eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa organizacji i przeprowadzenia szkoleń dla nauczycieli/nauczycielek szkół podstawowych i ponadpodstawowych Gminy Wrocław - w podziale na 6 zadań.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa organizacji i przeprowadzenia szkoleń dla nauczycieli/nauczycielek szkół podstawowych i ponadpodstawowych Gminy Wrocław - w podziale na 6 zadań.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931911784

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzegomska 49A

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-611

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwolicka@ckz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckz.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-955a5eb6-6a32-11ed-abdb-a69c1593877c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa organizacji i przeprowadzenia szkoleń dla nauczycieli/nauczycielek szkół podstawowych i ponadpodstawowych Gminy Wrocław - w podziale na 6 zadań.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-955a5eb6-6a32-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00059938

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010204/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Usługa organizacji i przeprowadzenia szkoleń dla nauczycieli/nauczycielek szkół podstawowych i ponadpodstawowych Gminy Wrocław - w podziale na 6 zadań.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

projektu „Klucz do przyszłości – program rozwoju kompetencji kluczowych w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych Gminy Wrocław i Gminy Czernica”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452978/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 9/TP/CKZ/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 50855,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń online pn. „Szkolenie metodyczne na temat nauczania dzieci cudzoziemskich” (zwanych dalej „szkoleniami”), dla maksymalnie 108 nauczycieli/nauczycielek ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych gminy Wrocław.

2. Odbiorcami szkolenia będą nauczyciele języka polskiego jako języka obcego, nauczyciele przedmiotowi, dyrektorzy szkół.

3. Szkolenie będzie realizowane w maksymalnie 6 grupach (jedna grupa szkoleniowa będzie liczyła minimalnie 10, a maksymalnie 20 uczestników) w wymiarze 15 godzin dydaktycznych na grupę (1 godz. dydaktyczna = 45 min).

4. Szkolenia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku od godziny 15.00 - w wymiarze maksymalnie
4 godzin dydaktycznych i/lub w sobotę od godziny 9.00 w wymiarze maksymalnie 8 godzin dydaktycznych.

5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji szkoleń w inne dni i w innym zakresie godzin po akceptacji tych terminów przez uczestników szkoleń.

6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób, o czym poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkoleń.

7. Termin szkolenia (godzina i dzień), powinien być dostosowany do oczekiwań uczestników.

8. Celem szkolenia jest doskonalenie warsztatu nauczyciela poprzez rozwijanie wiedzy i umiejętności w zakresie stosowania metod i technik pracy glottodydaktycznej z uczniem cudzoziemskim w polskiej szkole podstawowej i ponadpodstawowej.

9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 (w tym m.in. zasady, terminy, przygotowanie szkolenia oraz jego przeprowadzenie), wskazany został w „OPZ 1”.

10. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy – w celu właściwego przygotowania i przeprowadzenia szkoleń - należeć będzie w szczególności:
1) przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu harmonogramu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 1”;
2) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu programu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 1”;
3) zapewnienie wszystkim uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 1”;
4) przygotowanie i prowadzenie dziennika zajęć szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 1”
5) przygotowanie i wydanie wszystkim uczestnikom szkoleń imiennych zaświadczeń o jego ukończeniu – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 1”;
6) przeprowadzenie ewaluacji szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 1”.

12. Zamawiający nie gwarantuje, iż szkoleniami zostanie objęta dokładanie taka liczba osób jak wskazana w ust. 8.1 pkt 1 swz. Zamawiający zastrzega, iż ostateczna ilość osób może być mniejsza – nie mniejsza jednak niż 65 uczestników, bowiem uzależniona ona będzie od zainteresowania uczestników projektu tematyką szkolenia i gotowością do podjęcia w nim udziału, na co Zamawiający nie ma obecnie wpływu.

13. Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników poszczególnych szkoleń na 3 dni przed terminem realizacji szkolenia, wynikającym z Harmonogramu szkoleń przedstawionego przez Wykonawcę.

14. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić szkolenia i materiały szkoleniowe zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym ze względu na płeć, niepełnosprawność, językiem wrażliwym na płeć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 18004,13 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń online w formie szkoleniowej Rady Pedagogicznej, pn. „Szkolenie metodyczne na temat nauczania dzieci cudzoziemskich” (zwanych dalej „szkoleniami”), dla maksymalnie 90 nauczycieli/nauczycielek szkoły ponadpodstawowej gminy Wrocław.

2. Odbiorcami szkolenia będą nauczyciele języka polskiego jako języka obcego, nauczyciele przedmiotowi, dyrektorzy szkół.

