Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00496473/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja Warsztatów Terapii Zajęciowej poprzez zakup doposażenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Piotrków Kujawski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866666
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościelna 1
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-230
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpos@piotrkowkujawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkowkujawski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Warsztatów Terapii Zajęciowej poprzez zakup doposażenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0353d274-7bb7-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00058240
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028257/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Modernizacja Warsztatów Terapii Zajęciowej poprzez zakup doposażenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496473
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2022.TC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 104688,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia - Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania.Przedmiotem jest dostawa niżej wymienionego sprzętu:
- Dostawa laptopów – 10 szt.
- Dostawa myszek bezprzewodowych – 11 szt.
- Dostawa drukarki wielofunkcyjnej A3 – 1 szt.
Szczegółowe minimalne parametry dostarczanego sprzętu przedstawia załącznik nr 5a do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 65869,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia - Zakup plotera.Przedmiotem jest dostawa niżej wymienionych urządzeń:
- Dostawa plotera – 1 szt.
Szczegółowe minimalne parametry dostarczanego sprzętu oraz urządzeń przedstawia załącznik nr 5b do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 2179,31 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia - Zakup sprzętu i urządzeń biurowych.Przedmiotem jest dostawa niżej wymienionych urządzeń:
- Dostawa rzutnika ( projektora) – 1 szt.
- Dostawa ekranu projektora – 1 szt.
- Dostawa bindownicy elektrycznej – 1 szt
Szczegółowe minimalne parametry dostarczanego sprzętu przedstawia załącznik nr 5c do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
4.5.5.) Wartość części: 5200,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV zamówienia - Zakup sprzętu RTV i AGD.Przedmiotem jest dostawa niżej wymienionego sprzętu:
- Dostawa telewizora – 1 szt.
- Dostawa aparatu fotograficznego – 1 szt.
- Dostawa radiomagnetofonu – 1 szt.
- Dostawa soundbaru – 1 szt.
- Dostawa okapu kuchennego – 1 szt.
- Dostawa wagi kuchennej elektronicznej – 1 szt.
Szczegółowe minimalne parametry dostarczanego sprzętu przedstawia załącznik nr 5d do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32324600-6 - Telewizory cyfrowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
32344210-1 - Sprzęt radiowy
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
4.5.5.) Wartość części: 14800,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V zamówienia - Zakup mebli, krzeseł i kanap.Przedmiotem jest dostawa i montaż niżej wymienionego sprzętu:
- Szafa przesuwna – 1 szt.
- Szafa do spiżarni – 1 szt.
- Szafa do zabudowy na korytarz – 1 szt.
- Szafka – 1 szt.
- Kanapa, sofa – 1 szt.
- Kanapa narożna – 1 szt.
- Krzesła biurowe – 6 szt.
- Zlew gastronomiczny dwukomorowy z szafką – 1 szt.
Szczegółowe minimalne parametry dostarczanego sprzętu przedstawia załącznik nr 5e do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 16640,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlagającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu termin składania ofert został wyznaczony na dzień 22 grudnia 2022 roku godz. 10.00, natomiast termin otwarcia ofert wyznaczono na dzień 22 grudnia 2022 roku o godz. 10.15.
Podczas wykonywania czynności związanych z otwarciem ofert komisja przetargowa ustaliła następujący stan faktyczny :
Dnia 19.12.2022 roku o godz. 7:37:13 na skrzynkę EPUAP (/umigpiotrkow/SkrytkaESP) do Zamawiającego wpłynęła oferta (Załącznik – OFERTA TRONUS(1) SZYFR.ZIP), która z niewyjaśnionych przyczyn nie została zarejestrowana na stronie prowadzonego postępowania - https://miniportal.uzp.gov.pl.
Zamawiający podczas otwarcia ofert prowadzonego za pomocą strony postępowania (https://miniportal.uzp.gov.pl), przy próbie odszyfrowania załącznika otrzymanego na skrzynce EPUAP wy(/umigpiotrkow/SkrytkaESP) wyświetlił się komunikat o treści: „ Wybrany plik nie został wysłany przez EPUAP”.
