eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemionki › Dostawa oleju opałowego dla DPS w Siemionkach



Ogłoszenie z dnia 2023-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opałowego dla DPS w Siemionkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W SIEMIONKACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000880120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siemionki

1.5.2.) Miejscowość: Siemionki

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-324

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 3187 623

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dom@dpssiemionki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dpssiemionki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pozostała pomoc społeczna z zakwaterowaniem

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opałowego dla DPS w Siemionkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f56f306-9cbb-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00058530

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034001/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 dostawa oleju opałowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f56f306-9cbb-11ed-b4ea-f64d350121d2

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia na https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz e-Puap /275k4iehfo/SkrytkaESP

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy użyciu platformy, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawcy pod adresem:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych). informuję, iż:
1) administratorem danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Siemionkach, Siemionki 13,88-324 Jeziora Wielkie
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – Marcin Hankiewicz marcin.h@dpssiemionki.pl

3) dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, c - ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w związku z ustawą z dnia 12 marca 2004 r.
o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2268 z późn. zm. ) oraz rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 sierpnia 2012 r. w sprawie domów pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 734 z późn. zm.);
4) dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa;
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
6) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej;
7) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu;
8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Panu/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
9) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OZ.262.I.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywne dostawy oleju opałowego spełniającego wymagania określone w normie PN-C-96024:2020-12 dla L-1,
z przeznaczeniem na cele grzewcze, zwanego dalej „olejem opałowym” do Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach, Siemionki 13 o szacunkowej ilości ok. 39 800l.
• Gęstość w temperaturze 150 C, max 860 kg/m3
• Wartość opałowa, min 42,6 MJ/kg
• Temperatura zapłonu nie niższa niż 56 0C
• Lepkość kinetyczna w temperaturze 200C, max 6,00 mm2 s
• Skład frakcyjny do 2500C destyluje, max 65 % (V/V)
• Skład frakcyjny do 3500 C destyluje, min 85 % (V/V)
• Temperatura płynięcia, max -20 0C
• Pozostałość po koksowaniu z 10% Pozostałości destylacyjnej, max
0,30
% (m/m)
• Zawartość siarki, max 0,10 % (m/m)
• Zawartość wody, max 200 mg/kg
• Zawartość zanieczyszczeń stałych, max 24 mg/kg
• Pozostałość po spopieleniu, max 0,01 % (m/m)
• Barwa czerwona -----------
1. Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu świadectwo (certyfikat) jakości potwierdzający parametry określone w powyższej normie.
2. Dostawa odbywać się będzie sukcesywnie w dowolnie wybranej przez Zamawiającego formie: (telefonicznie, e-mail, fax). Dostawa oleju opałowego lekkiego następuje w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Zamówienie może być złożone w co najmniej jednej
z wskazanych form wybranych przez Zamawiającego:
- wysyłając treść zamówienia przez fax.;
- wysyłając treść zamówienia na adres e-mail wykonawcy wskazany w ofercie Wykonawcy (adres poczty Zamawiającego : dom@dpssiemionki.pl);
- w trakcie rozmowy telefonicznej.
3. Zamawiający ma prawo do składania zamówień w trybie pilnej dostawy, a Wykonawca ma wówczas obowiązek zrealizować dostawę w terminie do 3 godzin liczonych od momentu wysłania takiego zamówienia przez Zamawiającego. Dowodem złożenia zamówienia może być np.: e-mail, biling lub fax – również bez potwierdzenia odbioru z drugiej strony.
4. Dostawa oleju napędowego odbywać się będzie autocysternami oplombowanymi
i zabezpieczonymi zgodnie z przepisami prawa o dopuszczalnej masie całkowitej pojazdu nieprzekraczającej 26t. oraz dostosowane do pobierania próbek oleju opałowego. Autocysterny dostosowane będą do warunków Zamawiającego tj. autocysterna samojezdna, wykluczony jest sposób dostawy ciągnikiem siodłowym z naczepą-cysterną, z uwagi na wąskie przejazdy oraz ciasne łuki jak również ze względu na tonaż zestawu.
5. Wykonawca zapewnienia odczyt ilości przepompowanego oleju na sprawnym urządzeniu pomiarowym znajdującym się na cysternie.
6. Wszystkie koszty związane z realizacją dostaw (załadunek, koszty transportu, zabezpieczenia ładunku przed zanieczyszczeniem, ubezpieczenia, rozładunku itp.) ponosi Wykonawca zamówienia.
7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własne ryzyko i odpowiada za wszelkie uszkodzenia powstałe w czasie transportu oraz załadunku i rozładunku.
8. W przypadkach zawinionych Wykonawca zobowiązuje się do poniesienia wszelkich kosztów niezbędnych do naprawienia wyrządzonej szkody.
9. Pojemność zbiorników Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach : 3x4000 litrów.
10. Ilość jednorazowego zamówienia oleju opałowego będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego.
11. Zamawiający będzie zamawiać dostawy oleju opałowego lekkiego o wielkości co najmniej 400 litrów każda.
12. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest podać wszelkie namiary kontaktowe np. nr telefonu) niezbędne do realizacji zamówienia.
13. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony olej na okres – 6 miesięcy.
14. Wykonawca oświadcza, iż wymieniony olej opałowy lekki będzie zgodny z normami wprowadzonymi do obowiązkowego stosowania.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolnego pobierania próbek oleju opałowego lekkiego w celu sprawdzenia jego jakości oraz wymogom stawianym niniejszą umową
i obowiązującymi przepisami prawa każdorazowo przy dostawie lub w innym czasie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09211810-2 - Oleje lekkie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następującego kryterium:
a) Łączna cena oferty brutto - 100 %
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów wyliczonych w oparciu o powyższe kryterium i ustaloną wagę.
Zaproponowana przez Wykonawcę cena łączna powinna zostać w ofercie podana jako cena brutto oraz z rozbiciem na cenę netto i podatek VAT, wyrażona w PLN. Cena dla przedmiotu zamówienia może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen. Wszelkie upusty, rabaty, winny być od razu ujęte w obliczaniu ceny, tak by wyliczona cena za realizacje przedmiotu zamówienia była ceną ostateczną, bez konieczności dokonywania przez Zamawiającego przeliczeń i innych działań w celu jej określenia.
b) Wykonawca przedstawi w ofercie cenę brutto za 1 litr oleju opałowego. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, tj. koszty transportu
i rozładunku. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym,
z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
c) Kryterium łączna cena oferty brutto:
Punkty za niniejsze kryterium zostaną przyznane według następującego wzoru:
C = ( Cmin / Cof.) x 100
gdzie:
Cmin - najniższa łączna cena oferty brutto spośród wszystkich złożonych ofert
Cof. - zaoferowana łączna cena oferty brutto - dane– oferty
C - ilość punktów za łączną cenę oferty brutto przyznanych danej ofercie.
d) Każdy Wykonawca winien wyliczyć cenę oferty wg. zasad określonych w Formularzu ofertowym– załącznik do niniejszego zapytania.
Wykonawca w treści oferty:
• wskazuje hurtową cenę jednostkową netto Producenta oleju opałowego lekkiego będącego przedmiotem zamówienia za 1 litr. Cena ta ma odpowiadać cenie hurtowej Producenta określonej na jego stronie internetowej na dzień 24.01.2023r. w przeliczeniu na 1 litr. Cena będzie wyrażona w PLN (złotych polskich) z dokładnością do pełnych groszy (dwa miejsca po przecinku), przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza. Do oferty należy przedłożyć wydruk ze strony internetowej producenta zawierający podana cenę hurtową oleju.
• Współczynnik narzutu wyliczony na podstawie ilorazu wskazanej w ofercie Ceny jednostkowej netto Wykonawcy za 1 litr oleju opałowego lekkiego oraz Ceny jednostkowej netto Producenta za 1 litr oleju opałowego lekkiego zgodnie z wzorem:

