eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rymanów › Rozbudowa budynku hali sportowej o budynek Szko³y Podstawowej w Sieniawie - etap I



Og³oszenie z dnia 2021-05-20


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00059607 z dnia 2021-05-20

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku hali sportowej o budynek Szko³y Podstawowej w Sieniawie – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Rymanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440590

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Mitkowskiego 14A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rymanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-480

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rymanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rymanow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa budynku hali sportowej o budynek Szko³y Podstawowej w Sieniawie – etap I

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6cb5d0cc-b7cf-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00059607

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001338/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.11 Rozbudowa budynku hali sportowej o budynek Szko³y Podstawowej w Sieniawie – etap I

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 18.1 Postêpowanie jest prowadzone w jêzyku polskim.
18.2 Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê wy³±cznie elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej przetargi@rymanow.pl. Zamawiaj±cy zaleca komunikacjê przy u¿yciu poczty elektronicznej (z zastrze¿eniem, ¿e oferta musi zostaæ z³o¿ona zgodnie z zasadami okre¶lonymi w rozdziale 8 SWZ).
18.3 Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 18.4 Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
8.5 Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
18.6 Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, podmiotowych ¶rodków dowodowych dokumentów, o¶wiadczeñ, pe³nomocnictw oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
18.7 Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
18.8 Zamawiaj±cy preferuje w szczególno¶ci nastêpuj±ce formaty przes³anych danych: .pdf, .docx, .zip.
18.9 Je¿eli zamawiaj±cy lub Wykonawca przekazuj± o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±, ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej strony niezw³ocznie potwierdza fakt ich otrzymania;
18.10 W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez Wykonawcê, zamawiaj±cy domniema, ¿e korespondencja wys³ana przez zamawiaj±cego na adres e-mail podany przez Wykonawcê zosta³a mu dorêczona w sposób umo¿liwiaj±cy zapoznanie siê z jej tre¶ci±.
18.11 Przy porozumiewaniu siê w ramach niniejszego postêpowania Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê znakiem postêpowania: RIN.271.6.2021.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 20.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
20.2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy w Rymanowie, Ul. Mitkowskiego 14A, 38-480 Rymanów.
20.3. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy w Rymanowie jest Pan Sylwester Litwin, kontakt: adres e-mail: iod@rymanow.pl, tel.: 13 43 555 006 w. 217.
20.4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Rozbudowa budynku hali sportowej o budynek Szko³y Podstawowej w Sieniawie – etap I”.
” o numerze RIN.271.6.2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji o jakim mowa w art. 275 pkt 1 ustawy.
20.5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja niniejszego postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z ze zm.);
20.6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
20.7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
20.8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
20.9. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
20.10. Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIN.271.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1 Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku hali sportowej o budynek Szko³y Podstawowej w Sieniawie – etap I.
2.2 Kod i nazwa zamówienia wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV): 45210000-2, 45000000-7, 45100000-8, 45320000-6, 45261214-7, 45260000-7, 45262500-6, 45332000-3
2.3 Realizacja zadania obejmuje rozbudowê budynku hali sportowej o budynek Szko³y Podstawowej w Sieniawie, na dzia³kach nr 819/2, 818/1, 818/5, 818/7 – STAN SUROWY OTWARTY.
Budynek Szko³y Podstawowej na rzucie litery H, dwukondygnacyjny, czê¶ciowo podpiwniczony, o maksymalnych wymiarach zewnêtrznych 59,64x34,44m, z dachem p³askim jednospadowym, z attykami wraz z jednokondygnacyjn± przewi±zk± o wymiarach 8,1x3,28m do istniej±cego budynku hali sportowej.
Parametry czê¶ci rozbudowywanej:
1) powierzchnia zabudowy: 1538,5m2
2) powierzchnia ca³kowita: 3472,6m2
3) powierzchnia u¿ytkowa: 3011,66m2
4) kubatura: 11028,69m3
ETAP I – stan surowy otwarty budynku szko³y i przewi±zki obejmuje:
 prace przygotowawcze i roboty ziemne,
 roboty fundamentowe,
 roboty izolacyjne fundamentów (przeciwwilgociowe, termiczne) wraz z drena¿ami,
 roboty rozbiórkowe ¶ciany budynku hali sportowej dla przej¶cia przewi±zki wraz z zabezpieczeniem przej¶cia p³ytami OSB,
 roboty konstrukcyjne betonowe i murowe,
 podk³ady posadzkowe,
 izolacja stropu nad ostatni± kondygnacj±,
 instalacje kanalizacji podposadzkowej,
 roboty konstrukcyjne, impregnacyjne i pokrywcze dachu wraz z systemem rynnowym,
 roboty murowe ¶cian dzia³owych,
 roboty wykoñczeniowe attyk od strony dachu oraz komin
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, stanowi±cej za³±cznik nr 1 do SWZ, na któr± sk³ada siê: projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacja wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót.
Przedmiar robót ma charakter pomocniczy i nie stanowi podstawy do wyceny oferty.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261214-7 - K³adzenie dachów bitumicznych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-28