Pomimo wykonania kilkukrotnej próby odszyfr owania zapisanego na dysku komputera załącznika – OFERTA TRONUS(1) SZYFR.ZIP) za każdym razem wyświetlał się komunikat o treści: „ Wybrany plik nie został wysłany przez EPUAP”, co nie było prawdą gdyż powyższy załącznik został dostarczony na skrzynkę Zamawiającego EPUAP (/umigpiotrkow/SkrytkaESP).
W celu sprawdzenia poprawności zapisu otrzymanego załącznika Komisja dokonała ponownego pobrania ze skrzynki EPUAP na dysk komputera i ponownej próby odszyfrowania załącznika , lecz skutek był taki sam jak podczas wcześniejszych prób odszyfrowania. W związku z powyższym Zamawiający nie miał i nie ma możliwości zapoznania się z treścią złożonej oferty.
Następnie komisja przystąpiła do otwarcia pozostałych dwóch ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu po czym przedstawiła informację z otwarcia ofert Kierownikowi Zamawiającego. Zamawiający zamieścił informację z otwarcia ofert na stronie postępowania.
W związku z brakiem możliwości ustalenia jednoznacznej przyczyny braku możliwości odszyfrowania otrzymanego załącznika na skrzynkę EPUAP (/umigpiotrkow/SkrytkaESP) od firmy Tronus Polska Sp. z o.o. ( czy oferta została niepoprawnie przesłana przez Wykonawcę, czy też przyczyną jest błąd platformy prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl.) Zamawiający uznał, iż przyczyną niemożliwości odszyfrowania a co z tym idzie brakiem możliwości zapoznania się z treścią oferty był błąd platformy prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl.
W związku z tym, że Zamawiający nie jest w stanie zapoznać się z treścią złożonej oferty uznano, iż postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlagającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Decyzję taką podjęto celem zapewnienia zasady równego traktowania wykonawców.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlagającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu termin składania ofert został wyznaczony na dzień 22 grudnia 2022 roku godz. 10.00, natomiast termin otwarcia ofert wyznaczono na dzień 22 grudnia 2022 roku o godz. 10.15.
Podczas wykonywania czynności związanych z otwarciem ofert komisja przetargowa ustaliła następujący stan faktyczny :
Dnia 19.12.2022 roku o godz. 7:37:13 na skrzynkę EPUAP (/umigpiotrkow/SkrytkaESP) do Zamawiającego wpłynęła oferta (Załącznik – OFERTA TRONUS(1) SZYFR.ZIP), która z niewyjaśnionych przyczyn nie została zarejestrowana na stronie prowadzonego postępowania - https://miniportal.uzp.gov.pl.
Zamawiający podczas otwarcia ofert prowadzonego za pomocą strony postępowania (https://miniportal.uzp.gov.pl), przy próbie odszyfrowania załącznika otrzymanego na skrzynce EPUAP wy(/umigpiotrkow/SkrytkaESP) wyświetlił się komunikat o treści: „ Wybrany plik nie został wysłany przez EPUAP”.
Pomimo wykonania kilkukrotnej próby odszyfr owania zapisanego na dysku komputera załącznika – OFERTA TRONUS(1) SZYFR.ZIP) za każdym razem wyświetlał się komunikat o treści: „ Wybrany plik nie został wysłany przez EPUAP”, co nie było prawdą gdyż powyższy załącznik został dostarczony na skrzynkę Zamawiającego EPUAP (/umigpiotrkow/SkrytkaESP).
W celu sprawdzenia poprawności zapisu otrzymanego załącznika Komisja dokonała ponownego pobrania ze skrzynki EPUAP na dysk komputera i ponownej próby odszyfrowania załącznika , lecz skutek był taki sam jak podczas wcześniejszych prób odszyfrowania. W związku z powyższym Zamawiający nie miał i nie ma możliwości zapoznania się z treścią złożonej oferty.
Następnie komisja przystąpiła do otwarcia pozostałych dwóch ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu po czym przedstawiła informację z otwarcia ofert Kierownikowi Zamawiającego. Zamawiający zamieścił informację z otwarcia ofert na stronie postępowania.
W związku z brakiem możliwości ustalenia jednoznacznej przyczyny braku możliwości odszyfrowania otrzymanego załącznika na skrzynkę EPUAP (/umigpiotrkow/SkrytkaESP) od firmy Tronus Polska Sp. z o.o. ( czy oferta została niepoprawnie przesłana przez Wykonawcę, czy też przyczyną jest błąd platformy prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl.) Zamawiający uznał, iż przyczyną niemożliwości odszyfrowania a co z tym idzie brakiem możliwości zapoznania się z treścią oferty był błąd platformy prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl.
