Ogłoszenie z dnia 2021-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00031753/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-13
- 2021/BZP 00036481/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00059822 z dnia 2021-05-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Badanie jakości życia dzieci i młodzieży w Polsce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Biuro Rzecznika Praw Dziecka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016387630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chocimska 6
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-791
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 583 66 00
1.5.8.) Numer faksu: 22 583 66 96
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@brpd.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brpd.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona praw dzieci
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Badanie jakości życia dzieci i młodzieży w Polsce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d436d360-9c33-11eb-945c-72824b6a02d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059822
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010657/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Badanie opinii publicznej - Badanie jakości życia dzieci i młodzieży w Polsce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031753/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BRPD/ZP/1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 224000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania w zakresie oceny jakości życia dzieci i młodzieży w Polsce metodą kwestionariusza ankiety CAPI (wywiad kwestionariuszowy ze wspomaganiem komputerowym). Badanie obejmie 168 jednostek klasowych w szkołach na różnych poziomach edukacyjnych, skupionych w 3 klastrach (3 poziomach edukacyjnych), łącznie 4200 dzieci szkół podstawowych i ponadpodstawowych. Do obowiązków Wykonawcy będzie należał m.in. wybór grupy badawczej (losowanie szkół), uzyskanie zgody jednostki na przeprowadzenie badania, uzyskanie zgody rodziców na badanie osób nieletnich, przeprowadzenie badania ankietowego, sporządzenie bazy danych nieopracowanych odpowiedzi (zmienne pierwotne) oraz opracowanych odpowiedzi (zmienne wtórne), analiza wyników oraz opracowanie wyników w postaci raportu. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi przeniesienie autorskich praw majątkowych do przedmiotu umowy na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy – Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79320000-3 - Usługi badania opinii publicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79315000-5 - Usługi badań społecznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198030,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261990,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198030,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Danae Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212640180
7.3.3) Ulica: Bora-Komorowskiego 19b
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-377
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198030,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 54 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-05-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa metrologiczna wyposażenia pomiarowego laboratoriów Centralnego Laboratorium GIORiN w okresie 1 czerwca 2025 r. - 31 maja 2026 r.
- 250/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenie "Plaży Romantycznej" w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wykonanie usługi cateringowej na warsztaty w ramach projektu Era materiałów - popularyzacja inżynierii materiałowej wśród uczniów szkół średnich
- Wykonanie audytów energetycznych lub remontowych lub efektywności energetycznej dla budynków miejskich
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie zapewnienia poprawnego działania oprogramowania Portalu Sprawozdawczego, Pakietu Socjalnego, Systemu Analityczno-Raportowego oraz SDPOA
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.