Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00667250/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Remont/wymiana w trybie awaryjnym / -automatyki regulacyjnej- instalacji „Centralnego Ogrzewania podłogowego” COpodł w budynku „Centrum Gastronomii” przy ul. Słonecznej 45G w Olsztynie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510884205
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oczapowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-719
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: barbara.drozd@uwm.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uwm.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont/wymiana w trybie awaryjnym / -automatyki regulacyjnej- instalacji „Centralnego Ogrzewania podłogowego” COpodł w budynku „Centrum Gastronomii” przy ul. Słonecznej 45G w Olsztynie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4191860d-07e2-4811-b860-f5bdc39cff50
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00058916
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00667250
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 527/2024/TP/DZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont/wymiana w trybie awaryjnym / -automatyki regulacyjnej- instalacji „Centralnego Ogrzewania podłogowego” COpodł w budynku „Centrum Gastronomii” przy ul. Słonecznej 45G w Olsztynie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Formularz opis przedmiotu zamówienia” - Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76752,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76752,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TF INVEST
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431000379
7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76752,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Usługa wykonania wentylacji mechanicznej pomieszczeń budynku przychodni
- Przebudowa budynku biurowego na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
- Długoterminowy najem samochodu osobowego
- Adaptacja (w tym montaż drzwi, krat, zabezpieczeń, ukryć szczelinowych, cegieł) i remont obiektów stanowiących zimowiska nietoperzy - 2 części
- Dostawa środków kontrastowych do diagnostyki obrazowej
- Dostawa wraz z montażem 25 szt. nowych zestawów uprzywilejowania w 25 pojazdach w policyjnej wersji "nieoznakowany"
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT KOTŁOWNI W BUDYNKU PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W CZARNEJ
- Prace utrzymaniowe i konserwacyjne urządzeń Global Traffic Systems/Vialis w Poznaniu
- Modernizacja systemu zabezpieczeń środowiska teleinformatycznego poprzez wymianę klastra urządzeń sieciowych firewall wraz z subskrypcjami na okres 12 miesięcy
- Opracowanie i wdrożenie platformy edukacyjnej wraz z dostawą niezbędnej infrastruktury technicznej w ramach przedsięwzięcia pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności (II)
- Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych wraz z usługami w zakresie wsparcia teleinformatycznego
- Opieka serwisowa systemu MEDOK
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.