W związku z tym, że Zamawiający nie jest w stanie zapoznać się z treścią złożonej oferty uznano, iż postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlagającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Decyzję taką podjęto celem zapewnienia zasady równego traktowania wykonawców.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlagającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu termin składania ofert został wyznaczony na dzień 22 grudnia 2022 roku godz. 10.00, natomiast termin otwarcia ofert wyznaczono na dzień 22 grudnia 2022 roku o godz. 10.15.
Podczas wykonywania czynności związanych z otwarciem ofert komisja przetargowa ustaliła następujący stan faktyczny :
Dnia 19.12.2022 roku o godz. 7:37:13 na skrzynkę EPUAP (/umigpiotrkow/SkrytkaESP) do Zamawiającego wpłynęła oferta (Załącznik – OFERTA TRONUS(1) SZYFR.ZIP), która z niewyjaśnionych przyczyn nie została zarejestrowana na stronie prowadzonego postępowania - https://miniportal.uzp.gov.pl.
Zamawiający podczas otwarcia ofert prowadzonego za pomocą strony postępowania (https://miniportal.uzp.gov.pl), przy próbie odszyfrowania załącznika otrzymanego na skrzynce EPUAP wy(/umigpiotrkow/SkrytkaESP) wyświetlił się komunikat o treści: „ Wybrany plik nie został wysłany przez EPUAP”.
Pomimo wykonania kilkukrotnej próby odszyfr owania zapisanego na dysku komputera załącznika – OFERTA TRONUS(1) SZYFR.ZIP) za każdym razem wyświetlał się komunikat o treści: „ Wybrany plik nie został wysłany przez EPUAP”, co nie było prawdą gdyż powyższy załącznik został dostarczony na skrzynkę Zamawiającego EPUAP (/umigpiotrkow/SkrytkaESP).
W celu sprawdzenia poprawności zapisu otrzymanego załącznika Komisja dokonała ponownego pobrania ze skrzynki EPUAP na dysk komputera i ponownej próby odszyfrowania załącznika , lecz skutek był taki sam jak podczas wcześniejszych prób odszyfrowania. W związku z powyższym Zamawiający nie miał i nie ma możliwości zapoznania się z treścią złożonej oferty.
Następnie komisja przystąpiła do otwarcia pozostałych dwóch ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu po czym przedstawiła informację z otwarcia ofert Kierownikowi Zamawiającego. Zamawiający zamieścił informację z otwarcia ofert na stronie postępowania.
W związku z brakiem możliwości ustalenia jednoznacznej przyczyny braku możliwości odszyfrowania otrzymanego załącznika na skrzynkę EPUAP (/umigpiotrkow/SkrytkaESP) od firmy Tronus Polska Sp. z o.o. ( czy oferta została niepoprawnie przesłana przez Wykonawcę, czy też przyczyną jest błąd platformy prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl.) Zamawiający uznał, iż przyczyną niemożliwości odszyfrowania a co z tym idzie brakiem możliwości zapoznania się z treścią oferty był błąd platformy prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl.
W związku z tym, że Zamawiający nie jest w stanie zapoznać się z treścią złożonej oferty uznano, iż postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlagającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Decyzję taką podjęto celem zapewnienia zasady równego traktowania wykonawców.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlagającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu termin składania ofert został wyznaczony na dzień 22 grudnia 2022 roku godz. 10.00, natomiast termin otwarcia ofert wyznaczono na dzień 22 grudnia 2022 roku o godz. 10.15.
Podczas wykonywania czynności związanych z otwarciem ofert komisja przetargowa ustaliła następujący stan faktyczny :
Dnia 19.12.2022 roku o godz. 7:37:13 na skrzynkę EPUAP (/umigpiotrkow/SkrytkaESP) do Zamawiającego wpłynęła oferta (Załącznik – OFERTA TRONUS(1) SZYFR.ZIP), która z niewyjaśnionych przyczyn nie została zarejestrowana na stronie prowadzonego postępowania - https://miniportal.uzp.gov.pl.
