eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radoszyce"Dostawa materiałów pędnych w postaci: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej Pb95 oraz gazu LPG dla środków transportowych eksploatowanych przez K Z G i C U W w Radoszycach w roku 2023"



Ogłoszenie z dnia 2023-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa materiałów pędnych w postaci: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej Pb95 oraz gazu LPG dla środków transportowych eksploatowanych przez K Z G i C U W w Radoszycach w roku 2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komunalny Zakład Gospodarczy

1.3.) Oddział zamawiającego: KZG Radoszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290736153

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LESNA, 29

1.5.2.) Miejscowość: Radoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-230

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzg@radoszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgradoszyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://radoszyce.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 658198951

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 21

1.5.2.) Miejscowość: Radoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-230

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@cuwradoszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuwradoszyce.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa materiałów pędnych w postaci: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej Pb95 oraz gazu LPG dla środków transportowych eksploatowanych przez K Z G i C U W w Radoszycach w roku 2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65de3cef-8839-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00059329

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00510618/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa materiałów pędnych w postacci: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej Pb95 oraz gazu LPG dla środków transportowych eksploatowanych przez KZG i CUW w Radoszycach w roku 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526265

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KZG.281.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Dostawa oleju napędowego
Sukcesywna dostawa oleju napędowego bezpośrednio do zbiornika na paliwo będącego własnością KZG, znajdującego się na terenie siedziby KZG w Radoszycach ul. Leśna 29. Paliwo dostarczane będzie sukcesywnie w ilości ok. 5 000 litrów miesięcznie. Dostawy będą się odbywały w godzinach pracy Zakładu. Szacunkowa ilość dostarczanego oleju napędowego wynosi 50 000 l (ok. 38 000 litrów dla KZG i ok. 12 000 litrów dla CUW), przy czym minimalna ilość zamawianego paliwa to 25 000 litrów dla KZG i 10 000 litrów dla CUW. Paliwo będzie dostarczane środkami transportu Wykonawcy na podstawie zleceń cząstkowych przekazywanych drogą mailowa lub telefoniczną. Pojazdy dostarczające paliwo muszą posiadać świadectwo ADR dopuszczenia pojazdu do przewozu substancji niebezpiecznych.
Zamawiający oświadcza, że zamawiane paliwo będzie wykorzystywane jedynie do celów własnych i tankowane będą pojazdy KZG i CUW.
Zamawiający zastrzega, iż wielkości zamówienia są wielkością orientacyjną i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu (ilości) dostawy bez żadnych konsekwencji prawnych i finansowych.
Paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 23 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych i wymogi określone w polskich normach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 204500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz gazu LPG
Dostawa paliw odbywać się będzie przez bezpośrednie tankowanie do pojazdów, maszyn i urządzeń Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy. Szacunkowa ilość dostarczanych paliw wynosi: ok. 2 500 litrów benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz gazu LPG w ilości ok. 1 500 litrów. Przy czym minimalna ilość zamawianego paliwa to 1 500 litrów benzyny bezołowiowej i 1 000 litrów gazu LPG.
Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego. Zakup paliwa będzie dokonywany na zbiorcze zestawienie zakupów z wyszczególnieniem danych: numer rejestracyjny pojazdu lub urządzenie do którego tankowane jest paliwo, ilość paliwa, datę oraz podpis pobierającego.

Zamawiający zastrzega, iż wielkości zamówienia są wielkością orientacyjną i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu (ilości) dostawy bez żadnych konsekwencji prawnych i finansowych.
Paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 23 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych i wymogi określone w polskich normach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)

4.5.5.) Wartość części: 21865 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 296450 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Quest Paliwa Spólka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591962409

7.3.3) Ulica: Czarnowska

7.3.4) Miejscowość: Piekoszów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-065

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22475 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22475 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22475 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janina Komisarska Stacja Paliw

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581338872

7.3.3) Ulica: Krakowska

7.3.4) Miejscowość: Radoszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 26-230

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22475 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.