eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczna › "UTWORZENIE DZIENNEGO DOMU SENIORA W MIEJSCOWOŚCI JASZCZÓW W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"



Ogłoszenie z dnia 2021-05-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00058775 z dnia 2021-05-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„UTWORZENIE DZIENNEGO DOMU SENIORA W MIEJSCOWOŚCI JASZCZÓW W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Łęczyński

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Łęcznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019425

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 95A

1.5.2.) Miejscowość: Łęczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 815315200

1.5.8.) Numer faksu: 817526464

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatleczynski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatleczynski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.powiatleczynski.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/sp_leczna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„UTWORZENIE DZIENNEGO DOMU SENIORA W MIEJSCOWOŚCI JASZCZÓW W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f323c3b3-a1b2-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058775

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003863/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa, przebudowa budynku z przeznaczeniem na Dzienny Dom Seniora w Jaszczowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036382/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRP.272.4.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 714465,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na utworzeniu Dziennego Domu Seniora w Jaszczowie w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zakres prac budowlanych: • Przebudowa instalacji elektrycznych, w tym montaż energooszczędnych lamp – LED,• Budowa instalacji fotowoltaicznej,• Modernizacja c.o. LPG – zakup i montaż kotła na gaz wraz ze zbiornikiem,• wymiana starej instalacji c.o. na nową wraz z grzejnikami wyposażonymi w zawory termostatyczne, • Docieplenie – stropodach,• Docieplenie – podłoga na gruncie, • Docieplenie – ściana zewnętrzna,• Modernizacja systemu c.w.u., kanalizacji, wody użytkowej, • Zakup i montaż nowych okien, • Wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych na nowe, • Przebudowa ścian wewnętrznych, • Przebudowa dachu – dach dwuspadowy,• Przebudowa zagospodarowania terenuStan budynku przed podjęciem robót budowlanych:• Budynek byłej przychodni jest budynkiem o konstrukcji tradycyjnej, parterowym z częściowym podpiwniczeniem, w którym znajduje się kotłownia• Długość istniejącego budynku: 21,99 m• Szerokość istniejącego budynku: 15,07 m• Powierzchnia zabudowy istniejącego budynku: 227,56 m 2• Kubatura istniejącego budynku: 731,85 m3• Powierzchnia użytkowa piwnicy: 66,86 m2• Powierzchnia użytkowa parteru: 120,31 m2 Adres obiektu: Jaszczów, gmina Milejów, Nr ewidencyjny działki: 247/17Rodzaje pomieszczeń, ich rozkład, wielkość i standard zaprojektowane zostaną zgodnie z wymaganiami określonymi w aktualnych przepisach wykonawczych dotyczących dziennych domów seniora.Zadanie będzie polegało na przebudowie, rozbudowie i termomodernizacji budynku. Budynek o powierzchnia netto 177,8 m2, kubatura 960 m3. W zakres postępowania wchodzi:Etap I:-opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zwanego dalej PFU): Projektu budowlanego (w rozumieniu art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm., zwanej dalej Prawem budowlanym) obejmującego Projekt zagospodarowania terenu, Projekt architektoniczno – budowlany i Projekt techniczny oraz innych dokumentów i opracowań wskazanych w treści Umowy lub w PFU wraz z uzyskaniem map do celów projektowych wraz z ich aktualizacją, warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu budowlanego (opracowania projektowe wykonywane w ramach przedmiotu Umowy zwane są dalejDokumentacją),- uzyskanie na podstawie Projektu zagospodarowania terenu i Projektu architektoniczno – budowlanego, o których mowa w pkt powyżej, ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę,Etap II:- pełnienie czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji, zwanym dalej Nadzorem autorskim, -realizację robót budowlanych na podstawie Dokumentacji oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej. Przedmiot zamówienia określony został szczegółowo w programie funkcjonalno-użytkowym, który stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót, w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych opinii i uzgodnień, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przygotować komplet dokumentacji odbiorowej w 2 egzemplarzach. Dokumentację należy przekazać inwestorowi najpóźniej w dniu zakończenia inwestycji. Po zakończeniu robót budowlanych należy przedstawić w formie wykazu – certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlaneDodatkowe informacje dla wykonawców:Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu i jego otoczenia w celu zapoznania się ze stanem budynku, warunkami realizacji robót oraz ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi celem uwzględnienia ich w cenie oferty. Wykonawcy zainteresowani dokonaniem oględzin miejsca prowadzenia robót proszeni są o uprzednie zgłoszenie udziału Zamawiającemu w celu ustalenia terminu, nie później niż na 12 dni przed dniem składania ofert. Dokonanie oględzin nastąpi nie później niż na 10 dni przed dniem składania ofert.Wykonawca dokonuje wyceny oferty na własne ryzyko i odpowiedzialność.Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej.Wymagania dot. gwarancji i rękojmi:minimalny okres gwarancji 60 miesięcy maksymalny okres gwarancji 84 miesięcy4.15. Gwarancja:Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały na okres wskazany w formularzu oferty. Warunki gwarancji i rękojmi opisuje § 12 wzoru umowy. Długość okresu gwarancji i zrównanej z nią okresem rękojmi - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa je na okres w przedziale od 60 miesięcy (termin minimalny) do 84 miesięcy (termin maksymalny) licząc od daty podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego robót zleconych w ramach umowy bez zastrzeżeń, a w przypadku stwierdzenia wad, od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót zawierającego potwierdzenie usunięcia wad. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminie określonym w formularzu oferty – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Wzór Gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane zawiera załącznik do Umowy.Strony dopuszczają płatności częściowe dokonywane przez Zamawiającego na podstawie faktur częściowych, wystawianych przez Wykonawcę za wykonane i odebrane przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego roboty oraz płatność końcową – po zakończeniu, uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na użytkowanie i odbiorze końcowym całości robót stanowiących przedmiot umowy – na podstawie faktury końcowej. Zamawiający zastrzega przy tym, że: a) Pierwsza faktura częściowa może być wystawiona po wykonaniu Etapu I,b) suma faktur częściowych wystawionych przez Wykonawcę nie może przekroczyć 80% wartości wynagrodzenia ryczałtowego brutto, c) faktura częściowa może być wystawiana nie częściej niż raz w miesiącu, d) podstawą do wystawienia faktury częściowej jest przejściowy protokół zaawansowania wykonanych robót (protokół ten – nazywany także protokołem odbioru częściowego - sporządzony będzie wyłącznie dla celów rozliczeniowych i nie będzie stanowił odbioru wykonanej części prac) zgodny z harmonogramem rzeczowo-finansowym, podpisany przez kierownika budowy oraz Inspektora Nadzoru ustanowionego przez Zamawiającego;e) podstawą do wystawienia faktury końcowej będzie protokół odbioru końcowego robót dla całego przedmiotu umowy obustronnie podpisany przez osoby upoważnione przez Strony.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły dwie oferty:Oferta nr 1: PŁD Przedsiębiorstwo usługowo-budowlane Łukasz Dziewa ul. Bychawska 62, 24-220 Niedrzwica Duża, za kwotę brutto 741 690,00 zł Oferta nr 2: MIRON-BUD Mirosław Szabat ul. Puławska 10A/9, 20-046 Lublin, za kwotę brutto 780 000,00 zł.Zamawiający – Powiat Łęczyński na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto 450 000,00 zł.Komisja przetargowa zwróciła się z prośbą o podjęcie decyzji o zwiększeniu środków finansowych na realizację zamówienia, do wysokości kwoty najkorzystniejszej złożonej oferty lub unieważnienie przedmiotowego postępowania z uwagi na brak środków.Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postepowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 741690,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 780000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-05-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.