Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00043975/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
 - 2022/BZP 00052600/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-10
 - 2022/BZP 00055557/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-13
 - 2022/BZP 00099495/01 - Wynik z dnia 2022-03-26
 
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
            Doposażenie pracowni zawodowej o charakterze hybrydowym dla uczniów/uczennic oraz przeszkolenie 7 nauczycieli z obsługi sprzętu w ramach projektu „Stawiamy na kwalifikacje”    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZGIERSKI ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH IM. JANA PAWŁA II
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473062546
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Jana Kilińskiego 8
1.4.2.) Miejscowość: Zgierz
1.4.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.4.7.) Numer telefonu: +48 42 719 08 66
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty@zgierz.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgierz.edu.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059652
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-02-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00043975/03
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 03
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia                    Przed zmianą: 
                        1.	Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni zawodowej o charakterze hybrydowym dla uczniów/uczennic oraz przeszkolenie 7 nauczycieli z obsługi sprzętu. 
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 1 do SWZ - OPZ_zmiana) oraz Projekt umowy (Załącznik nr 4A do SWZ). 
3.	Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt gwarancji i rękojmi na co najmniej 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. 
4.	Ilekroć w dokumentacji postępowania jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. 
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.                
                    Po zmianie: 
                        1.	Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni zawodowej o charakterze hybrydowym dla uczniów/uczennic oraz przeszkolenie 7 nauczycieli z obsługi sprzętu. 
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ - OPZ_zmiana_16.02) oraz Projekt umowy (Załącznik nr 4A do SWZ). 
3.	Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt gwarancji i rękojmi na co najmniej 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. 
4.	Ilekroć w dokumentacji postępowania jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. 
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.                
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert                    Przed zmianą: 
                        2022-02-17 10:00                
                    Po zmianie: 
                        2022-02-18 10:00                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert                    Przed zmianą: 
                        2022-02-17 11:00                
                    Po zmianie: 
                        2022-02-18 11:00                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą                    Przed zmianą: 
                        2022-03-18                
                    Po zmianie: 
                        2022-03-19                
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Sukcesywne dostawy zamkniętego systemu do pobierania krwi
 - Zakup serwerów i macierzy do wirtualizacji usług realizowanego w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
 - świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie warsztatów zawodoznawczych dla uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych
 - organizacja szkoleniowo-metodycznej wizyty studyjnej
 - Przeprowadzenie szkoleń teoretycznych i praktycznych z zakresu obsługi bezzałogowych statków powietrznych (BSP, dronów).
 - 110/ZP/25 Dostawa ubiorów sportowych i obuwia sportowego dla 31 WOG Zgierz i pododdziałów pozostających na jego zaopatrzeniu w 2025 roku
 
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mebli i wyposażenia niemedycznego dla Oddziału Klinicznego Rehabilitacji i Zakładu Fizjoterapii
 - Sukcesywna dostawa materiałów i akcesoriów laboratoryjnych w podziale na pakiety
 - "Zakup namiotów pneumatycznych z osprzętem i nagrzewnicą, agregatem i oświetleniem - 4 zestawy."
 - Dostawa aparatury badawczej i laboratoryjnej wraz z drobnym asortymentem laboratoryjnym do jednostek organizacyjnych UW-M w Olsztynie
 - Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie telekomunikacji w Opolu w zakresie wyposażenia pracowni elektryczno-elektronicznej (...) - pomoce dydaktyczne.
 - Powiększenie bazy magazynowej OLiOC w Gminie Łyse i zakup nowego wyposażenia
 
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





