eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynŚwiadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości należących do Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-23

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości należących do Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022914

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka J. Piłsudskiego 59A

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-950

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi4.ias.370000@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości należących do Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d683d5ce-9a26-4ac2-8ff9-762ef597df53

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00059061

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00210061/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych selektywnie zbieranych z nieruchomości należących do Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej przy użyciu platformy Marketplanet (https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl).
2. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux,
lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) Włączona obsługa JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .txt, .pdf, .doc, .docx, excel.,.rtf,.odt., xml., zip.
4. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
5. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dot. RODO zostały opisane w Rozdziale 21 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dot. RODO zostały opisane w Rozdziale 21 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2801-ILZ.260.122.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 11

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych selektywnie zbieranych z jednostek:
1) Urząd Skarbowy w Kętrzynie, 11-400 Kętrzyn, ul. Powstańców Warszawy 13.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie i wyborze oferty najkorzystniejszej spośród złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, zamawiający będzie kierował się kryterium oceny ofert – 100 % cena.
W Przedmiotowym postępowaniu zastosowano cenę jako jedyne kryterium oceny ofert (w jedenastu częściach zamówienia). Możliwość taka wynika z zapisów art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, oraz ich związki mogą zastosować kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert albo jako kryterium o wadze przekraczającej 60%, jeżeli określą w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia”.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia, przedstawił zakres oraz sposób realizacji zadania, który ma zostać wykonany, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Określone jednoznacznie przez Zamawiającego warunki i standardy jakościowe do wykonania ww. zadania nie będą się różniły głównymi elementami składającymi się na przedmiot zamówienia i w związku z tym bez względu na fakt, kto będzie Wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. W związku z powyższym stwierdza się, że Zamawiający określił jednoznacznie warunki jak również okres świadczenia ww. usługi. Nie istnieje więc możliwość zastosowania sposobu realizacji zamówienia jako kryterium oceny ofert. Zamawiający dokonał również analizy możliwości zastosowania jako kryterium aspektów społecznych oraz aspektów środowiskowych. Zamawiający w SWZ zastosował klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający określił wymóg, aby do realizacji zamówienia skierowany został, co najmniej jeden pracownik zatrudniony na umowę o pracę. W związku z powyższym, brak możliwości zastosowania zatrudnienia na umowę o pracę jako kryterium w postępowaniu. Zgodnie z zapisami projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ, wartość umowy obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz należny podatek VAT – czyli wartość umowy uwzględnia pełny koszt życia produktu.
W związku z powyższym nie istnieje możliwość zastosowania kryteriów dotyczących kosztu życia produktu jako kryterium oceny ofert. Zamawiający nie znalazł możliwości zastosowania żadnego - poza ceną - kryterium odnoszącego się bezpośrednio do przedmiotu zamówienia. Próba zastosowania jakiegokolwiek kryterium innego niż kryterium ceny mogłoby stanowić naruszenie zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców.
W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny, jako jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej w przedmiotowym postępowaniu.

Kryterium „Cena” (C) - 100% (maksymalnie 100 pkt), tj. łączna cena ryczałtowa brutto oferty (z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia.
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:

C = (Cmin/Cbad) x 100

C - ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „cena” dla danej części zamówienia
Cmin - najniższa zaoferowana cena brutto oferty spośród ofert podlegających ocenie dla danej części zamówienia
Cbad- cena brutto oferty ocenianej dla danej części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych selektywnie zbieranych z jednostek:
1) Urząd Skarbowy w Bartoszycach, 11-200 Bartoszyce, ul. Bohaterów Warszawy 5.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie i wyborze oferty najkorzystniejszej spośród złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, zamawiający będzie kierował się kryterium oceny ofert – 100 % cena.
W Przedmiotowym postępowaniu zastosowano cenę jako jedyne kryterium oceny ofert (w jedenastu częściach zamówienia). Możliwość taka wynika z zapisów art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, oraz ich związki mogą zastosować kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert albo jako kryterium o wadze przekraczającej 60%, jeżeli określą w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia”.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia, przedstawił zakres oraz sposób realizacji zadania, który ma zostać wykonany, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Określone jednoznacznie przez Zamawiającego warunki i standardy jakościowe do wykonania ww. zadania nie będą się różniły głównymi elementami składającymi się na przedmiot zamówienia i w związku z tym bez względu na fakt, kto będzie Wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. W związku z powyższym stwierdza się, że Zamawiający określił jednoznacznie warunki jak również okres świadczenia ww. usługi. Nie istnieje więc możliwość zastosowania sposobu realizacji zamówienia jako kryterium oceny ofert. Zamawiający dokonał również analizy możliwości zastosowania jako kryterium aspektów społecznych oraz aspektów środowiskowych. Zamawiający w SWZ zastosował klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający określił wymóg, aby do realizacji zamówienia skierowany został, co najmniej jeden pracownik zatrudniony na umowę o pracę. W związku z powyższym, brak możliwości zastosowania zatrudnienia na umowę o pracę jako kryterium w postępowaniu. Zgodnie z zapisami projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ, wartość umowy obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz należny podatek VAT – czyli wartość umowy uwzględnia pełny koszt życia produktu.
W związku z powyższym nie istnieje możliwość zastosowania kryteriów dotyczących kosztu życia produktu jako kryterium oceny ofert. Zamawiający nie znalazł możliwości zastosowania żadnego - poza ceną - kryterium odnoszącego się bezpośrednio do przedmiotu zamówienia. Próba zastosowania jakiegokolwiek kryterium innego niż kryterium ceny mogłoby stanowić naruszenie zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców.
W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny, jako jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej w przedmiotowym postępowaniu.