3. Szkolenie będzie realizowane w maksymalnie 3 grupach (jedna grupa szkoleniowa będzie liczyła minimalnie 18, a maksymalnie 30 uczestników) w wymiarze 4 godzin dydaktycznych na grupę (1 godz. dydaktyczna = 45 min).

4. Szkolenia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku od godziny 15.00 - w wymiarze maksymalnie
4 godzin dydaktycznych.

5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji szkoleń w inne dni i w innym zakresie godzin po akceptacji tych terminów przez uczestników szkoleń.

6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób, o czym poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkoleń.

7. Termin szkolenia (godzina i dzień), powinien być dostosowany do oczekiwań uczestników. Daty poszczególnych szkoleń muszą zostać ustalone z Dyrektorem Szkoły.

8. Celem szkolenia jest doskonalenie warsztatu nauczyciela poprzez rozwijanie wiedzy i umiejętności w zakresie stosowania metod i technik pracy glottodydaktycznej z uczniem cudzoziemskim w polskiej szkole ponadpodstawowej.

9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 2 (w tym m.in. zasady, terminy, przygotowanie szkolenia oraz jego przeprowadzenie), wskazany został w „OPZ 2”.

10. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy – w celu właściwego przygotowania i przeprowadzenia szkoleń - należeć będzie w szczególności:
1) przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu harmonogramu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 2”;
2) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu programu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 2”;
3) zapewnienie wszystkim uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 2”;
4) przygotowanie i prowadzenie dziennika zajęć szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 2”
5) przygotowanie i wydanie wszystkim uczestnikom szkoleń imiennych zaświadczeń o jego ukończeniu – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 2”;
6) przeprowadzenie ewaluacji szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 2”.

11. Zamawiający nie gwarantuje, iż szkoleniami zostanie objęta dokładanie taka liczba osób jak wskazana w ust. 8.2 pkt 1 swz. Zamawiający zastrzega, iż ostateczna ilość osób może być mniejsza – nie mniejsza jednak niż 54 uczestników, bowiem uzależniona ona będzie od zainteresowania uczestników projektu tematyką szkolenia i gotowością do podjęcia w nim udziału, na co Zamawiający nie ma wpływu.

12. Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników poszczególnych szkoleń na 3 dni przed terminem realizacji szkolenia, wynikającym z Harmonogramu szkoleń przedstawionego przez Wykonawcę.

13. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić szkolenia i materiały szkoleniowe zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym ze względu na płeć, niepełnosprawność, językiem wrażliwym na płeć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 4983,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń online pn. „Praca z uczniem z doświadczeniem migracyjnym” (zwanych dalej „szkoleniami”), dla maksymalnie 66 nauczycieli/nauczycielek ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych Gminy Wrocław.

2. Odbiorcami szkolenia będą nauczyciele przedmiotowi, dyrektorzy, pedagodzy, psycholodzy.

3. Szkolenie będzie realizowane w maksymalnie 4 grupach (jedna grupa szkoleniowa będzie liczyła minimalnie 10, a maksymalnie 20 uczestników) w wymiarze 12 godzin dydaktycznych na grupę (1 godz. dydaktyczna = 45 min).

4. Szkolenia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku od godziny 15.00 - w wymiarze maksymalnie
4 godzin dydaktycznych i/lub w sobotę od godziny 9.00 w wymiarze maksymalnie 8 godzin dydaktycznych.

5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji szkoleń w inne dni i w innym zakresie godzin po akceptacji tych terminów przez uczestników szkoleń.

6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób, o czym poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkoleń.

7. Termin szkolenia (godzina i dzień), powinien być dostosowany do oczekiwań uczestników.

8. Celem szkolenia jest doskonalenie kompetencji nauczycieli, w zakresie wspierania uczniów z doświadczeniem migracyjnym.

9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 3 (w tym m.in. zasady, terminy, przygotowanie szkolenia oraz jego przeprowadzenie), wskazany został w „OPZ 3”.

10. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy – w celu właściwego przygotowania i przeprowadzenia szkoleń - należeć będzie w szczególności:
7) przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu harmonogramu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 3”;
8) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu programu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 3”;
9) zapewnienie wszystkim uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 3”;
10) przygotowanie i prowadzenie dziennika zajęć szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 3”
11) przygotowanie i wydanie wszystkim uczestnikom szkoleń imiennych zaświadczeń o jego ukończeniu – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 3”;
12) przeprowadzenie ewaluacji szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 3”.

11. Zamawiający nie gwarantuje, iż szkoleniami zostanie objęta dokładanie taka liczba osób jak wskazana w ust. 8.3 pkt 1 swz. Zamawiający zastrzega, iż ostateczna ilość osób może być mniejsza – nie mniejsza jednak niż 40 uczestników, bowiem uzależniona ona będzie od zainteresowania uczestników projektu tematyką szkolenia i gotowością do podjęcia w nim udziału, na co Zamawiający nie ma wpływu.

12. Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników poszczególnych szkoleń na 3 dni przed terminem realizacji szkolenia, wynikającym z Harmonogramu szkoleń przedstawionego przez Wykonawcę.

13. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić szkolenia i materiały szkoleniowe zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym ze względu na płeć, niepełnosprawność, językiem wrażliwym na płeć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 9127,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń online w formie szkoleniowej Rady Pedagogicznej pn. „Praca z uczniem z doświadczeniem migracyjnym”
(zwanych dalej „szkoleniami”) dla maksymalnie 160 nauczycieli/nauczycielek z jednej szkoły podstawowej i ze szkół ponadpodstawowych Gminy Wrocław.

2. Odbiorcami szkolenia będą nauczyciele przedmiotowi, dyrektorzy, pedagodzy, psycholodzy.

3. Szkolenie będzie realizowane w maksymalnie 6 grupach (jedna grupa szkoleniowa będzie liczyła minimalnie 18, a maksymalnie 30 uczestników) w wymiarze 4 godzin dydaktycznych na grupę (1 godz. dydaktyczna = 45 min).

4. Szkolenia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku od godziny 15.00 - w wymiarze maksymalnie
4 godzin dydaktycznych.

5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji szkoleń w inne dni i w innym zakresie godzin po akceptacji tych terminów przez uczestników szkoleń.

6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób, o czym poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkoleń.

7. Termin szkolenia (godzina i dzień), powinien być dostosowany do oczekiwań uczestników. Daty poszczególnych szkoleń muszą zostać ustalone z Dyrektorem Szkoły.

8. Celem szkolenia jest doskonalenie kompetencji nauczycieli, w zakresie wspierania uczniów z doświadczeniem migracyjnym.

9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 4 (w tym m.in. zasady, terminy, przygotowanie szkolenia oraz jego przeprowadzenie), wskazany został w „OPZ 4”.

10. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy – w celu właściwego przygotowania i przeprowadzenia szkoleń - należeć będzie w szczególności:

1) przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu harmonogramu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 4”;
2) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu programu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 4”;
3) zapewnienie wszystkim uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 4”;
4) przygotowanie i prowadzenie dziennika zajęć szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 4”
5) przygotowanie i wydanie wszystkim uczestnikom szkoleń imiennych zaświadczeń o jego ukończeniu – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 4”
6) przeprowadzenie ewaluacji szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 4”.

11. Zamawiający nie gwarantuje, iż szkoleniami zostanie objęta dokładanie taka liczba osób jak wskazana w ust. 8.4 pkt 1 swz. Zamawiający zastrzega, iż ostateczna ilość osób może być mniejsza – nie mniejsza jednak niż 95 uczestników, bowiem uzależniona ona będzie od zainteresowania uczestników projektu tematyką szkolenia i gotowością do podjęcia w nim udziału, na co Zamawiający nie ma wpływu.

12. Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników poszczególnych szkoleń na 3 dni przed terminem realizacji szkolenia, wynikającym z Harmonogramu szkoleń przedstawionego przez Wykonawcę.

13. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić szkolenia i materiały szkoleniowe zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym ze względu na płeć, niepełnosprawność, językiem wrażliwym na płeć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 7894,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń online pn. „Integracja migrantów w środowisku szkolnym” (zwanego dalej „szkoleniem”) dla maksymalnie 45 nauczycieli/nauczycielek ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych Gminy Wrocław.

2. Odbiorcami szkolenia będą nauczyciele przedmiotowi, dyrektorzy, pedagodzy, psycholodzy.

3. Szkolenie będzie realizowane w maksymalnie 3 grupach (jedna grupa szkoleniowa będzie liczyła minimalnie 10, a maksymalnie 20 uczestników) w wymiarze 12 godzin dydaktycznych na grupę (1 godz. dydaktyczna = 45 min).

4. Szkolenia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku od godziny 15.00 - w wymiarze maksymalnie
4 godzin dydaktycznych i/lub w sobotę od godziny 9.00 w wymiarze maksymalnie 8 godzin dydaktycznych.

5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji szkoleń w inne dni i w innym zakresie godzin po akceptacji tych terminów przez uczestników szkoleń.

6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób, o czym poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkoleń.

7. Termin szkolenia (godzina i dzień), powinien być dostosowany do oczekiwań uczestników.

8. Celem szkolenia jest doskonalenie kompetencji nauczycieli w zakresie integrowania klasy wielokulturowej i wielojęzycznej.

