eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn › Rewitalizacja zabytkowego budynku pałacowego w Wolsztynie etap Ia i etap Ib - modernizacja i przebudowa budynku pałacowego z infrastrukturą towarzyszącą



Ogłoszenie z dnia 2024-01-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja zabytkowego budynku pałacowego w Wolsztynie etap Ia i etap Ib – modernizacja i przebudowa budynku pałacowego z infrastrukturą towarzyszącą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLSZTYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770706

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Wolsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 683474500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@wolsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wolsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-305c19c5-772d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja zabytkowego budynku pałacowego w Wolsztynie etap Ia i etap Ib – modernizacja i przebudowa budynku pałacowego z infrastrukturą towarzyszącą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-305c19c5-772d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00059537

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055670/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 Rewitalizacja zabytkowego budynku pałacowego w Wolsztynie – modernizacja i przebudowa budynku pałacowego z infrastrukturą towarzyszącą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471194

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 23072820,68 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 21275853,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: „Rewitalizacja zabytkowego budynku pałacowego w Wolsztynie – modernizacja i przebudowa budynku pałacowego z infrastrukturą towarzyszącą”

Wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja zabytkowego budynku pałacowego w Wolsztynie – modernizacja i przebudowa budynku pałacowego z infrastrukturą towarzyszącą”, w zakresie dwóch zadań:
- Zadanie nr 1: Rewitalizacja zabytkowego budynku pałacowego w Wolsztynie – etap Ia (modernizacja i przebudowa budynku pałacowego z infrastrukturą towarzyszącą),
- Zadanie nr 2: Rewitalizacja zabytkowego budynku pałacowego w Wolsztynie – etap Ib (modernizacja i przebudowa budynku pałacowego z infrastrukturą towarzyszącą),
polega na kompleksowej przebudowie istniejącego budynku pałacowego z zachowaniem funkcji hotelowo-administracyjnej i gastronomicznej z możliwością zapewnienia spotkań międzypokoleniowych, plenerów malarskich, konferencji, wystaw okolicznościowych, punktu informacji turystycznej, organizacji ślubów i innych służących zapewnieniu świadczenia usług turystyczno-rekreacyjnych na terenie zespołu pałacowo-parkowego.
Przedmiotowy budynek jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem 1441/A (nr rejestru wraz z parkiem 414/1-2/Wlkp/A) decyzją z dnia 12.04.1973 r. wydaną przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu. Teren działki nr 408, wg studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Wolsztyn nr VII/71/2007 z dnia 30.05.2007 r. z późn. zm., oznaczony jest jako ZP/UT – tereny turystyki i rekreacji z zielenią parkowa, urządzoną.
Istniejący budynek łącznie z kondygnacją podziemną wykonany jest w technologii tradycyjnej murowanej. Obiekt składa się z 4 kondygnacji o układzie konstrukcyjnym podłużnym, trzytraktowym, z widocznie uwypuklonymi 4 ścianami podłużnymi nośnymi. Usztywnienie przestrzenne budynku stanowią ściany poprzeczne oraz tarcze stropowe. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne wykończone są obustronnie. Stropy, w zależności od pola konstrukcyjnego, wykonane w technologii stropu odcinkowego lub w technologii Kleina. Ściany murowane z elementów drobnowymiarowych tj. cegła tradycyjna. Posadowienie bezpośrednie na fundamentach płytkich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45321000-3 - Izolacja cieplna

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19950000,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25990000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19950000,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMERUS LIESSEN Sp. z o.o. Konserwacja Obiektów Zabytków i Miejsc Dziedzictwa Narodowego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382180204

7.3.3) Ulica: ul. Bożego Ciała 9/4

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-059

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19950000,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Data zakończenia realizacji zamówienia została określona na podstawie daty zawarcia umowy i wymaganego zapisami SWZ okresu realizacji robót - 480 dni.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.