Kryterium „Cena” (C) - 100% (maksymalnie 100 pkt), tj. łączna cena ryczałtowa brutto oferty (z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia.
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:

C = (Cmin/Cbad) x 100

C - ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „cena” dla danej części zamówienia
Cmin - najniższa zaoferowana cena brutto oferty spośród ofert podlegających ocenie dla danej części zamówienia
Cbad- cena brutto oferty ocenianej dla danej części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych selektywnie zbieranych z jednostek:
1)Urząd Skarbowy w Piszu, 12-200 Pisz ul. Okopowa 2,
2) Urząd Skarbowy w Piszu, 12-200 Pisz ul. Rybacka 12.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie i wyborze oferty najkorzystniejszej spośród złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, zamawiający będzie kierował się kryterium oceny ofert – 100 % cena.
W Przedmiotowym postępowaniu zastosowano cenę jako jedyne kryterium oceny ofert (w jedenastu częściach zamówienia). Możliwość taka wynika z zapisów art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, oraz ich związki mogą zastosować kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert albo jako kryterium o wadze przekraczającej 60%, jeżeli określą w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia”.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia, przedstawił zakres oraz sposób realizacji zadania, który ma zostać wykonany, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Określone jednoznacznie przez Zamawiającego warunki i standardy jakościowe do wykonania ww. zadania nie będą się różniły głównymi elementami składającymi się na przedmiot zamówienia i w związku z tym bez względu na fakt, kto będzie Wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. W związku z powyższym stwierdza się, że Zamawiający określił jednoznacznie warunki jak również okres świadczenia ww. usługi. Nie istnieje więc możliwość zastosowania sposobu realizacji zamówienia jako kryterium oceny ofert. Zamawiający dokonał również analizy możliwości zastosowania jako kryterium aspektów społecznych oraz aspektów środowiskowych. Zamawiający w SWZ zastosował klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający określił wymóg, aby do realizacji zamówienia skierowany został, co najmniej jeden pracownik zatrudniony na umowę o pracę. W związku z powyższym, brak możliwości zastosowania zatrudnienia na umowę o pracę jako kryterium w postępowaniu. Zgodnie z zapisami projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ, wartość umowy obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz należny podatek VAT – czyli wartość umowy uwzględnia pełny koszt życia produktu.
W związku z powyższym nie istnieje możliwość zastosowania kryteriów dotyczących kosztu życia produktu jako kryterium oceny ofert. Zamawiający nie znalazł możliwości zastosowania żadnego - poza ceną - kryterium odnoszącego się bezpośrednio do przedmiotu zamówienia. Próba zastosowania jakiegokolwiek kryterium innego niż kryterium ceny mogłoby stanowić naruszenie zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców.
W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny, jako jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej w przedmiotowym postępowaniu.

