eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CybinkaSporządzenie planu ogólnego gminy Cybinka



Ogłoszenie z dnia 2025-01-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzenie planu ogólnego gminy Cybinka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cybinka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770416

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 5

1.5.2.) Miejscowość: Cybinka

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-108

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 683911440

1.5.8.) Numer faksu: 684113769

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cybinka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cybinka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f33084e7-5261-4608-9064-c1052cadee55

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzenie planu ogólnego gminy Cybinka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f33084e7-5261-4608-9064-c1052cadee55

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00059314

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041848/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Cybinka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00629185

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP-II.271.70.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na „Sporządzeniu planu ogólnego gminy Cybinka”. Powierzchnia opracowania obejmuje ok. 28 000 ha.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) sporządzenia planu ogólnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130), a w szczególności z przepisami art. 13a, 13b, 13c, 13d, 13e, 13f, 13g, 13i, 13j, 13k, 13m, które weszły w życie w dniu 24 września 2023 r., a także przepisami wykonawczymi do tej ustawy;
2) przygotowania merytorycznego dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń, m.in. o przystąpieniu do konsultacji społecznych nad projektem Planu i innych niezbędnych w ramach przedmiotu zamówienia), komunikatów dotyczących opracowania projektu Planu, zestawień, opinii i uzgodnień oraz współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych;
3) przygotowania materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej;
4) wprowadzenia ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień, powtórzenia procedury w niezbędnym zakresie, jeśli będzie to konieczne, w razie potrzeby przygotowania treści zażaleń na postanowienia;
5) przygotowania dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia konsultacji społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j, 8k ww. ustawy oraz udział w spotkaniach;
6) prezentacji projektu Planu i uczestnictwa w konsultacjach społecznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie (udział fizyczny), podczas posiedzeń gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej (udział fizyczny) oraz uczestnictwo w spotkaniach
z udziałem radnych (komisjach rady gminy oraz sesjach – udział fizyczny);
7) sporządzenia uzasadnienia Planu zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
8) opracowania danych przestrzennych do Planu zgodnie z art. 67a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (na różnych etapach opracowania Planu).

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): "ARKOM" Grzegorz Mróz, Agnieszka - Nierzwicka - Mróz s.c. Grzegorz Mróz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: "ARKOM" Grzegorz Mróz, Agnieszka - Nierzwicka - Mróz s.c. Agnieszka Nierzwicka - Mróz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730839760

7.3.3) Ulica: Niecała 2D

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-245

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.