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

4.1.2 spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym. Zamawiaj±cy nie okre¶la ww. warunku.
4.1.3 spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów. Zamawiaj±cy nie okre¶la ww. warunku.
4.1.4 spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiaj±cy nie okre¶la ww. warunku.
4.1.5 spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
4.1.5.1 Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e ww. warunek zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat liczonych od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie), wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub nadbudowie obiektów budowlanych kubaturowych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 2 000 000,00 z³ brutto (s³ownie z³otych: dwa miliony 00/100).
4.1.5.2 Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e ww. warunek zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³: przynajmniej jedn± osob± która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia do pe³nienia funkcji kierownika robót budowlanych – z minimum 6 letnim do¶wiadczeniem zawodowym.
(w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z pó¼n. zm.) wraz z rozporz±dzeniami wykonawczymi) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania okre¶lonych zawodów regulowanych lub okre¶lonych dzia³alno¶ci, je¿eli te kwalifikacje zosta³y uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220),
4.2 Wykonawca mo¿e, w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 4.1.4 - 4.1.5 SWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
4.3 Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpnione Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu o których mowa w pkt 4.1.4 - 4.1.5 oraz zbada czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.
4.4 W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± zamówienie/ jego czê¶æ, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4.5 Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawc±, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodê poniesion± przez zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
4.6 Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu, o którym mowa w pkt 4.2, nie potwierdzaj± spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego: a) zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo b) wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 4.1.4 - 4.1.5.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± (o ile dotyczy), albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej (o ile dotyczy) niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 5.1 W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz braku podstaw wykluczenia Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert±:
5.1.1 O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego – sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe, wskazane w pkt 5.2 SWZ. 5.1.2 O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 5.1.1 sk³adaj± odrêbnie: 5.1.2.1 Wykonawca,
5.1.2.2 ka¿dy spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
5.1.2.3 podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na którego potencja³ powo³uje siê Wykonawca. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na zasoby tego podmiotu.
5.1.3 Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
5.1.4 Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt 5.1.3 potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
 zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
 sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
 czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje zamówienie/ jego czê¶æ, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
UWAGA: Wykonawca jest zobowi±zany do wype³nienia obowi±zku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ (w przypadku korzystania z Podwykonawców/ Podmiotów trzecich/Wykonawców wchodz±cych w sk³ad konsorcjum) w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia w niniejszym postêpowaniu.
5.1.5 O¶wiadczenie, z którego bêdzie wynika³o, które czê¶ci zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia i w odniesieniu do warunków wskazanych w pkt. 4.1.3 i 4.1.5 SWZ - zawarte w za³±czniku nr 4 do SWZ (o ile dotyczy).
5.2 Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
5.2.1 Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