Kryterium „Cena” (C) - 100% (maksymalnie 100 pkt), tj. łączna cena ryczałtowa brutto oferty (z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia.
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:

C = (Cmin/Cbad) x 100

C - ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „cena” dla danej części zamówienia
Cmin - najniższa zaoferowana cena brutto oferty spośród ofert podlegających ocenie dla danej części zamówienia
Cbad- cena brutto oferty ocenianej dla danej części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych selektywnie zbieranych z jednostek:
1) Urząd Skarbowy w Szczytnie, 12-100 Szczytno, ul. Warszawska 5.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie i wyborze oferty najkorzystniejszej spośród złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, zamawiający będzie kierował się kryterium oceny ofert – 100 % cena.
W Przedmiotowym postępowaniu zastosowano cenę jako jedyne kryterium oceny ofert (w jedenastu częściach zamówienia). Możliwość taka wynika z zapisów art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, oraz ich związki mogą zastosować kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert albo jako kryterium o wadze przekraczającej 60%, jeżeli określą w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia”.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia, przedstawił zakres oraz sposób realizacji zadania, który ma zostać wykonany, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Określone jednoznacznie przez Zamawiającego warunki i standardy jakościowe do wykonania ww. zadania nie będą się różniły głównymi elementami składającymi się na przedmiot zamówienia i w związku z tym bez względu na fakt, kto będzie Wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. W związku z powyższym stwierdza się, że Zamawiający określił jednoznacznie warunki jak również okres świadczenia ww. usługi. Nie istnieje więc możliwość zastosowania sposobu realizacji zamówienia jako kryterium oceny ofert. Zamawiający dokonał również analizy możliwości zastosowania jako kryterium aspektów społecznych oraz aspektów środowiskowych. Zamawiający w SWZ zastosował klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający określił wymóg, aby do realizacji zamówienia skierowany został, co najmniej jeden pracownik zatrudniony na umowę o pracę. W związku z powyższym, brak możliwości zastosowania zatrudnienia na umowę o pracę jako kryterium w postępowaniu. Zgodnie z zapisami projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ, wartość umowy obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz należny podatek VAT – czyli wartość umowy uwzględnia pełny koszt życia produktu.
W związku z powyższym nie istnieje możliwość zastosowania kryteriów dotyczących kosztu życia produktu jako kryterium oceny ofert. Zamawiający nie znalazł możliwości zastosowania żadnego - poza ceną - kryterium odnoszącego się bezpośrednio do przedmiotu zamówienia. Próba zastosowania jakiegokolwiek kryterium innego niż kryterium ceny mogłoby stanowić naruszenie zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców.
W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny, jako jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej w przedmiotowym postępowaniu.

Kryterium „Cena” (C) - 100% (maksymalnie 100 pkt), tj. łączna cena ryczałtowa brutto oferty (z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia.
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:

C = (Cmin/Cbad) x 100

C - ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „cena” dla danej części zamówienia
Cmin - najniższa zaoferowana cena brutto oferty spośród ofert podlegających ocenie dla danej części zamówienia
Cbad- cena brutto oferty ocenianej dla danej części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych selektywnie zbieranych z jednostek:
1) Urząd Skarbowy w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Olsztyńska 5b.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie i wyborze oferty najkorzystniejszej spośród złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, zamawiający będzie kierował się kryterium oceny ofert – 100 % cena.
W Przedmiotowym postępowaniu zastosowano cenę jako jedyne kryterium oceny ofert (w jedenastu częściach zamówienia). Możliwość taka wynika z zapisów art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, oraz ich związki mogą zastosować kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert albo jako kryterium o wadze przekraczającej 60%, jeżeli określą w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia”.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia, przedstawił zakres oraz sposób realizacji zadania, który ma zostać wykonany, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Określone jednoznacznie przez Zamawiającego warunki i standardy jakościowe do wykonania ww. zadania nie będą się różniły głównymi elementami składającymi się na przedmiot zamówienia i w związku z tym bez względu na fakt, kto będzie Wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. W związku z powyższym stwierdza się, że Zamawiający określił jednoznacznie warunki jak również okres świadczenia ww. usługi. Nie istnieje więc możliwość zastosowania sposobu realizacji zamówienia jako kryterium oceny ofert. Zamawiający dokonał również analizy możliwości zastosowania jako kryterium aspektów społecznych oraz aspektów środowiskowych. Zamawiający w SWZ zastosował klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający określił wymóg, aby do realizacji zamówienia skierowany został, co najmniej jeden pracownik zatrudniony na umowę o pracę. W związku z powyższym, brak możliwości zastosowania zatrudnienia na umowę o pracę jako kryterium w postępowaniu. Zgodnie z zapisami projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ, wartość umowy obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz należny podatek VAT – czyli wartość umowy uwzględnia pełny koszt życia produktu.
W związku z powyższym nie istnieje możliwość zastosowania kryteriów dotyczących kosztu życia produktu jako kryterium oceny ofert. Zamawiający nie znalazł możliwości zastosowania żadnego - poza ceną - kryterium odnoszącego się bezpośrednio do przedmiotu zamówienia. Próba zastosowania jakiegokolwiek kryterium innego niż kryterium ceny mogłoby stanowić naruszenie zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców.
W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny, jako jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej w przedmiotowym postępowaniu.

