Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00338719/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa artykułów spożywczych, mięsa i wyrobów wędliniarskich, drobiu, mrożonek, owoców, nabiału, jaj i warzyw dla jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez PCUW w Biłgoraju”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W BIŁGORAJU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385170710
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Włosiankarska 5
1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 534-80-40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcuw-bilgorajski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcuwbilgoraj.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa artykułów spożywczych, mięsa i wyrobów wędliniarskich, drobiu, mrożonek, owoców, nabiału, jaj i warzyw dla jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez PCUW w Biłgoraju”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35c619c7-695e-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058713
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00233880/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa pieczywa, artykułów spożywczych, mięsa i wyrobów wędliniarskich, drobiu, mrożonek, owoców, nabiału, jaj i warzyw dla jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez PCUW w Biłgoraju
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338719/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCUW.261.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 210321,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mięsa wieprzowego i produktów mięsnych wieprzowych i drobiowych dla Stołówki ILiceum Ogólnokształcącego im. ONZ w Biłgoraju
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 50600 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mięsa drobiowego dla stołówki I Liceum Ogólnokształcącego im. ONZ w Biłgoraju4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 25300 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa artykułów spożywczych różnych dla stołówki I Liceum Ogólnokształcącego im. ONZ wBiłgoraju
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 21500 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mrożonek (warzywa, owoce, ryby) dla stołówki I Liceum Ogólnokształcącego im. ONZ w Biłgoraju4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 18500 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa nabiału i produktów mleczarskich dla stołówki I Liceum Ogólnokształcącego im. ONZ wBiłgoraju
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa jaj dla stołówki I Liceum Ogólnokształcącego im. ONZ w Biłgoraju4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 2700 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa warzyw świeżych i kiszonych oraz ziemniaków dla stołówki I LiceumOgólnokształcącego im. ONZ w Biłgoraju
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 26000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa owoców dla stołówki I Liceum Ogólnokształcącego im. ONZ w Biłgoraju4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 10500 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa nabiału i produktów mleczarskich dla stołówki Internatu Zespołu Szkół Zawodowych iOgólnokształcących w Biłgoraju
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 63200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51274,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61771,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51274,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMAR Hurtownia Wędlin S.C. Tomasz Duszejko, Leszek Korol
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 922 297 69 76
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 4F
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TOMAR" HURTOWNIA WĘDLIN S.C. TOMASZ DUSZEJKO, LESZEK KOROL
jakie przetargi wygrała firma
"TOMAR" HURTOWNIA WĘDLIN S.C. TOMASZ DUSZEJKO, LESZEK KOROL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51274,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-01 do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27486,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35101,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27486,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMAR Hurtownia Wędlin S.C. Tomasz Duszejko, Leszek Korol
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 922 297 69 76
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 4F
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TOMAR" HURTOWNIA WĘDLIN S.C. TOMASZ DUSZEJKO, LESZEK KOROL
jakie przetargi wygrała firma
"TOMAR" HURTOWNIA WĘDLIN S.C. TOMASZ DUSZEJKO, LESZEK KOROL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27486,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-01 do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24872,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24872,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24872,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALMAX-DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 713-26-95-379
7.3.4) Miejscowość: JASTKÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24872,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-01 do 2022-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21691,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23662,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21691,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. DELFIN sp. Jawna Michniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 921 10 04 040
7.3.3) Ulica: Rolnicza 18
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Lubelski
7.3.5) Kod pocztowy: 22-600
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "DELFIN" SPÓŁKA JAWNA MICHNIAK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "DELFIN" SPÓŁKA JAWNA MICHNIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21691,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-01 do 2022-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20239,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20239,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20239,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALMAX-DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 713-26-95-379
7.3.4) Miejscowość: Jastków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20239,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-01 do 2022-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3658 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia owoców i Warzyw ,, CYTRUS” D .Czop i P. Czop spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181997360
7.3.3) Ulica: Włosiankarska 4
7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj
7.3.5) Kod pocztowy: 23-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA OWOCÓW I WARZYW "CYTRUS" D. CZOP I P. CZOP SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA OWOCÓW I WARZYW "CYTRUS" D. CZOP I P. CZOP SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-01 do 2022-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31914 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31914 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31914 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia owoców i Warzyw ,, CYTRUS” D .Czop i P. Czop spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181997360
7.3.3) Ulica: Włosiankarska 4
7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj
7.3.5) Kod pocztowy: 23-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA OWOCÓW I WARZYW "CYTRUS" D. CZOP I P. CZOP SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA OWOCÓW I WARZYW "CYTRUS" D. CZOP I P. CZOP SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31914 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-01 do 2022-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11321,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11321,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11321,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia owoców i Warzyw ,, CYTRUS” D .Czop i P. Czop spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181997360
7.3.3) Ulica: Włosiankarska 4
7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj
7.3.5) Kod pocztowy: 23-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA OWOCÓW I WARZYW "CYTRUS" D. CZOP I P. CZOP SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA OWOCÓW I WARZYW "CYTRUS" D. CZOP I P. CZOP SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11321,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-01 do 2022-12-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29453,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30281,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29453,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALMAX-DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 713-26-95-379
7.3.4) Miejscowość: JAstków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29453,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-19 do 2022-06-30INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Dostawa wyposażenia dla samorządowych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych Gminy Miasto Biłgoraj w ramach programu "Cyfrowy uczeń"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia służące zabezpieczeniu potrzeb ludności cywilnej Powiatu Biłgorajskiego
- "Dostawa urządzeń sieciowych (UTM i access point) wraz z instalacją, konfiguracją i modernizacją zabezpieczeń brzegowych sieci LAN w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd"
- Modernizacja sieci strukturalnej - O/Biłgoraj
- przebudowa drogi powiatowej nr 2921L Tereszpol - Smólsko od km 0+000 do km 3+610.
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- "Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Warszawie" DPS.03.2025
- Sukcesywna dostawa ryb i przetworów rybnych oraz mrożonek owocowo - warzywnych i mącznych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Dostawa mięsa i produktów mięsnych dla Szkoły Podstawowej nr 56 w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Orońsko
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





