Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00022380/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawy produktów zbożowych i cukru oraz ryb mrożonych i świeżych do Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Nowym Wiśniczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319983
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leksandrowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Wiśnicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-720
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_nowy_wisnicz@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawy produktów zbożowych i cukru oraz ryb mrożonych i świeżych do Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ce75d6f-7797-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058997
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022205/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 D/Kw.2232.1.2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022380/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Produkty zbożowe i cukry 15600000-4 oraz 15800000-61.Kasza jęczmienna średnia kg 4 200 - opakowanie jednostkowe do 25 kg
2. Kasza manna kg 1 200 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
3. Mąka pszenna typ 500 kg 3 000 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
4. Mąka ziemniaczana kg 800 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
5. Ryż biały kg 4 000 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
6. Makaron 2 jajeczny (nitki, świderki) kg 7 500 - opakowanie jednostkowe do 5 kg
7. Cukier kryształ kg 5 000 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
Okres przydatności do spożycia min. 90 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.5.5.) Wartość części: 111505,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Ryby mrożone i świeże 15221000-3 oraz 15241200-11. Kostka rybna mrożona kg 500 - opakowanie jednostkowe do 8 kg (kostka z mintaja lub ryba podobnie smakowo, gatunek I, niezmielona, zawartość glazury - wody do 10%)
2. Filet z mintaja mrożony kg 600 - opakowanie jednostkowe do 8 kg, zawartość glazury - wody do 10%
3. Tusza rybna mrożona kg 900 - opakowanie jednostkowe do 25 kg (tusza z miruny lub ryba podobnie smakowo, bez głowy, wypatroszona, zawartość glazury - wody do 10%, tusza minimum 400 gram/1 sztuka)
4. Śledź osolony (a la Matjas) kg 500 - opakowanie jednostkowe do 5 kg (zawartość ryby w opakowaniu 5 kg minimum 4 kg śledzia)
Okres przydatności do spożycia min. 90 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15221000-3 - Ryby mrożone
4.5.5.) Wartość części: 45780,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 4
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88565,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97007,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88565,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe MARGO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 891-118-91-82
7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88565,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert.
INNE PRZETARGI NOWY WIŚNICZ
- DOSTAWA INFRASTRUKTURY IT W RAMACH PROJEKTU "WSPARCIE PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1444K Uszew - Nowy Wiśnicz - Nieznanowice wraz z budową chodnika w miejscowości Stary Wiśnicz - etap I
- Wykonanie prac rekultywacyjnych, wykonania dróg i przepustów w ramach zadania pn.: ,,Scalenie gruntów położonych w obrębie Stanisławic, gmina Bochnia"
więcej: przetargi NOWY WIŚNICZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynów stołówek szkolnych Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Brzyskach i Błażkowej artykułów żywnościowych
- Dostawa produktów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Andrychowie
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych (produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów zbożowych) dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sieradzu
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 10 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół im. Janusza Korczaka w Szydłowie
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bolimowie w roku szkolnym 2025/2026"
więcej: Ryby mrożone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.