Kryterium „Cena” (C) - 100% (maksymalnie 100 pkt), tj. łączna cena ryczałtowa brutto oferty (z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia.
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:

C = (Cmin/Cbad) x 100

C - ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „cena” dla danej części zamówienia
Cmin - najniższa zaoferowana cena brutto oferty spośród ofert podlegających ocenie dla danej części zamówienia
Cbad- cena brutto oferty ocenianej dla danej części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych selektywnie zbieranych z jednostek:
1) Urząd Skarbowy w Nowym Mieście Lubawskim, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, ul. Działyńskich 3.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie i wyborze oferty najkorzystniejszej spośród złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, zamawiający będzie kierował się kryterium oceny ofert – 100 % cena.
W Przedmiotowym postępowaniu zastosowano cenę jako jedyne kryterium oceny ofert (w jedenastu częściach zamówienia). Możliwość taka wynika z zapisów art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, oraz ich związki mogą zastosować kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert albo jako kryterium o wadze przekraczającej 60%, jeżeli określą w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia”.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia, przedstawił zakres oraz sposób realizacji zadania, który ma zostać wykonany, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Określone jednoznacznie przez Zamawiającego warunki i standardy jakościowe do wykonania ww. zadania nie będą się różniły głównymi elementami składającymi się na przedmiot zamówienia i w związku z tym bez względu na fakt, kto będzie Wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. W związku z powyższym stwierdza się, że Zamawiający określił jednoznacznie warunki jak również okres świadczenia ww. usługi. Nie istnieje więc możliwość zastosowania sposobu realizacji zamówienia jako kryterium oceny ofert. Zamawiający dokonał również analizy możliwości zastosowania jako kryterium aspektów społecznych oraz aspektów środowiskowych. Zamawiający w SWZ zastosował klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający określił wymóg, aby do realizacji zamówienia skierowany został, co najmniej jeden pracownik zatrudniony na umowę o pracę. W związku z powyższym, brak możliwości zastosowania zatrudnienia na umowę o pracę jako kryterium w postępowaniu. Zgodnie z zapisami projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ, wartość umowy obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz należny podatek VAT – czyli wartość umowy uwzględnia pełny koszt życia produktu.
W związku z powyższym nie istnieje możliwość zastosowania kryteriów dotyczących kosztu życia produktu jako kryterium oceny ofert. Zamawiający nie znalazł możliwości zastosowania żadnego - poza ceną - kryterium odnoszącego się bezpośrednio do przedmiotu zamówienia. Próba zastosowania jakiegokolwiek kryterium innego niż kryterium ceny mogłoby stanowić naruszenie zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców.
W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny, jako jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej w przedmiotowym postępowaniu.

Kryterium „Cena” (C) - 100% (maksymalnie 100 pkt), tj. łączna cena ryczałtowa brutto oferty (z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia.
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:

C = (Cmin/Cbad) x 100

C - ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „cena” dla danej części zamówienia
Cmin - najniższa zaoferowana cena brutto oferty spośród ofert podlegających ocenie dla danej części zamówienia
Cbad- cena brutto oferty ocenianej dla danej części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych selektywnie zbieranych z jednostek:
1) Urząd Skarbowy w Braniewie, 14-500 Braniewo, ul. Jana Matejki 6.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie i wyborze oferty najkorzystniejszej spośród złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, zamawiający będzie kierował się kryterium oceny ofert – 100 % cena.
W Przedmiotowym postępowaniu zastosowano cenę jako jedyne kryterium oceny ofert (w jedenastu częściach zamówienia). Możliwość taka wynika z zapisów art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, oraz ich związki mogą zastosować kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert albo jako kryterium o wadze przekraczającej 60%, jeżeli określą w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia”.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia, przedstawił zakres oraz sposób realizacji zadania, który ma zostać wykonany, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Określone jednoznacznie przez Zamawiającego warunki i standardy jakościowe do wykonania ww. zadania nie będą się różniły głównymi elementami składającymi się na przedmiot zamówienia i w związku z tym bez względu na fakt, kto będzie Wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. W związku z powyższym stwierdza się, że Zamawiający określił jednoznacznie warunki jak również okres świadczenia ww. usługi. Nie istnieje więc możliwość zastosowania sposobu realizacji zamówienia jako kryterium oceny ofert. Zamawiający dokonał również analizy możliwości zastosowania jako kryterium aspektów społecznych oraz aspektów środowiskowych. Zamawiający w SWZ zastosował klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający określił wymóg, aby do realizacji zamówienia skierowany został, co najmniej jeden pracownik zatrudniony na umowę o pracę. W związku z powyższym, brak możliwości zastosowania zatrudnienia na umowę o pracę jako kryterium w postępowaniu. Zgodnie z zapisami projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ, wartość umowy obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz należny podatek VAT – czyli wartość umowy uwzględnia pełny koszt życia produktu.
W związku z powyższym nie istnieje możliwość zastosowania kryteriów dotyczących kosztu życia produktu jako kryterium oceny ofert. Zamawiający nie znalazł możliwości zastosowania żadnego - poza ceną - kryterium odnoszącego się bezpośrednio do przedmiotu zamówienia. Próba zastosowania jakiegokolwiek kryterium innego niż kryterium ceny mogłoby stanowić naruszenie zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców.
W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny, jako jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej w przedmiotowym postępowaniu.

