Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00559509/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
- 2024/BZP 00584008/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja wraz z przebudową budynku Domu Dziecka w Sulęcinie w formule „Zaprojektuj, wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Sulęcinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967389
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa
1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kazimierz.gryz@powiatsulecinski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatsulecinski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatsulecinski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja wraz z przebudową budynku Domu Dziecka w Sulęcinie w formule „Zaprojektuj, wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bccfd31a-8e36-4fb8-88ab-f7de2200e745
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00058341
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032111/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Termomodernizacja wraz z przebudową budynku Domu Dziecka w Sulęcinie w formule „Zaprojektuj, wybuduj”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00559509
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.272.12.2024.KGry
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie a następnie kompleksowe wykonanie przebudowy budynku Domu Dziecka w Sulęcinie, zlokalizowanego przy ul. Szpitalnej 9 wraz
z zagospodarowaniem przyległego terenu.
a) w zakresie zagospodarowania terenu:
roboty rozbiórkowe, w tym m.in. skucie istniejących utwardzeń, w tym betonowych dojść, rozbiórka podestu dla osób niepełnosprawnych; rozbiórka
(z przeznaczeniem do ponownego montażu zadaszeń nad wejściami do budynku); rozbiórka elementów elewacji, w tym lamp oświetleniowych, tablic itp.
wykonanie opaski wokół budynku, dojść i chodników z betonowej kostki brukowej na podbudowie;
rozbiórka istniejącej pochylni dla osób z niepełnosprawnościami;
utworzenie utwardzonego miejsca do gromadzenia odpadów stałych;
zagospodarowanie terenów zielonych od strony zachodniej działki.
b) w zakresie obiektu budowlanego:
wymiana istniejącego pokrycia dachowego na nowe z dachówki ceramicznej karpiówki, układanej podwójnie w koronkę w kolorze ceglastym;
wymiana istniejącego pokrycia daszków i ścian lukarn (na bocznych ściankach lukarn należy zamontować dachówkę wieżyczkową – pokrycie pojedynczo w łuskę);
wymiana uszkodzonych i skorodowanych elementów konstrukcyjnych dachu;
zabezpieczenie drewnianej konstrukcji dachu preparatami grzybobójczymi i ogniochronnymi;
demontaż zabudowy poddasza wykonanych w systemie suchej zabudowy i wykonanie nowej zabudowy całego poddasza (ścianki, skosy, sufit) z zabezpieczeniem do klasy odporności ogniowej EI30 wraz z wykonaniem nowej konstrukcji zabudowy,
wszystkie odkryte elementy drewnianej konstrukcji dachu poniżej zabudowy poddasza należy zaimpregnować farbami ogniochronnymi do wymaganej klasy odporności ogniowej EI30;
usunięcie zanieczyszczeń z elementów drewnianych konstrukcji dachu, zabezpieczenie ogniochronne odkrytych łatwopalnych elementów konstrukcyjnych dachu zbliżonych do przewodów dymowych i spalinowych w odległości mniejszej niż 30 cm poprzez zastosowanie obudowy z płyt ogniochronnych;
docieplenie ścianek kolankowych, skośnych połaci dachowych i boków wstawek matami wełny mineralnej i obudowa ich do wymaganej odporności ogniowej EI30;
wymiana wszystkich obróbek blacharskich, opierzeń, rynien i rur spustowych wraz z rewizjami, montaż pasów nadrynnowych, podrynnowych, wykonanie nowego odprowadzenia wód deszczowych lukarn – z blachy tytanowo-cynkowej;
montaż ławy i pomostów kominiarskich wraz ze stopniami kominiarskimi oraz płotków śniegowych – stalowych, ocynkowanych, malowanych w kolorze dachu,
wymiana/montaż wszystkich kominków wentylacyjnych i kanalizacyjnych z wyprowadzeniem ponad dach na wymaganą przepisami wysokość (uwaga, cześć kominków wentylacyjnych i kanalizacyjnych mogła nie zostać pokazana na części rysunkowej),
montaż wyłazu dachowego wraz z drabinką;
remont istniejących kominów (oczyszczenie cegły klinkierowej, wymiana uszkodzonych cegieł, spoinowanie kominów, wymiana obróbek blacharskich, wykonanie nowej obudowy kominów);
skucie istniejącego tynku na elewacjach wraz z usunięciem istniejącego ocieplenia, oczyszczenie i przygotowanie ścian elewacji do ocieplenia metodę ETICS;
wykonanie otworu drzwiowego w ścianie konstrukcyjnej zewnętrznej (w miejscu istniejącego okna) od strony elewacji wschodniej wraz z osadzeniem nowych odpowiednich nadproży,
położenie gładzi polimerowo-gipsowej i malowanie ścian pomieszczeń lub montaż płytek ściennych po osadzeniu nowej stolarki drzwiowej i okiennej, wykończenie węgarków,
wymiana stolarki okiennej całego budynku oraz drzwiowej zewnętrznej; montaż nowej stolarki drzwiowej w miejscu wykonanego otworu wraz z ościeżnicami i okuciami; montaż nowych nadproży dla nowopowstałego otworu drzwiowego,
wymiana podokienników zewnętrznych i wewnętrznych, podokienniki zewnętrzne nowe z kształtek ceramicznych, podokienniki wewnętrzne z konglomeratu;
montaż nawiewników higrosterowanych;
wykonanie ocieplenia ścian elewacji płytami styropianowymi gr. 16 cm wg metody lekkiej mokrej systemu ETICS, elewacja wykończona tynkiem mineralnym, malowanie farbami silikonowymi,
ocieplenie stropu nad drugą kondygnacją matami z wełny mineralnej oraz płytami z wełny skalnej gr. 24 cm,
wykonanie nowej zabudowy poddasza wraz z zapewnieniem wymaganej odporności ogniowej zabudowy EI30,
wykonanie nowego wyłazu na strych o odporności ogniowej EI30,
wymiana instalacji odgromowej,
wymiana kratek wentylacyjnych w poziomie piwnic,
zapewnienie odpowiedniej wentylacji strychu,
remont zadaszeń nad wejściami do budynku, montaż nowego daszku przy projektowanym dodatkowym wejściu do budynku od strony pochylni,
montaż kurtyny powietrznej,
montaż nowych lamp zewnętrznych oświetleniowych wraz z oprawami typu LED, w tym wykonanie nowego punktu oświetleniowego przy nowopowstałym dodatkowym wejściu do budynku od strony pochylni dla osób z niepełnosprawnościami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1289400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1555930,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1555930,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENAGO GRZEGORZ SZKUBIEL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970438768
7.3.3) Ulica: ul. Zachodnia 15
7.3.4) Miejscowość: Świebodzin
7.3.5) Kod pocztowy: 66-200
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1289400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Dostawa materiałów branży sanitarnej i pomocniczej z przeznaczeniem dla poszczególnych SOI do 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Wędrzynie
- Dostawa artykułów do utrzymania higieny i estetyki pomieszczeń i sprzętu gospodarczego dla 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. gen. Władysława Sikorskiego w Pomiechówku
- Adaptacja, utworzenie i doposażenie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista + handlowiec=mistrz zawodowiec"
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Smrokowie w gminie Słomniki.
- Utworzenie lokalnego centrum integracji w m. Nowy Duninów gm. Nowy Duninów
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja budynku Kaplicy Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku
- "Wykonanie robót budowlanych nawierzchni zjazdu z drogi powiatowej do bramy Cmentarza Komunalnego w Brzegu Dolnym w ramach zadania inwestycyjnego "Rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Brzegu Dolnym""
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.