eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2021



Ogłoszenie z dnia 2021-05-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00059448 z dnia 2021-05-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej
w roku 2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070493318

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Michała Grażyńskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 4726010

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzd.bielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.bielsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej
w roku 2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a752c4f-8d3c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059448

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000522/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługi geodezyjne dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 74-21/IZ/9/U/TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2021.
Przedmiot zamówienia podzielono na cztery części, zwane również Zadaniami
(od Nr 1 do Nr 4).

Zamówienie obejmuje swoim zakresem w szczególności:
a) wydzielenie działek położonych w drogach publicznych, podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną;
b) przygotowanie mapy do celów prawnych dla nieruchomości podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną;
c) wydzielenie działek położonych w drogach publicznych, podlegających regulacji stanu prawnego w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami.
Część nr 1 – Zadanie Nr 1 – obejmuje wydzielenie działek i przygotowanie map dla celów prawnych dla obrębów geodezyjnych: Mikuszowice Krakowskie, Dolne Przedmieście 57, Dolne Przedmieście 81, Dolne Przedmieście 82, Mazańcowice, Międzyrzecze Górne, Kamienica, Straconka, Biała Miasto w Bielsku-Białej.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne w/w części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części zamówienia.
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziałach III-V Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne

71354000-4 - Usługi sporządzania map

71354300-7 - Usługi badań katastralnych

4.5.5.) Wartość części: 47910 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2021.
Przedmiot zamówienia podzielono na cztery części, zwane również Zadaniami
(od Nr 1 do Nr 4).

Zamówienie obejmuje swoim zakresem w szczególności:
a) wydzielenie działek położonych w drogach publicznych, podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną;
b) przygotowanie mapy do celów prawnych dla nieruchomości podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną;
c) wydzielenie działek położonych w drogach publicznych, podlegających regulacji stanu prawnego w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami.
Część nr 2 – Zadanie Nr 2 – obejmuje wydzielenie działek i przygotowanie map dla celów prawnych dla obrębów geodezyjnych: Lipnik, Dolne Przedmieście 13, Dolne Przedmieście 14, Dolne Przedmieście 15, Dolne Przedmieście 16, Dolne Przedmieście 53, Dolne Przedmieście 54, Wapienica, Górne Przedmieście, Hałcnów 2 w Bielsku-Białej.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne w/w części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części zamówienia.
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziałach III-V Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne

71354000-4 - Usługi sporządzania map

71354300-7 - Usługi badań katastralnych

4.5.5.) Wartość części: 47910 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2021.
Przedmiot zamówienia podzielono na cztery części, zwane również Zadaniami
(od Nr 1 do Nr 4).

Zamówienie obejmuje swoim zakresem w szczególności:
a) wydzielenie działek położonych w drogach publicznych, podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną;
b) przygotowanie mapy do celów prawnych dla nieruchomości podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną;
c) wydzielenie działek położonych w drogach publicznych, podlegających regulacji stanu prawnego w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami.
Część nr 3 – Zadanie Nr 3 – obejmuje wydzielenie działek i przygotowanie map dla celów prawnych dla obrębów geodezyjnych: Hałcnów, Mikuszowice Śląskie, Olszówka Górna, Dolne Przedmieście 17, Dolne Przedmieście 18, Jaworze, Stare Bielsko w Bielsku-Białej.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne w/w części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części zamówienia.
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziałach III-V Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne

71354000-4 - Usługi sporządzania map

71354300-7 - Usługi badań katastralnych

4.5.5.) Wartość części: 47910 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2021.
Przedmiot zamówienia podzielono na cztery części, zwane również Zadaniami
(od Nr 1 do Nr 4).

Zamówienie obejmuje swoim zakresem w szczególności:
a) wydzielenie działek położonych w drogach publicznych, podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną;
b) przygotowanie mapy do celów prawnych dla nieruchomości podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną;
c) wydzielenie działek położonych w drogach publicznych, podlegających regulacji stanu prawnego w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami.
Część nr 4 – Zadanie Nr 4 – obejmuje wydzielenie działek i przygotowanie map dla celów prawnych dla obrębów geodezyjnych: Komorowice Krakowskie, Komorowice Śląskie, Olszówka Dolna, Bielsko Miasto, Żywieckie Przedmieście, Dolne Przedmieście 55, Dolne Przedmieście 56, Bystra Śląska, Pisarzowice, Aleksandrowice w Bielsku-Białej.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne w/w części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części zamówienia.
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziałach III-V Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne

71354000-4 - Usługi sporządzania map

71354300-7 - Usługi badań katastralnych

4.5.5.) Wartość części: 47910 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26568

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133725,6

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32600

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mapy i Pomiary mgr Barbara Konior

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471095652

7.3.3) Ulica: ul. Potok 20

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-382

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Andrzej Konior Usługi Geodezyjno-Kartograficzne – ustalanie granic działek, kontrola operatów, kierowanie pracami


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32600,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-12

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26568

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133725,6

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32600

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mapy i Pomiary mgr Barbara Konior

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471095652

7.3.3) Ulica: ul. Potok 20

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-382

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Andrzej Konior Usługi Geodezyjno-Kartograficzne – ustalanie granic działek, kontrola operatów, kierowanie pracami


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32600,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-12

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26568

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133725,6

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39600

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geodezja Katarzyna Rudzka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130061429

7.3.3) Ulica: ul. Stefana Batorego 13a/5

7.3.4) Miejscowość: Pszczyna

7.3.5) Kod pocztowy: 43-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39600,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-12

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26568

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133725,6

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38800

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG Katarzyna Habdas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6521674572

7.3.3) Ulica: ul. Strażacka 62

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-382

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

GEOCEL Grzegorz Habdas – kierowanie pracami wymagającymi uprawnień zawodowych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38800,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-12

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W pkt. 4.5.5.) odpowiednio dla każdego z Zadań, podano wartości zamówienia wraz wartością ewentualnego zamówienia podobnego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Wartość ewentualnych zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp wynosi 15 970,00 PLN odpowiednio dla każdego z Zadań.
2021-05-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.