Kryterium „Cena” (C) - 100% (maksymalnie 100 pkt), tj. łączna cena ryczałtowa brutto oferty (z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia.
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:

C = (Cmin/Cbad) x 100

C - ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „cena” dla danej części zamówienia
Cmin - najniższa zaoferowana cena brutto oferty spośród ofert podlegających ocenie dla danej części zamówienia
Cbad- cena brutto oferty ocenianej dla danej części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych selektywnie zbieranych z jednostek:
1) Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 59A, 10-950 Olsztyn,
2) Urząd Skarbowy w Olsztynie, 10-950 Olsztyn, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 59,
3) Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie, 10-408 Olsztyn, ul. Lubelska 37 F,
4) Warmińsko-Mazurski Urząd Skarbowy w Olsztynie, 10-408 Olsztyn, ul. Lubelska 37 F,
5) Warmińsko-Mazurski Urząd Celno-Skarbowy w Olsztynie, 10-421 Olsztyn, ul. Składowa 5,
6) Oddział Celny w Olsztynie, 10-421 Olsztyn, ul. Składowa 5.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie i wyborze oferty najkorzystniejszej spośród złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, zamawiający będzie kierował się kryterium oceny ofert – 100 % cena.
W Przedmiotowym postępowaniu zastosowano cenę jako jedyne kryterium oceny ofert (w jedenastu częściach zamówienia). Możliwość taka wynika z zapisów art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, oraz ich związki mogą zastosować kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert albo jako kryterium o wadze przekraczającej 60%, jeżeli określą w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia”.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia, przedstawił zakres oraz sposób realizacji zadania, który ma zostać wykonany, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Określone jednoznacznie przez Zamawiającego warunki i standardy jakościowe do wykonania ww. zadania nie będą się różniły głównymi elementami składającymi się na przedmiot zamówienia i w związku z tym bez względu na fakt, kto będzie Wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. W związku z powyższym stwierdza się, że Zamawiający określił jednoznacznie warunki jak również okres świadczenia ww. usługi. Nie istnieje więc możliwość zastosowania sposobu realizacji zamówienia jako kryterium oceny ofert. Zamawiający dokonał również analizy możliwości zastosowania jako kryterium aspektów społecznych oraz aspektów środowiskowych. Zamawiający w SWZ zastosował klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający określił wymóg, aby do realizacji zamówienia skierowany został, co najmniej jeden pracownik zatrudniony na umowę o pracę. W związku z powyższym, brak możliwości zastosowania zatrudnienia na umowę o pracę jako kryterium w postępowaniu. Zgodnie z zapisami projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ, wartość umowy obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz należny podatek VAT – czyli wartość umowy uwzględnia pełny koszt życia produktu.
W związku z powyższym nie istnieje możliwość zastosowania kryteriów dotyczących kosztu życia produktu jako kryterium oceny ofert. Zamawiający nie znalazł możliwości zastosowania żadnego - poza ceną - kryterium odnoszącego się bezpośrednio do przedmiotu zamówienia. Próba zastosowania jakiegokolwiek kryterium innego niż kryterium ceny mogłoby stanowić naruszenie zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców.
W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny, jako jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej w przedmiotowym postępowaniu.

