Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00599301/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi sprzątania i utrzymywania w czystości budynków Wejherowskiego Centrum Kultury – Filharmonii Kaszubskiej oraz Kamienicy Sztuki, wraz z przyległym do nich terenem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WEJHEROWSKIE CENTRUM KULTURY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000281217
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 255
1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wck.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wck.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wck.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi sprzątania i utrzymywania w czystości budynków Wejherowskiego Centrum Kultury – Filharmonii Kaszubskiej oraz Kamienicy Sztuki, wraz z przyległym do nich terenem.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7521d5d9-4de2-4c7f-9e91-0db6b5d30c96
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00058447
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00072552/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usługi sprzątania i utrzymywania czystości budynków Wejherowskiego Centrum Kultury – Filharmonii Kaszubskiej oraz Kamienicy Sztuki, wraz z przyległym do nich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00599301
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 02.DAT.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie I: Świadczenie usługi codziennego sprzątania i systematycznego utrzymania w czystości budynku Filharmonii Kaszubskiej – Wejherowskiego Centrum Kultury.W ramach Zadania I Wykonawca zobowiązany jest wykonywać następujące czynności:
a) prace związane ze sprzątaniem wykonywane 7 dni w tygodniu (poniedziałek-niedziela) przez cały okres trwania umowy;
b) codzienne sprzątanie oraz utrzymywanie w czystości wskazanych przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pomieszczeń;
c) prace wykonywane raz w miesiącu wskazane przez zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.5.) Wartość części: 434305,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi codziennego sprzątania i systematycznego utrzymania w czystości wokół budynków Wejherowskiego Centrum Kultury – Filharmonii Kaszubskiej oraz Kamienicy Sztuki.W ramach Zadania II Wykonawca zobowiązany jest wykonywać następujące czynności:
a) prace związane ze sprzątaniem terenu przyległego do budynku Filharmonii Kaszubskiej oraz Kamienicy Sztuki wykonywane 7 dni w tygodniu (poniedziałek-niedziela) przez cały okres trwania umowy;
b) prace związane z odśnieżaniem terenu przyległego do budynku Filharmonii Kaszubskiej oraz Kamienicy Sztuki, przez 7 dni w tygodniu (poniedziałek – niedziela) w okresie zimowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 36589,92 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi sprzątania w zakresie czynności zleconych okresowo w budynku Filharmonii Kaszubskiej – Wejherowskiego Centrum Kultury.W ramach Zadania III Wykonawca zobowiązany jest wykonywać następujące czynności:
a) prace sprzątające wykonywane okresowo wskazane przez zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia;
b) okresowe mycie i czyszczenie elewacji szklanej oraz okien wraz z ramami okiennymi oraz odśnieżanie dachu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 66560,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 409018,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 465180,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 409018,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): HS Security Sp. z o.o. Sp. k. ul. Kartuska 246 80-125 Gdańsk
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Konsorcjum firm: Lider konsorcjum: Askama Service Sp. z o.o. ul. Lęborska 3B 80-386 Gdańsk Członek konsorcjum: HS Security Sp. z o.o. Sp. k. ul. Kartuska 246 80-125 Gdańsk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842845574
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 409018,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-06 do 2026-01-05Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Członek konsorcjum: HS Security Sp. z o.o. Sp. k. ul. Kartuska 246 80-125 Gdańsk
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Konsorcjum firm: Lider konsorcjum: Askama Service Sp. z o.o. ul. Lęborska 3B 80-386 Gdańsk Członek konsorcjum: HS Security Sp. z o.o. Sp. k. ul. Kartuska 246 80-125 Gdańsk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842845574
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-06 do 2026-01-05Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95113,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95245,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95113,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Clar System S.A. ul. Janickiego 20B 60-542 Poznań
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781027841
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95113,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-06 do 2026-01-05INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Dostawa mebli szkolnych i wyposażenia do Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
- Opracowanie dokumentacji wielobranżowego projektu dla remontu piwnic w budynku 21 KW 4033 Gdynia Grabówek (magazyn mśm) wraz z remontem placu wokół budynku
- DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
- DOSTAWA TESTÓW DO WYKRYWANIA ŚRODKÓW PSYCHOAKTYWNYCH
- "Przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego leśniczówki Domatowo na działce nr 393 obr. Domatowo"
- Dostawa mebli szkolnych i biurowych do Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Urzędu Miasta Kalisza przy ul. Tadeusza Kościuszki 1a
- Usługi sprzątania powierzchni biurowych, użytkowych, ciągów komunikacyjnych i okien w budynkach użytkowanych przez Starostwo Powiatowe w Mogilnie w latach 2025/2026
- Prowadzenie zimowego utrzymania nawierzchni ulic w tym dróg utwardzonych, gruntowych oraz skrzyżowań na terenie Otwocka od 01.11.2025 r. do 31.03.2026 r.
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesji wokół budynków Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia we Wrocławiu - 2 części-2025/2026
- "Usługa utrzymania porządku i czystości na terenach zewnętrznych ArcelorMittal Park w Sosnowcu, Plac Zagłębia"
- "Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Lesku z/s w Baligrodzie w sezonie 2025/2026"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.