Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00339417/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
- 2022/BZP 00008284/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i sanitarnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: (58) 320 10 32, 320 02 20, 302 32 82, 320 12 95
1.5.8.) Numer faksu: (58) 345 82 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0996fcc-687d-11ec-ae77-fe331fedffdc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i sanitarnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0996fcc-687d-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059276
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007129/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w roku 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.102.2021.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 324000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych w ilościach określonych w zamówieniach do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (np. do miejsc remontowanych lokali mieszkalnych lub do miejsc przechowywania materiałów) mieszczących się na terenie Gdańska w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2022 r.4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
44170000-2 - Płyty, arkusze, pasek i folia związana z materiałami budowlanymi
44190000-8 - Różne materiały budowlane
44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy
4.5.5.) Wartość części: 159900 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych w ilościach określonych w zamówieniach do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (np. do miejsc remontowanych lokali mieszkalnych lub do miejsc przechowywania materiałów) mieszczących się na terenie Gdańska w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2022 r.4.5.3.) Główny kod CPV: 31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31210000-1 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych
31300000-9 - Drut i kabel izolowany
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 69000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów sanitarnych w ilościach określonych w zamówieniach do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (np. do miejsc remontowanych lokali mieszkalnych lub do miejsc przechowywania materiałów) mieszczących się na terenie Gdańska w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2022 r.4.5.3.) Główny kod CPV: 44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy
44620000-2 - Grzejniki centralnego ogrzewania i kotły grzewcze, i ich części
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62488,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62488,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62488,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190937475
7.3.3) Ulica: ul. Trakt św. Wojciecha 57
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-043
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "BYSEWO" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "BYSEWO" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3057,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3057,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3057,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo el12 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278031278
7.3.3) Ulica: Św. Anny 5
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-117
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO EL 12" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO EL 12" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Kompleksowa organizacja konferencji 9th International Conference on FOOD DIGESTION (ICFD)
- "Ninja Park Przymorze Małe" - zadanie realizowane w ramach Budżetu Obywatelskiego 2023
- Dostawa, montaż, uruchomienie i przekazanie do użytkowania fabrycznie nowego dźwigu osobowego
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego
- Wykonanie usług drukarskich
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do części pomieszczeń biurowych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów łazienkowych do kwater internatowych w zasobie OReg AMW Zielona Góra.
- Budowa zadaszonego lodowiska przy ul. Szczecińskiej 1 w Kielcach
- Utworzenie lokalnego centrum integracyjnego w Boiskach
- Zakup i dostawa zestawów namiotów na przyczepach w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Remont i doposażenie Domu Kultury w Komarowie-Osadzie
- Remont i doposażenie Domu Kultury w Komarowie-Osadzie
więcej: Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.