Cena jednostkowa netto Wykonawcy
-------------------------------------------------------- = Współczynnik narzutu
Cena jednostkowa netto Producenta

Współczynnik narzutu ma być podany z dokładnością do 4 cyfr po przecinku, przy czym 4 cyfra pozostaje bez zaokrąglenia.

Współczynnik narzutu będzie służył do ustalenia zmian cen 1 litra oleju opałowego lekkiego
w trakcie realizacji umowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz ofertowy
Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art.125 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

9) Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, wzór oświadczenia w tym zakresie zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
1) zwiększenia ilości zamawianego towaru do 10% przy zachowaniu zaoferowanej ceny,
2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
2. Zamawiający dopuszcza również zmiany w sytuacjach:
1) zmiany terminu wykonania zamówienia, w razie wystąpienia siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Siła wyższa, o której mowa to zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy albo mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy (ryzyko gospodarcze Wykonawcy, ani rentowność zlecenia dla Wykonawcy nie stanowią siły wyższej). Strony za okoliczności siły wyższej uznają m. in.: ogłoszone stany klęski żywiołowe, w tym powódź i trzęsienie ziemi, strajki generalne lub lokalne uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy; działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, atak terrorystyczny - uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy; strony mają świadomość, iż podpisują umowę w trakcie trwania stanu epidemii COVID-19, co nie stanowi siły wyższej.
2) zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia związane z zaistnieniem niemożliwych do wcześniejszego przewidzenia i niezależnych od stron umowy okoliczności powodujących rezygnację lub wyłączenie z realizacji określonego zakresu przedmiotu zamówienia z punktu widzenia Zamawiającego, przy jednoczesnym obniżeniu wynagrodzenia umownego
o wartość niezrealizowanych elementów przedmiotu zamówienia,
3) zmiany terminu wykonania zamówienia wskutek wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności wstrzymanie dostawy przez Zamawiającego,
4) w przypadku zmiany stawki podatku VAT na produkt będący przedmiotem zamówienia, cena ulegnie zmianie z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego zmianę stawki VAT z zastrzeżeniem, że zmianie ulegnie wówczas wyłącznie cena brutto. Cena netto pozostanie bez zmian. Zmiany w umowie w tym przypadku nastąpią automatycznie i nie wymagają formy aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl oraz e-Puap /275k4iehfo/SkrytkaESP w postaci elektronicznej. W sposób opisany w https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf. 1) Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 02.02.2023r. do godziny: 10:00.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-02 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.