Kryterium „Cena” (C) - 100% (maksymalnie 100 pkt), tj. łączna cena ryczałtowa brutto oferty (z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia.
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:

C = (Cmin/Cbad) x 100

C - ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „cena” dla danej części zamówienia
Cmin - najniższa zaoferowana cena brutto oferty spośród ofert podlegających ocenie dla danej części zamówienia
Cbad- cena brutto oferty ocenianej dla danej części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych selektywnie zbieranych z jednostek:
1) Urząd Skarbowy w Iławie, 14-200 Iława, ul. Wojska Polskiego 26,
2) Oddział Celny w Iławie, 14-200 Iława, ul. Lubawska 12.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie i wyborze oferty najkorzystniejszej spośród złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, zamawiający będzie kierował się kryterium oceny ofert – 100 % cena.
W Przedmiotowym postępowaniu zastosowano cenę jako jedyne kryterium oceny ofert (w jedenastu częściach zamówienia). Możliwość taka wynika z zapisów art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, oraz ich związki mogą zastosować kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert albo jako kryterium o wadze przekraczającej 60%, jeżeli określą w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia”.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia, przedstawił zakres oraz sposób realizacji zadania, który ma zostać wykonany, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Określone jednoznacznie przez Zamawiającego warunki i standardy jakościowe do wykonania ww. zadania nie będą się różniły głównymi elementami składającymi się na przedmiot zamówienia i w związku z tym bez względu na fakt, kto będzie Wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. W związku z powyższym stwierdza się, że Zamawiający określił jednoznacznie warunki jak również okres świadczenia ww. usługi. Nie istnieje więc możliwość zastosowania sposobu realizacji zamówienia jako kryterium oceny ofert. Zamawiający dokonał również analizy możliwości zastosowania jako kryterium aspektów społecznych oraz aspektów środowiskowych. Zamawiający w SWZ zastosował klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający określił wymóg, aby do realizacji zamówienia skierowany został, co najmniej jeden pracownik zatrudniony na umowę o pracę. W związku z powyższym, brak możliwości zastosowania zatrudnienia na umowę o pracę jako kryterium w postępowaniu. Zgodnie z zapisami projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ, wartość umowy obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz należny podatek VAT – czyli wartość umowy uwzględnia pełny koszt życia produktu.
W związku z powyższym nie istnieje możliwość zastosowania kryteriów dotyczących kosztu życia produktu jako kryterium oceny ofert. Zamawiający nie znalazł możliwości zastosowania żadnego - poza ceną - kryterium odnoszącego się bezpośrednio do przedmiotu zamówienia. Próba zastosowania jakiegokolwiek kryterium innego niż kryterium ceny mogłoby stanowić naruszenie zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców.
W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny, jako jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej w przedmiotowym postępowaniu.

Kryterium „Cena” (C) - 100% (maksymalnie 100 pkt), tj. łączna cena ryczałtowa brutto oferty (z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia.
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:

C = (Cmin/Cbad) x 100

C - ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „cena” dla danej części zamówienia
Cmin - najniższa zaoferowana cena brutto oferty spośród ofert podlegających ocenie dla danej części zamówienia
Cbad- cena brutto oferty ocenianej dla danej części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych selektywnie zbieranych z jednostek:
1) Oddział Celny w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Krzemowa 1.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie i wyborze oferty najkorzystniejszej spośród złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, zamawiający będzie kierował się kryterium oceny ofert – 100 % cena.
W Przedmiotowym postępowaniu zastosowano cenę jako jedyne kryterium oceny ofert (w jedenastu częściach zamówienia). Możliwość taka wynika z zapisów art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, oraz ich związki mogą zastosować kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert albo jako kryterium o wadze przekraczającej 60%, jeżeli określą w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia”.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia, przedstawił zakres oraz sposób realizacji zadania, który ma zostać wykonany, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Określone jednoznacznie przez Zamawiającego warunki i standardy jakościowe do wykonania ww. zadania nie będą się różniły głównymi elementami składającymi się na przedmiot zamówienia i w związku z tym bez względu na fakt, kto będzie Wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. W związku z powyższym stwierdza się, że Zamawiający określił jednoznacznie warunki jak również okres świadczenia ww. usługi. Nie istnieje więc możliwość zastosowania sposobu realizacji zamówienia jako kryterium oceny ofert. Zamawiający dokonał również analizy możliwości zastosowania jako kryterium aspektów społecznych oraz aspektów środowiskowych. Zamawiający w SWZ zastosował klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający określił wymóg, aby do realizacji zamówienia skierowany został, co najmniej jeden pracownik zatrudniony na umowę o pracę. W związku z powyższym, brak możliwości zastosowania zatrudnienia na umowę o pracę jako kryterium w postępowaniu. Zgodnie z zapisami projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ, wartość umowy obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz należny podatek VAT – czyli wartość umowy uwzględnia pełny koszt życia produktu.
W związku z powyższym nie istnieje możliwość zastosowania kryteriów dotyczących kosztu życia produktu jako kryterium oceny ofert. Zamawiający nie znalazł możliwości zastosowania żadnego - poza ceną - kryterium odnoszącego się bezpośrednio do przedmiotu zamówienia. Próba zastosowania jakiegokolwiek kryterium innego niż kryterium ceny mogłoby stanowić naruszenie zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców.
W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny, jako jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej w przedmiotowym postępowaniu.

