Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00630014/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM.IGNACEGO ŁUKASIEWICZA W PADWI NARODOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000559807
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Padew Narodowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-340
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158119319
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psp_padew@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppadew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dccab7d1-8c87-4e72-b155-8cb374dee0ec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dccab7d1-8c87-4e72-b155-8cb374dee0ec
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00059776
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00079879/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630014
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Zadanie nr 1 „Dostawa pieczywa dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: pieczywo, bułki, chleb, bułka tarta; pączki, rogale itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15811000-6 - Pieczywo
4.5.5.) Wartość części: 24871,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Zadanie nr 2 „Dostawa mięsa i wędlin dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: mięsa, porcje rosołowe, mięso drobiowe, wołowe, wieprzowe, wędliny, wędzonki, boczek itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15130000-8 - Produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 82705,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Zadanie nr 3 „Dostawa owoców, warzyw i kiszonek dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: warzywa i owoce świeże, nasiona roślin strączkowych, kiszonki itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
03212200-2 - Warzywa strączkowe suszone, łuskane
03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 30949,15 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV - Zadanie nr 4 „Dostawa zup i przypraw dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: zioła i przyprawy, herbaty, sol, cukier, olej, ocet, barszcz, żur, majonezy, musztardy itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne
15831200-4 - Cukier biały
15864100-3 - Herbata w torebkach
15891000-0 - Zupy i buliony
15411200-4 - Olej spożywczy
15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
4.5.5.) Wartość części: 12791,81 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V - Zadanie nr 5 „Dostawa mąki i artykułów mącznych dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: kasze, makarony, mąka, płatki kukurydziane, ryż itd. dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
15612100-2 - Mąka pszenna
15851100-9 - Makaron niegotowany
03211300-6 - Ryż
4.5.5.) Wartość części: 8353,14 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI - Zadanie nr 6 „Dostawa nabiału dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: jajka, jogurty, śmietana, sery, masło itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15510000-6 - Mleko i śmietana
15530000-2 - Masło
15540000-5 - Produkty serowarskie
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 27517,23 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII - Zadanie nr 7 „Dostawa mrożonek dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: mrożone brokuły, kalafior, marchew, fasolka, mieszanki warzywne i kompotowe, ryby i paluszki rybne, pierogi itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 39295,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24865,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24865,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24865,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U."MADEJ" MARCIN MADEJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 831209024
7.3.4) Miejscowość: Kanpy
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24865,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77082,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77082,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77082,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD MIĘSNY "NOWY MAXPOL" R.J. KIZIOR SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 850260243
7.3.4) Miejscowość: Brzeźnica
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD MIĘSNY "NOWY MAXPOL" R.J. KIZIOR SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD MIĘSNY "NOWY MAXPOL" R.J. KIZIOR SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77082,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31855,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31855,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31855,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U."MADEJ" MARCIN MADEJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 831209024
7.3.4) Miejscowość: Knapy
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31855,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11274,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11274,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11274,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U."MADEJ" MARCIN MADEJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 831209024
7.3.4) Miejscowość: Knapy
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11274,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5763,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8318,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5763,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "SPECJAŁ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180188892
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "SPECJAŁ" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5763,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28983,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28983,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28983,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U."MADEJ" MARCIN MADEJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 831209024
7.3.4) Miejscowość: Knapy
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28983,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33797,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38108,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33797,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "PRIMA" BĄK SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180983603
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "PRIMA" BĄK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "PRIMA" BĄK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33797,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI PADEW NARODOWA
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Padew Narodowa
- Uzupełnienie zasobów infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Gminie Padew Narodowa" - Dostawa przyczepy samochodowej
- "Uzupełnienie zasobów infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Gminie Padew Narodowa" - Dostawa namiotu pneumatycznego wraz z wyposażeniem i plandek
więcej: przetargi PADEW NARODOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 23 Promyczek w Słupsku
- Sukcesywna dostawa środków spożywczych na potrzeby żywienia zbiorowego dzieci w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Otmicach w roku 2026
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (wody mineralnej, soków, napojów, przetworów owocowych i warzywnych, towarów sypkich, przypraw i deserów) dla statku Nawigator XXI
- Dostawa ryb morskich i pokarmu dla ryb akwariowych w Holding Łódź Sp. z o.o. w 2026 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (produktów mrożonych) dla statku Nawigator XXI
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





