Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00319390/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa sali gimnastycznej w Dalkowie na centrum aktywności i integracji dla grup defaworyzowanych i mieszkańców wsi – etap II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gaworzyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 95
1.5.2.) Miejscowość: Gaworzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-180
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kubas@gaworzyce.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gaworzyce.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://bip.gaworzyce.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa sali gimnastycznej w Dalkowie na centrum aktywności i integracji dla grup defaworyzowanych i mieszkańców wsi – etap II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6659ac40-5e75-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058489
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003836/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa sali gimnastycznej w Dalkowie na Centrum Aktywności i Integracji dla grup defaworyzowanych i mieszkańców wsi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319390/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania pn.: „Przebudowa sali gimnastycznej w Dalkowie na centrum aktywności i integracji dla grup defaworyzowanych i mieszkańców wsi – etap II”
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sali gimnastycznej położonej na działkach nr 49/2, 50/2 i 51 w miejscowości Dalków gmina Gaworzyce powiat polkowicki na centrum aktywności i integracji dla grup defaworyzowanych i mieszkańców wsi.
W zakres robót wchodzi remont Sali spotkań w zakresie ocieplenia ścian, remontu istniejącej posadzki, malowania i wykonania instalacji centralnego ogrzewania oraz przebudowa budynku zaplecza w zakresie malowania elewacji oraz robót remontowych parteru tj.: wykonania nowych okładzin posadzkowych, wydzielenia klatki schodowej drzwiami i ścianami ppoż., wykonania klapy dymowej, wymiany balustrad i pochwytów, wyrównania nierówności ścian, montażu okna w pomieszczeniu kotłowni a także wykonania nowej instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania wraz z przebudową kotłowni ze zmianą źródła ciepła na pompy ciepła.
W ramach zadania należy również wykonać przebudowę schodów zewnętrznych do pomieszczenia zaplecza oraz budowę pochylni dla osób niepełnosprawnych.
W zakres zamówienia wchodzi także kompleksowa obsługa geodezyjna wykonanych obiektów oraz dokonanie skutecznego zawiadomienia o zakończeniu robót lub uzyskanie pozwolenia na użytkowanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Polkowicach.
Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa, która stanowi integralną część SWZ.Zamawiający informuje, że w I etapie został wykonany następujący zakres prac i czynności: Wzmocnienie konstrukcji dachu, Wzmocnienie słupów stalowych, Oczyszczenie i malowanie konstrukcji stalowej, Demontaż i montaż drzwi zewnętrznych od ściany szczytowej sali spotkań. Demontaż stolarki okiennej i montaż okien aluminiowych (O1 i O2). Demontaż zwodów poziomych i pionowych oraz montaż nowych, Rozebranie rynien, rur spustowych oraz obróbek z blachy nienadającej się do użytku i montaż nowych z gotowych elementów z blachy, Docieplenie sali spotkań – dach.
Dokumentacja projektowa uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 885312,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1129279,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 885312,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): NAGBUD Sebastian Naglak
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Ogólnobudowalny Jerzy Naglak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961555073
7.3.3) Ulica: ul.Makowa 6
7.3.4) Miejscowość: Osiek
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 885312,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja i przebudowa budynku na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2025 rok
- "Budowa budynku gospodarczo-socjalnego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej oraz wiaty do przechowywania maszyn"
- Przebudowa i rozbudowa budynku byłej szkoły wraz ze zmianą sposobu użytkowania w miejscowości Pawlin
- "Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Reczkowie Nowym - etap II"
- Remont Budynku Apteki
- Zmiana częściowego sposobu użytkowania budynku przy ul. Wiosennej 11 w Dobroszycach
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.