Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00324278/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
233/2021 Śruta sojowa poekstrakcyjna Hi-Pro o zawartości białka minimum 46%
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Zootechniki Państwowy Instytut Badawczy 31-047 Kraków, ul. Sarego 2 Zakład Doświadczalny Pawłowice
1.3.) Oddział zamawiającego: Instytut Zootechniki Państwowy Instytut Badawczy 31-047 Kraków, ul. Sarego 2 ZD Pawłowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000079728
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mielżyńskich 14
1.5.2.) Miejscowość: Pawłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-122
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zdpawlowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdpawlowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74b6fcf8-6239-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka organizacyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Rolnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
233/2021 Śruta sojowa poekstrakcyjna Hi-Pro o zawartości białka minimum 46%2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74b6fcf8-6239-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059343
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324278/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 233/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 165000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Śruta sojowa poekstrakcyjna Hi-Pro o zawartości białka minimum 46%
w ilości 75 ton.
Śruta sojowa poekstrakcyjna o zawartości białka minimum 46% winna spełniać n/w parametry.
Parametry fizyko-chemiczne:
• wilgotność maksimum 12,5%
• zawartość białka surowego minimum 46,0%
• zawartość tłuszczu surowego minimum 1,0%
• zawartość włókna surowego maksimum 4,0%
Parametry jakościowe:
• badanie obecności Salmonelli nieobecna w 25 g
Powyższe normy powinny być potwierdzone certyfikatem jakości wystawionym przez laboratorium posiadające akredytację.
Zamawiający wymaga, aby komponenty białkowe, jakim jest śruta sojowa, charakteryzowały się niskim poziomem skażenia beztlenowymi laseczkami przetrwalnikującymi. Wynik badania potwierdzający obecność beztlenowych laseczek przetrwalnikujących w 0,0001 g, które zostanie zlecone przez Zamawiającego będzie skutkował zwrotem zakupionej partii towaru na koszt Sprzedającego.
Zamawiający jest podatnikiem podatku rolnego i zamawiany produkt wykorzysta
na potrzeby własne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rol-Prem Sp. z o. oo. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961010089
7.3.3) Ulica: Polna 44
7.3.4) Miejscowość: Gostyń
7.3.5) Kod pocztowy: 63-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROL-PREM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ROL-PREM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-02-21INNE PRZETARGI PAWŁOWICE
- 293/2025 Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej wraz z podłączeniem do sieci dystrybucyjnej o mocy od 49 do 50 kW
- Dowóz dzieci z terenu Gminy Pawłowice w roku szkolnym 2025/2026 oraz 2026/2027 na basen
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Gminy Pawłowice w roku 2026
więcej: przetargi PAWŁOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności do Publicznego Żłobka Nr 1 w Jastrzębiu - Zdroju w 2026 r. - 2 części
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych w Radkowie i Ścinawce Średniej z podziałem na części
- Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Publicznych w Szewnie ul. Langiewicza 3 w okresie od 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej w Ćmińsku w 2026 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Gminnej Stołówki w Miejskiej Górce
- "2026 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni MOW im. JANUSZA KORCZAKA W ANTONIEWIE"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