Kryterium „Cena” (C) - 100% (maksymalnie 100 pkt), tj. łączna cena ryczałtowa brutto oferty (z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia.
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:

C = (Cmin/Cbad) x 100

C - ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „cena” dla danej części zamówienia
Cmin - najniższa zaoferowana cena brutto oferty spośród ofert podlegających ocenie dla danej części zamówienia
Cbad- cena brutto oferty ocenianej dla danej części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych selektywnie zbieranych z jednostek:
1) Warmińsko-Mazurski Urząd Celno-Skarbowy w Olsztynie, 82-300 Elbląg, ul. Jagiellończyka 5,
2) Urząd Skarbowy w Elblągu, 82-300 Elbląg, ul. Adama Mickiewicza 43,
3) Warmińsko-Mazurski Urząd Celno-Skarbowy w Olsztynie, 82-300 Elbląg, ul. Warszawska 129 A,
4) Oddział Celny w Elblągu, 82-300 Elbląg, ul. Warszawska 129 A.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie i wyborze oferty najkorzystniejszej spośród złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, zamawiający będzie kierował się kryterium oceny ofert – 100 % cena.
W Przedmiotowym postępowaniu zastosowano cenę jako jedyne kryterium oceny ofert (w jedenastu częściach zamówienia). Możliwość taka wynika z zapisów art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, oraz ich związki mogą zastosować kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert albo jako kryterium o wadze przekraczającej 60%, jeżeli określą w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia”.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia, przedstawił zakres oraz sposób realizacji zadania, który ma zostać wykonany, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Określone jednoznacznie przez Zamawiającego warunki i standardy jakościowe do wykonania ww. zadania nie będą się różniły głównymi elementami składającymi się na przedmiot zamówienia i w związku z tym bez względu na fakt, kto będzie Wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. W związku z powyższym stwierdza się, że Zamawiający określił jednoznacznie warunki jak również okres świadczenia ww. usługi. Nie istnieje więc możliwość zastosowania sposobu realizacji zamówienia jako kryterium oceny ofert. Zamawiający dokonał również analizy możliwości zastosowania jako kryterium aspektów społecznych oraz aspektów środowiskowych. Zamawiający w SWZ zastosował klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający określił wymóg, aby do realizacji zamówienia skierowany został, co najmniej jeden pracownik zatrudniony na umowę o pracę. W związku z powyższym, brak możliwości zastosowania zatrudnienia na umowę o pracę jako kryterium w postępowaniu. Zgodnie z zapisami projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ, wartość umowy obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz należny podatek VAT – czyli wartość umowy uwzględnia pełny koszt życia produktu.
W związku z powyższym nie istnieje możliwość zastosowania kryteriów dotyczących kosztu życia produktu jako kryterium oceny ofert. Zamawiający nie znalazł możliwości zastosowania żadnego - poza ceną - kryterium odnoszącego się bezpośrednio do przedmiotu zamówienia. Próba zastosowania jakiegokolwiek kryterium innego niż kryterium ceny mogłoby stanowić naruszenie zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców.
W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny, jako jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej w przedmiotowym postępowaniu.

