Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00046339/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego celem utworzenia i prowadzenia Ośrodka Wsparcia i Testów (OWiT) przy Specjalistycznym Centrum Wspierającym Edukację Włączającą w Skarżysku - Kamiennej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Skarżysku-Kamiennej
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Skarżysku-Kamiennej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260407384
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 15
1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-110
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 252 48 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpewskar@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpewskarzysko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego celem utworzenia i prowadzenia Ośrodka Wsparcia i Testów (OWiT) przy Specjalistycznym Centrum Wspierającym Edukację Włączającą w Skarżysku - Kamiennej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6382f44c-7ecb-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058894
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046339/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego celem utworzenia i prowadzenia Ośrodka Wsparcia i Testów (OWiT) przy Specjalistycznym Centrum Wspierającym Edukację Włączającą w Skarżysku - Kamiennej w ramach programu Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych pn. „Centra informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością”.2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sprzeda Zamawiającemu i dostarczy określony w załączniku nr 1 do SWZ asortyment. Transportu elementów wchodzących
w zakres przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona na własny koszt i ryzyko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
32250000-0 - Telefony komórkowe
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 139837,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego celem utworzenia i prowadzenia Ośrodka Wsparcia i Testów (OWiT) przy Specjalistycznym Centrum Wspierającym Edukację Włączającą w Skarżysku - Kamiennej w ramach programu Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych pn. „Centra informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością”.2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sprzeda Zamawiającemu i dostarczy określony w załączniku nr 1 do SWZ asortyment. Transportu elementów wchodzących
w zakres przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona na własny koszt i ryzyko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
32332100-0 - Dyktafony
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
38652200-2 - Powiększalniki
48500000-3 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 154878,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po dniu otwarcia ofert dostrzeżono rozbieżności pomiędzy treścią Ogłoszenia o zamówieniu a treścią Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ), polegającą na wskazaniu różnych terminów składania i otwarcia ofert. W SWZ określono błędnie, iż oferty można składać do dnia 11.02.2022r. godz. 12:00 a otwarcie ofert odbędzie się w dniu 11.02.2022r. godz. 13:00. Natomiast w Ogłoszeniu o zamówieniu wskazano termin składania ofert do dnia 14.02.2022r. godz. 10:00 oraz termin otwarcia ofert w dniu 14.02.2022r. godz. 12:00.
Biorąc pod uwagę, iż treść Ogłoszenia o zamówieniu winna być spójna z treścią Specyfikacji warunków zamówienia, zatem rozbieżności pomiędzy tymi dwoma dokumentami powodują, że postępowanie zostało obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uchybienie w zakresie określenia terminu składania ofert oraz terminu otwarcia ofert, nie może być w tym momencie skorygowane. Istotna rozbieżność pomiędzy Ogłoszeniem o zamówieniu a SWZ ma realny wpływ na krąg wykonawców, którzy mogliby ubiegać się o przedmiotowe zamówienie, zatem ma realny wpływ na wynik postępowania.
Ponadto zgodnie z art. 457 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych umowa w sprawie zamówienia publicznego podlega unieważnieniu, jeżeli została zawarta
z naruszeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po dniu otwarcia ofert dostrzeżono rozbieżności pomiędzy treścią Ogłoszenia o zamówieniu a treścią Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ), polegającą na wskazaniu różnych terminów składania i otwarcia ofert. W SWZ określono błędnie, iż oferty można składać do dnia 11.02.2022r. godz. 12:00 a otwarcie ofert odbędzie się w dniu 11.02.2022r. godz. 13:00. Natomiast w Ogłoszeniu o zamówieniu wskazano termin składania ofert do dnia 14.02.2022r. godz. 10:00 oraz termin otwarcia ofert w dniu 14.02.2022r. godz. 12:00.
Biorąc pod uwagę, iż treść Ogłoszenia o zamówieniu winna być spójna z treścią Specyfikacji warunków zamówienia, zatem rozbieżności pomiędzy tymi dwoma dokumentami powodują, że postępowanie zostało obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uchybienie w zakresie określenia terminu składania ofert oraz terminu otwarcia ofert, nie może być w tym momencie skorygowane. Istotna rozbieżność pomiędzy Ogłoszeniem o zamówieniu a SWZ ma realny wpływ na krąg wykonawców, którzy mogliby ubiegać się o przedmiotowe zamówienie, zatem ma realny wpływ na wynik postępowania.
Ponadto zgodnie z art. 457 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych umowa w sprawie zamówienia publicznego podlega unieważnieniu, jeżeli została zawarta
z naruszeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z SKARŻYSKA-KAMIENNEJ
- Wykonanie dokumentacji projektowych na zadania: Część 1,2,3
- Wykonanie prac budowlanych związanych z Utworzeniem i funkcjonowaniem BCU w dziedzinie eksploatacja i utrzymanie kolejowych środków transportu przy ZSTM
- Dostawa artykułów żywnościowych 2025/2026
- Modernizacja Miejskiego Centrum Kultury w Skarżysku- Kamiennej jako klucz do rozwoju infrastruktury wspierającej aktywne uczestnictwo w kulturze i życiu społecznym
- Przystosowanie budynku szkoły i przedszkola w ZSP Nr 1 w Skarżysku-Kamiennej przy ulicy Sezamkowej 23 do przepisów przeciwpożarowych
- "Wymiana naświetli dachowych wraz z dokonaniem przeglądu serwisowego pokrycia dachowego oraz wykonaniem miejscowych napraw pokrycia dachowego hali sportowej"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego
- Z ZSCL lepszy start zawodowy - dostawa sprzętu dla pracowni IT
- Dostawa sprzętu multimedialnego i informatycznego do Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu chemicznego w Zespole Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach
- Dostawa urządzeń komputerowych w podziale na dwa zadania: Zadanie 1 - dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem i/lub Zadanie 2 - dostawa komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem.
- Sprzedaż, dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia informatycznego pracowni chemicznej i informatycznej
- Dostawa aparatury laboratoryjnej i sprzętu medycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie (176)
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.