eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Czas na przesiadkę w Aglomeracji Opolskiej" w zakresie: promocja projektu



Ogłoszenie z dnia 2021-05-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00058978 z dnia 2021-05-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Czas na przesiadkę w Aglomeracji Opolskiej” w zakresie: promocja projektu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OPOLU

1.3.) Oddział zamawiającego: MZD w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530546013

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Firmowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-594

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umopole.logintrade.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://umopole.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Czas na przesiadkę w Aglomeracji Opolskiej” w zakresie: promocja projektu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec073bca-a0d4-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058978

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001016/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Dostawa i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Nazwa projektu: „Czas na przesiadkę w Aglomeracji Opolskiej” Numer umowy o dofinansowanie: RPOP.03.01.02-16-0001/20-00 z dnia 30.11.2020 r. Niniejsze zadanie dofinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034865/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.260.19.2021.P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 2 sztuk (odrębnych) tablic informacyjno-pamiątkowych o wymiarach 2,0 m x 3,0 m, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, z własnych materiałów i przy użyciu własnych urządzeń, sił i środków, albo nabytych na własny koszt i własnym staraniem, wraz z uzgodnieniem szczegółowej lokalizacji, niezbędnymi formalnościami w tym opracowaniem projektu budowlanego lub innej niezbędnej dokumentacji wymaganej obowiązującym polskim prawem budowlanym oraz zgłoszeniem robót nie wymagających pozwolenia na budowę lub uzyskaniem właściwego pozwolenia na budowę w przypadku, gdy będzie to wymagane dla montażu tablic a także dowozem i montażem w uzgodnionym miejscu wbudowania.Realizacja obejmuje:  Opracowanie niezbędnej dokumentacji.  Uzgodnienie szczegółowej lokalizacji wbudowania tablic. Uzyskaniu wszystkich niezbędnych pozwoleń określonych przepisami prawa (zgłoszenie wykonywania robót niewymagających pozwolenia na budowę lub pozwolenie na budowę zgodnie z klasyfikacją przyjętą przez projektanta). Wykonanie tablic. Dostarczenie tablic. Wbudowanie i montaż tablic.Ilości i rozmiary tablic do wykonania i wbudowania:2 sztuki (odrębnych) tablic o wymiarach 2,0 m x 3,0 m.Projekt graficzny: Wzór tablicy informacyjno-pamiątkowej do wykonania określa załącznik nr 7 do SWZ.Wytyczne wykonania tablic informacyjno-pamiątkowych:Wykonawca wykona, wbuduje i umieści wraz z montażem obie tablice informacyjno – pamiątkowe w szczegółowo uzgodnionych na etapie realizacji, miejscach przy Centrum Przesiadkowym Opole Główne (rejon ul. 1 Maja/Armii Krajowej) będących pasem drogowym w zarządzie Miejskiego Zarządu Dróg w lub terenem Gminy Opole. Tablice wykonane będą z jednolitego kawałka blachy i wbudowane zostaną po uzyskaniu własnym kosztem i staraniem wszystkich niezbędnych pozwoleń określonych przepisami prawa. Krawędzie tablicy winny być pozaginane. Mocowanie do podłoża za pomocą fundamentu wykonanego z betonu oraz ocynkowanych stabilnych słupków. Nadruk odporny na promienie UV oraz warunki atmosferyczne, w pełnym kolorze. Tablice należy wykonać w sposób trwały i czytelny. Zamawiający wymaga, aby tablice oraz mocowania były trwałe i bezpieczne dla otoczenia zgodnie z miejscem wbudowania a ich umiejscowienie oraz wbudowanie następowało po uzyskaniu wszystkich niezbędnych decyzji i pozwoleń, które to Wykonawca uzyska we własnym zakresie i posiadał będzie okazując na wezwanie Zamawiającego, również w okresie gwarancji w przypadkach tego wymagających. Wykonawca posiadał będzie również przez cały okres realizacji ubezpieczenie przedmiotu zamówienia i okazywał je będzie na żądanie Zamawiającego w przypadkach tego wymagających. Przed przystąpieniem do wykonania i montażu tablic Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie szaty graficznej oraz właściciela gruntu w zakresie wbudowania. W przypadku gdy Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uwag i usterek (jeśli będą), Wykonawca uwzględni je i wprowadzi. Wykonanie prac związanych z wbudowaniem w miejscu rzeczowej realizacji (ul. 1 Maja/Armii Krajowej) należy uzgodnić oraz skoordynować z wykonawcą robót budowlanych przedsięwzięcia polegającego na budowie Centrum Przesiadkowego Opole Główne. Szatę graficzną tablic należy wykonać zgodnie z wytycznymi, tak aby spełniały warunki dotyczące wyglądu, zastosowanych logotypów, ich proporcji, rozmieszczenia, pól ochronnych, kolorystyki znaków, rodzaju zastosowanej czcionki, zgodnie z następującymi dokumentami:Księga identyfikacji Wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020. Karta Wizualizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 - 2020. System Identyfikacji Wizualnej Województwa Opolskiego, dostępnymi na stronie internetowej pod adresami: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/promocja, https://rpo.opolskie.pl/?p=30362 Miejsca wbudowania tablic: Województwo Opolskie. Miasto Opole: Centrum Przesiadkowe ul. 1 Maja/Armii Krajowej - rejon dworca kolejowego Opole Główne.Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia oraz uwagi do sposobu obliczenia ceny oferty:1. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone na działkach zniszczonych w trakcie prowadzenia robót (w tym wszystkich dróg zniszczonych przez Wykonawcę w trakcie wykonywania robót). W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody władającym terenem bez zbędnej zwłoki bądź przez przywrócenie terenu do stanu poprzedniego, bądź przez zapłatę odpowiedniej sumy pieniężnej. 2. Wykonawca podejmie wszelkie racjonalne kroki dla zabezpieczenia środowiska zarówno na terenie budowy, jak i poza nim, oraz dla ograniczenia szkód i uciążliwości dla ludzi i mienia, wynikłych z zanieczyszczenia, hałasu i innych skutków jego działań.3. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszystkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego, w tym również ustawy o odpadach i ustawy o ochronie przyrody. Wszelkie opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji robót norm, określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska, poniesie Wykonawca.4. Wykonawca uiści stosowne opłaty oraz uzyska na swój koszt wszelkie uzgodnienia i pozwolenia na wywóz nieczystości stałych i płynnych oraz odpadów, oraz bezpieczne, prawidłowe odprowadzanie wód gruntowych i opadowych z całego terenu budowy, lub miejsc związanych z prowadzeniem robót, tak, aby ani roboty, ani ich otoczenie nie zostały uszkodzone.5. Wykonawca będzie odpowiedzialny za dostarczenie energii, wody i innych usług, których może potrzebować do wykonania robót objętych zamówieniem. W przypadku korzystania z dostawy energii, wody i innych usług z istniejących kontrolowanych źródeł, Wykonawca musi zastosować się do warunków przedstawionych mu przez kompetentne władze oraz musi zapłacić za korzystanie z mediów oraz uiścić wszelkie inne wymagane opłaty. Wykonawca, na własne ryzyko i koszt, dostarczy wszelką aparaturę konieczną do korzystania przez niego z tych usług i do pomiaru pobranych ilości.6. Wykonawca na terenie budowy będzie prowadził gospodarkę odpadami. Każdy odpad musi być zagospodarowany zgodnie z obowiązującym prawem. 7. Wykonawca zaznajomi się z umiejscowieniem wszystkich istniejących instalacji, takich jak np.: odwodnienie, linie i słupy telefoniczne i elektryczne, światłowody, wodociągi, gazociągi i podobne, przed rozpoczęciem jakichkolwiek wykopów lub innych prac mogących uszkodzić istniejące instalacje.8. Każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania robót ziemnych, kontrolne wykopy będą wykonane w celu zidentyfikowania podziemnej instalacji, której uszkodzenie może stanowić zagrożenie bezpieczeństwa. 9. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie uszkodzenia dróg, wodociągów i gazociągów, słupów i linii energetycznych, kabli, punktów osnowy geodezyjnej i instalacji jakiegokolwiek rodzaju spowodowane przez niego lub jego podwykonawców podczas wykonywania robót. Wykonawca niezwłocznie naprawi wszelkie powstałe uszkodzenia na własny koszt.10. Wykonawca będzie zobowiązany uzyskać wszelkie konieczne zgody i zezwolenia władz lokalnych, przedsiębiorstw i właścicieli, wymagane do niezbędnego zdemontowania istniejących instalacji, zamontowania instalacji tymczasowych, usunięcia instalacji tymczasowych i ponownego zamontowania istniejących instalacji.11. Roboty objęte zostaną udzieloną przez Wykonawcę gwarancją wykonania i rękojmią za wady zgodnie z postanowieniami umowy. Okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od daty wykonania i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonaną każdą z tablic informacyjno-pamiątkowej, określonej w protokole odbioru końcowego tablic. Okres gwarancji wykonawcy i rękojmi dla niniejszego zadania wynosi 90 miesięcy. Gwarancja i rękojmia, w przypadku odstąpienia od umowy po zrealizowaniu przez Wykonawcę części robót wynosi 90 miesięcy.12. Wszelkie materiały, urządzenia i rozwiązania muszą spełniać wymagania i standardy materiału, urządzenia, produktu, tj. muszą być co najmniej spełniać wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż i posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, atesty i aprobaty techniczne.Dokładny opis przedmiotu zamienia zawierają zapisy SWZ rozdział 4 oraz załączniki do SWZ, zapisy umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22462000-6 - Materiały reklamowe

79341000-6 - Usługi reklamowe

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9348,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9840,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9840,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Reznak Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363375010

7.3.3) Ulica: ul. Wspólna 1S

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-839

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9840,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.