Kryterium „Cena” (C) - 100% (maksymalnie 100 pkt), tj. łączna cena ryczałtowa brutto oferty (z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia.
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:

C = (Cmin/Cbad) x 100

C - ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „cena” dla danej części zamówienia
Cmin - najniższa zaoferowana cena brutto oferty spośród ofert podlegających ocenie dla danej części zamówienia
Cbad- cena brutto oferty ocenianej dla danej części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
na zasadach określonych w Rozdziale 8 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy posiadają:
a) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru oraz odzysku lub unieszkodliwienia odpadów komunalnych bądź zapewnienie gotowości przyjęcia odpadów przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów odpadu będących przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 2029),
b) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce zbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z art. 9 c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1717).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków lub opłat inne dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
2) zaświadczanie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem, innych dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale 9 ust. 1 pkt 1 SWZ w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 6 do SWZ (na poświadczenie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 7, 8 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru oraz odzysku lub unieszkodliwienia odpadów komunalnych bądź zapewnienie gotowości przyjęcia odpadów przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów odpadu będących przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 2029);
1) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce zbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z art. 9 c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1717).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą:
1) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale 8 niniejszej SWZ, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania;
2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. 1 pkt 1 składa każdy z Wykonawców;
3) formularz ofertowy - Załącznik nr 2 do SWZ;
4) formularz cenowy - Załącznik nr 3 do SWZ;
5) W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem.
6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum):
a) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z przepisem art. 58 ust. 2 ustawy Pzp). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem.
b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty: oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - załącznik nr 7 do SWZ, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - składane w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego.
c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
8) Oświadczenie i/lub dokument na podstawie, których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje (jeżeli dotyczy).
9) Wiążąca Informacja Stawkowa (WIS) lub inna aktualna indywidualna interpretacja podatkowa w sprawie zastosowania innej stawki podatku VAT (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum):
a) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z przepisem art. 58 ust. 2 ustawy Pzp). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem.
b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty: oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - załącznik nr 7 do SWZ, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - składane w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego.
c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony umowy dopuszczają zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku:
1) wejścia w życie zmian w obowiązujących przepisach prawa miejscowego (w tym regulamin utrzymania czystości i porządku w gminie) lub prawa powszechnie obowiązującego w zakresie niezbędnym do dostosowania umowy do warunków świadczenia usług wynikających ze zmienionych przepisów prawa – zmiana taka może obejmować, w szczególności:
a) zmianę częstotliwości odbioru odpadów;
b) zmianę rodzaju odpadów odbieranych przez Wykonawcę na podstawie umowy, polegającą w szczególności na wprowadzeniu dodatkowych rodzajów odpadów;
c) zmianę w zakresie wymagań dotyczących pojemników lub worków do gromadzenia odpadów, które Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zgodnie z umową;
2) zmiany polegającej na rezygnacji z realizacji części zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że wykonanie umowy bez ograniczenia jej zakresu wywołałoby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu realizacji umowy lub powodowałby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych;
3) zmiany polegającej na zleceniu dodatkowych zadań związanych z usługami niezbędnymi z punktu widzenia standardu sanitarnego lub ochrony środowiska, gdyby bez ich zlecenia realizacja celu umowy była niemożliwa lub groziłaby naruszeniem przepisów prawa, w szczególności przepisów ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
4) w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy w trakcie jej realizacji proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i nie stanowią zmiany przedmiotu oraz ogólnego charakteru umowy
5) w przypadku wyniknięcia rozbieżności w trakcie realizacji umowy lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w treści umowy, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy;
6) jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy zaistnieje konieczność dokonania uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów umowy, niepowodujących zmiany celu ani istoty umowy, dopuszcza się zmiany umowy w tym zakresie, przy czym wymaga to zgody obu Stron;
7) dopuszcza się zmiany w umowie dotyczące poprawienia błędów ortograficznych i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, nie powodujące zmiany celu i istoty umowy;
8) wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron umowy, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności Stron, w tym zmiany będące działaniem siły wyższej. Siłą wyższą w rozumieniu Stron jest zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, zwłaszcza zdarzenia o charakterze katastrofalnych w skutkach działań przyrody (m.in. powodzie, pożary, wyładowania elektryczne w czasie burzy, powodujące uszkodzenia ważnych urządzeń, itp.), zdarzenia nadzwyczajne w postaci zaburzeń życia zbiorowego (m.in. działania wojenne, zamieszki krajowe, rewolty, pandemie, itp.), akty władzy ustawodawczej i wykonawczej (np. wywłaszczenie, embargo informacyjne lub towarowe itp.), przy czym chodzi tu, w szczególności o niemożność zapobieżenia szkodliwym następstwom siły wyższej, które utrudniają lub uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy; w takich przypadkach termin realizacji umowy może ulec przedłużeniu o czas nie dłuższy jednak niż czas działania i usuwania skutków siły wyższej;

Pozostały zakres zmian umowy został określony w § 9 we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-03 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-03 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.