SWZ Przedmiar robót
Za³±cznik nr 10 do SWZ Projekt budowlany

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45223820-0 - Gotowe elementy i czê¶ci sk³adowe

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeñ, p³otów i sprzêtu ochronnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisany w rozdziale XIX SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Udzielona gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie. Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu dokonywania oceny spe³niania warunku, Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie. Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu dokonywania oceny spe³niania warunku, Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie. Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu dokonywania oceny spe³niania warunku, Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie robót ogólnobudowlanych polegaj±cych na budowie/rozbudowie/przebudowie stacji uzdatniania wody. Warto¶ci ka¿dej z wykazanych robót -o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 2 500 000,00 PLN brutto .
b) Wykonawca musi dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z kwalifikacjami, do¶wiadczeniem, uprawnieniami odpowiednimi do funkcji, jakie zostan± im powierzone. Wykonawca musi wykazaæ, ¿e do wykonania zamówienia dysponuje co najmniej osobami do pe³nienia ni¿ej wymienionych funkcji, które spe³niaj± nastêpuj±ce wymagania:
I. Kierownik budowy - 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane okre¶lone przepisami Prawa budowlanego do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, oraz
II. Kierownik robót instalacyjnych - 1 osoba posiadaj±ca: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjno- in¿ynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych oraz
III. Kierownik robót elektrycznych - 1 osoba posiadaj±ca: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych

lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Warunek uznaje siê za spe³niony, je¿eli Wykonawca przed³o¿y wykaz ww. osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, a w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Szczegó³y w rozdziale VIII SWZ

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
4) Za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 2, 3, 4 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury, nie naruszy³ obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

Szczegó³y w rozdz. X SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy us³ugi zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty – na potwierdzenie spe³niania warunku okre¶lonego w rozdziale VIII pkt 2 ppkt 4 lit. a SWZ, stanowi±cy odpowiednio za³±cznik nr 2a do SWZ;
Dowodami, o których mowa powy¿ej s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy.
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - na potwierdzenie spe³niania warunku okre¶lonego w rozdziale VII pkt 2 ppkt 4 lit. b SWZ, stanowi±cy odpowiednio za³±cznik nr 2b do SWZ;
Szczegó³yw w rozdz. X SWZ

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

kosztorys ofertowy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiaj±cy przewiduje udzielanie zaliczki na poczet wykonania zamówienia. Szczegó³y okre¶la projekt umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 6 do SWZ

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-10 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ przez platformê Zamówieñ Publicznych PZP SIDAS https://sidaspzp.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-10 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.