6.1 Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 30 000,00 z³otych.
6.2 Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
6.3 Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1. pieni±dzu;
2. gwarancjach bankowych;
3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
4. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
6.4 Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek: Bank Spó³dzielczy w Rymanowie: 38 8636 0005 2001 0000 0475 0070 z dopiskiem "Wadium – numer postêpowania…………… ".
Zaleca siê do³±czenie do oferty dokumentu potwierdzaj±cego dokonanie przelewu.
6.5 Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, zamawiaj±cy uzna wadium, które znajdzie siê na rachunku bankowym zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6.6 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi byæ gwarancj± nieodwo³aln±, bezwarunkow± i p³atn± na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, sporz±dzon± zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotê gwarancji,
c) termin wa¿no¶ci gwarancji w formule: „od dnia ....... – do dnia .........”,
d) zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy.
6.7 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na, zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± orygina³u dokumentu wadialnego (gwarancji lub porêczenia) w postaci elektronicznej.
6.8 Wadium musi byæ wniesione w sposób i w formie umo¿liwiaj±cej skuteczno¶æ ¿±dania jego wyp³aty w sytuacji wyst±pienia przes³anek skutkuj±cych zatrzymaniem wadium.
6.9 Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci o których mowa w art. 98 ust. 1 ustawy lub w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku przez Wykonawcê w sytuacjach, o których mowa w art. 98 ust. 2 ustawy.
6.10 Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy, powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z Wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w Rozdziale 19.
6.11 Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium w przypadku zaistnienia którejkolwiek z przes³anek wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy.
6.12 Zasady wnoszenia wadium okre¶lone w niniejszym Rozdziale dotycz± równie¿ przed³u¿ania wa¿no¶ci wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach okre¶lonych w ustawie.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

4.8 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.9 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) brak podstaw wykluczenia wskazanych w pkt 4.1.1 oraz warunek okre¶lony w pkt 4.1.2 musi wykazaæ/ spe³niaæ ka¿dy Wykonawca z osobna,
2) warunek okre¶lony w pkt 4.1.3 musi spe³niaæ co najmniej jeden Wykonawca - ten, który zrealizuje zamówienie (jego czê¶æ) do realizacji którego te zdolno¶ci s± wymagane,
3) warunki okre¶lone w pkt od 4.1.4 do 4.1.5 musi spe³niaæ co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy ³±cznie.
4.10 Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu na zasadzie wykaza³/nie wykaza³, na podstawie podmiotowych ¶rodków dowodowych, o¶wiadczeñ i dokumentów, wymienionych i opisanych w Rozdziale 5 SWZ. 4.11 Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania Wykonawców, którzy nie wyka¿± spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz nie wyka¿± braku podstaw wykluczenia

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian w umowie w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w dziale VII, rozdzia³ III ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych i/lub polegaj±cych na:
1) przed³u¿eniu terminu zakoñczenia robót okre¶lonego w § 2 ust. 2 o okres trwania przyczyny z powodu której niemo¿liwe bêdzie dotrzymanie terminu ich zakoñczenia, a w szczególno¶ci z powodu:
a) wyst±pienia okoliczno¶ci za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w tym przede wszystkim gdy bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy (lub udostêpnienia terenu prac), konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót,
b) wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie robót budowlanych, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej: Umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
c) natrafienia na przeszkody fizyczne w trakcie wykonywania robót, nie przewidziane w dokumentacji,
d) warunków geologicznych lub gruntowo-wodnych ujawnionych na placu budowy uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie prac zgodnie z dokumentacj± projektow±,
e) konieczno¶ci przeprowadzenia badañ archeologicznych,
f) ujawnienia na terenie prac niewybuchów lub niewypa³ów,
g) wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu Umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu Umowy, wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,
h) opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
i) wyst±pienia opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ
wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
j) brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót w zwi±zku z niedopuszczeniem do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
k) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy,
l) w przypadku przed³u¿enia procedur udzielenia zamówienia,
³) w przypadku zaistnienia konieczno¶ci dokonania zmian technologii wykonywania robót, np. ze wzglêdu na:
- odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka itp.) skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych;
- odmienne od uwidocznionych w dokumentacji warunki terenowe, w szczególno¶ci istnienie podziemnych urz±dzeñ, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych;
Szczegó³owy wykaz zawarty jest w SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-07 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Gmina Rymanów

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-07 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

2021-05-20 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.