eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulęcinTermomodernizacja wraz z przebudową budynku Domu Dziecka w Sulęcinie w formule "Zaprojektuj, wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja wraz z przebudową budynku Domu Dziecka w Sulęcinie w formule „Zaprojektuj, wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Sulęcinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967389

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa

1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kazimierz.gryz@powiatsulecinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatsulecinski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatsulecinski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja wraz z przebudową budynku Domu Dziecka w Sulęcinie w formule „Zaprojektuj, wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bccfd31a-8e36-4fb8-88ab-f7de2200e745

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00058341

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032111/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Termomodernizacja wraz z przebudową budynku Domu Dziecka w Sulęcinie w formule „Zaprojektuj, wybuduj”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00559509

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.272.12.2024.KGry

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie a następnie kompleksowe wykonanie przebudowy budynku Domu Dziecka w Sulęcinie, zlokalizowanego przy ul. Szpitalnej 9 wraz
z zagospodarowaniem przyległego terenu.
a) w zakresie zagospodarowania terenu:
 roboty rozbiórkowe, w tym m.in. skucie istniejących utwardzeń, w tym betonowych dojść, rozbiórka podestu dla osób niepełnosprawnych; rozbiórka
(z przeznaczeniem do ponownego montażu zadaszeń nad wejściami do budynku); rozbiórka elementów elewacji, w tym lamp oświetleniowych, tablic itp.
 wykonanie opaski wokół budynku, dojść i chodników z betonowej kostki brukowej na podbudowie;
 rozbiórka istniejącej pochylni dla osób z niepełnosprawnościami;
 utworzenie utwardzonego miejsca do gromadzenia odpadów stałych;
 zagospodarowanie terenów zielonych od strony zachodniej działki.
b) w zakresie obiektu budowlanego:
 wymiana istniejącego pokrycia dachowego na nowe z dachówki ceramicznej karpiówki, układanej podwójnie w koronkę w kolorze ceglastym;
 wymiana istniejącego pokrycia daszków i ścian lukarn (na bocznych ściankach lukarn należy zamontować dachówkę wieżyczkową – pokrycie pojedynczo w łuskę);
 wymiana uszkodzonych i skorodowanych elementów konstrukcyjnych dachu;
 zabezpieczenie drewnianej konstrukcji dachu preparatami grzybobójczymi i ogniochronnymi;
 demontaż zabudowy poddasza wykonanych w systemie suchej zabudowy i wykonanie nowej zabudowy całego poddasza (ścianki, skosy, sufit) z zabezpieczeniem do klasy odporności ogniowej EI30 wraz z wykonaniem nowej konstrukcji zabudowy,
 wszystkie odkryte elementy drewnianej konstrukcji dachu poniżej zabudowy poddasza należy zaimpregnować farbami ogniochronnymi do wymaganej klasy odporności ogniowej EI30;
 usunięcie zanieczyszczeń z elementów drewnianych konstrukcji dachu, zabezpieczenie ogniochronne odkrytych łatwopalnych elementów konstrukcyjnych dachu zbliżonych do przewodów dymowych i spalinowych w odległości mniejszej niż 30 cm poprzez zastosowanie obudowy z płyt ogniochronnych;
 docieplenie ścianek kolankowych, skośnych połaci dachowych i boków wstawek matami wełny mineralnej i obudowa ich do wymaganej odporności ogniowej EI30;
 wymiana wszystkich obróbek blacharskich, opierzeń, rynien i rur spustowych wraz z rewizjami, montaż pasów nadrynnowych, podrynnowych, wykonanie nowego odprowadzenia wód deszczowych lukarn – z blachy tytanowo-cynkowej;
 montaż ławy i pomostów kominiarskich wraz ze stopniami kominiarskimi oraz płotków śniegowych – stalowych, ocynkowanych, malowanych w kolorze dachu,
 wymiana/montaż wszystkich kominków wentylacyjnych i kanalizacyjnych z wyprowadzeniem ponad dach na wymaganą przepisami wysokość (uwaga, cześć kominków wentylacyjnych i kanalizacyjnych mogła nie zostać pokazana na części rysunkowej),
 montaż wyłazu dachowego wraz z drabinką;
 remont istniejących kominów (oczyszczenie cegły klinkierowej, wymiana uszkodzonych cegieł, spoinowanie kominów, wymiana obróbek blacharskich, wykonanie nowej obudowy kominów);
 skucie istniejącego tynku na elewacjach wraz z usunięciem istniejącego ocieplenia, oczyszczenie i przygotowanie ścian elewacji do ocieplenia metodę ETICS;
 wykonanie otworu drzwiowego w ścianie konstrukcyjnej zewnętrznej (w miejscu istniejącego okna) od strony elewacji wschodniej wraz z osadzeniem nowych odpowiednich nadproży,
 położenie gładzi polimerowo-gipsowej i malowanie ścian pomieszczeń lub montaż płytek ściennych po osadzeniu nowej stolarki drzwiowej i okiennej, wykończenie węgarków,
 wymiana stolarki okiennej całego budynku oraz drzwiowej zewnętrznej; montaż nowej stolarki drzwiowej w miejscu wykonanego otworu wraz z ościeżnicami i okuciami; montaż nowych nadproży dla nowopowstałego otworu drzwiowego,
 wymiana podokienników zewnętrznych i wewnętrznych, podokienniki zewnętrzne nowe z kształtek ceramicznych, podokienniki wewnętrzne z konglomeratu;
 montaż nawiewników higrosterowanych;
 wykonanie ocieplenia ścian elewacji płytami styropianowymi gr. 16 cm wg metody lekkiej mokrej systemu ETICS, elewacja wykończona tynkiem mineralnym, malowanie farbami silikonowymi,
 ocieplenie stropu nad drugą kondygnacją matami z wełny mineralnej oraz płytami z wełny skalnej gr. 24 cm,
 wykonanie nowej zabudowy poddasza wraz z zapewnieniem wymaganej odporności ogniowej zabudowy EI30,
 wykonanie nowego wyłazu na strych o odporności ogniowej EI30,
 wymiana instalacji odgromowej,
 wymiana kratek wentylacyjnych w poziomie piwnic,
 zapewnienie odpowiedniej wentylacji strychu,
 remont zadaszeń nad wejściami do budynku, montaż nowego daszku przy projektowanym dodatkowym wejściu do budynku od strony pochylni,
 montaż kurtyny powietrznej,
 montaż nowych lamp zewnętrznych oświetleniowych wraz z oprawami typu LED, w tym wykonanie nowego punktu oświetleniowego przy nowopowstałym dodatkowym wejściu do budynku od strony pochylni dla osób z niepełnosprawnościami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1289400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1555930,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1555930,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENAGO GRZEGORZ SZKUBIEL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970438768

7.3.3) Ulica: ul. Zachodnia 15

7.3.4) Miejscowość: Świebodzin

7.3.5) Kod pocztowy: 66-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1289400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.