9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 5 (w tym m.in. zasady, terminy, przygotowanie szkolenia oraz jego przeprowadzenie), wskazany został w „OPZ 5”.

10. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy – w celu właściwego przygotowania i przeprowadzenia szkoleń - należeć będzie w szczególności:
1) przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu harmonogramu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 5”
2) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu programu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 5”;
3) zapewnienie wszystkim uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 5”;
4) przygotowanie i prowadzenie dziennika zajęć szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 5
5) przygotowanie i wydanie wszystkim uczestnikom szkoleń imiennych zaświadczeń o jego ukończeniu – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 5”
6) przeprowadzenie ewaluacji szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 5”.

11. Zamawiający nie gwarantuje, iż szkoleniami zostanie objęta dokładanie taka liczba osób jak wskazana w ust. 8.5 pkt 1 swz. Zamawiający zastrzega, iż ostateczna ilość osób może być mniejsza – nie mniejsza jednak niż 30 uczestników, bowiem uzależniona ona będzie od zainteresowania uczestników projektu tematyką szkolenia i gotowością do podjęcia w nim udziału, na co Zamawiający nie ma obecnie wpływu.

12. Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników poszczególnych szkoleń na 3 dni przed terminem realizacji szkolenia, wynikającym z Harmonogramu szkoleń przedstawionego przez Wykonawcę.

13. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić szkolenia i materiały szkoleniowe zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym ze względu na płeć, niepełnosprawność, językiem wrażliwym na płeć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 6657,75 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń online w formie szkoleniowej Rady Pedagogicznej pn. „Integracja migrantów w środowisku szkolnym”
(zwanych dalej „szkoleniami”) dla maksymalnie 70 nauczycieli/nauczycielek ze szkoły podstawowej Gminy Wrocław.

2. Odbiorcami szkolenia będą nauczyciele przedmiotowi, dyrektorzy, pedagodzy, psycholodzy.

3. Szkolenie będzie realizowane w maksymalnie 3 grupach (jedna grupa szkoleniowa będzie liczyła minimalnie 14, a maksymalnie 20 uczestników) w wymiarze 4 godzin dydaktycznych na grupę (1 godz. dydaktyczna = 45 min).

4. Szkolenia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku od godziny 15.00 - w wymiarze maksymalnie
4 godzin dydaktycznych.

5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji szkoleń w inne dni i w innym zakresie godzin po akceptacji tych terminów przez uczestników szkoleń.

6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób, o czym poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkoleń.

7. Termin szkolenia (godzina i dzień), powinien być dostosowany do oczekiwań uczestników. Daty poszczególnych szkoleń muszą zostać ustalone z Dyrektorem Szkoły.

8. Celem szkolenia jest doskonalenie kompetencji nauczycieli w zakresie integrowania klasy wielokulturowej i wielojęzycznej.

9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 6 (w tym m.in. zasady, terminy, przygotowanie szkolenia oraz jego przeprowadzenie), wskazany został w „OPZ 6”.

10. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy – w celu właściwego przygotowania i przeprowadzenia szkoleń - należeć będzie w szczególności:
1) przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu harmonogramu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 6”;
2) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu programu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 6”;
3) zapewnienie wszystkim uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 6”;
4) przygotowanie i prowadzenie dziennika zajęć szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 6”
5) przygotowanie i wydanie wszystkim uczestnikom szkoleń imiennych zaświadczeń o jego ukończeniu – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 6”;
6) przeprowadzenie ewaluacji szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 6”.

11. Zamawiający nie gwarantuje, iż szkoleniami zostanie objęta dokładanie taka liczba osób jak wskazana w ust. 8.6 pkt 1 swz. Zamawiający zastrzega, iż ostateczna ilość osób może być mniejsza – nie mniejsza jednak niż 40 uczestników, bowiem uzależniona ona będzie od zainteresowania uczestników projektu tematyką szkolenia i gotowością do podjęcia w nim udziału, na co Zamawiający nie ma wpływu.

12. Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników poszczególnych szkoleń na 3 dni przed terminem realizacji szkolenia, wynikającym z Harmonogramu szkoleń przedstawionego przez Wykonawcę.

13. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić szkolenia i materiały szkoleniowe zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym ze względu na płeć, niepełnosprawność, językiem wrażliwym na płeć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 4188,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50250,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50250,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50250,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101781500

7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2u

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50250,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6600,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6600,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101781500

7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2u

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18180,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18180,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18180,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101781500

7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2u

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18180,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11342,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11342,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101781500

7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2u

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11342,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25092,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25092,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25092,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101781500

7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2u

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25092,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8765,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8765,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8765,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101781500

7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2u

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8765,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.