Zamawiający podczas otwarcia ofert prowadzonego za pomocą strony postępowania (https://miniportal.uzp.gov.pl), przy próbie odszyfrowania załącznika otrzymanego na skrzynce EPUAP wy(/umigpiotrkow/SkrytkaESP) wyświetlił się komunikat o treści: „ Wybrany plik nie został wysłany przez EPUAP”.
Pomimo wykonania kilkukrotnej próby odszyfr owania zapisanego na dysku komputera załącznika – OFERTA TRONUS(1) SZYFR.ZIP) za każdym razem wyświetlał się komunikat o treści: „ Wybrany plik nie został wysłany przez EPUAP”, co nie było prawdą gdyż powyższy załącznik został dostarczony na skrzynkę Zamawiającego EPUAP (/umigpiotrkow/SkrytkaESP).
W celu sprawdzenia poprawności zapisu otrzymanego załącznika Komisja dokonała ponownego pobrania ze skrzynki EPUAP na dysk komputera i ponownej próby odszyfrowania załącznika , lecz skutek był taki sam jak podczas wcześniejszych prób odszyfrowania. W związku z powyższym Zamawiający nie miał i nie ma możliwości zapoznania się z treścią złożonej oferty.
Następnie komisja przystąpiła do otwarcia pozostałych dwóch ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu po czym przedstawiła informację z otwarcia ofert Kierownikowi Zamawiającego. Zamawiający zamieścił informację z otwarcia ofert na stronie postępowania.
W związku z brakiem możliwości ustalenia jednoznacznej przyczyny braku możliwości odszyfrowania otrzymanego załącznika na skrzynkę EPUAP (/umigpiotrkow/SkrytkaESP) od firmy Tronus Polska Sp. z o.o. ( czy oferta została niepoprawnie przesłana przez Wykonawcę, czy też przyczyną jest błąd platformy prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl.) Zamawiający uznał, iż przyczyną niemożliwości odszyfrowania a co z tym idzie brakiem możliwości zapoznania się z treścią oferty był błąd platformy prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl.
W związku z tym, że Zamawiający nie jest w stanie zapoznać się z treścią złożonej oferty uznano, iż postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlagającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Decyzję taką podjęto celem zapewnienia zasady równego traktowania wykonawców.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie nie podlagającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu termin składania ofert został wyznaczony na dzień 22 grudnia 2022 roku godz. 10.00, natomiast termin otwarcia ofert wyznaczono na dzień 22 grudnia 2022 roku o godz. 10.15.
Podczas wykonywania czynności związanych z otwarciem ofert komisja przetargowa ustaliła następujący stan faktyczny :
Dnia 19.12.2022 roku o godz. 7:37:13 na skrzynkę EPUAP (/umigpiotrkow/SkrytkaESP) do Zamawiającego wpłynęła oferta (Załącznik – OFERTA TRONUS(1) SZYFR.ZIP), która z niewyjaśnionych przyczyn nie została zarejestrowana na stronie prowadzonego postępowania - https://miniportal.uzp.gov.pl.
Zamawiający podczas otwarcia ofert prowadzonego za pomocą strony postępowania (https://miniportal.uzp.gov.pl), przy próbie odszyfrowania załącznika otrzymanego na skrzynce EPUAP wy(/umigpiotrkow/SkrytkaESP) wyświetlił się komunikat o treści: „ Wybrany plik nie został wysłany przez EPUAP”.
Pomimo wykonania kilkukrotnej próby odszyfr owania zapisanego na dysku komputera załącznika – OFERTA TRONUS(1) SZYFR.ZIP) za każdym razem wyświetlał się komunikat o treści: „ Wybrany plik nie został wysłany przez EPUAP”, co nie było prawdą gdyż powyższy załącznik został dostarczony na skrzynkę Zamawiającego EPUAP (/umigpiotrkow/SkrytkaESP).
W celu sprawdzenia poprawności zapisu otrzymanego załącznika Komisja dokonała ponownego pobrania ze skrzynki EPUAP na dysk komputera i ponownej próby odszyfrowania załącznika , lecz skutek był taki sam jak podczas wcześniejszych prób odszyfrowania. W związku z powyższym Zamawiający nie miał i nie ma możliwości zapoznania się z treścią złożonej oferty.
Następnie komisja przystąpiła do otwarcia pozostałych dwóch ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu po czym przedstawiła informację z otwarcia ofert Kierownikowi Zamawiającego. Zamawiający zamieścił informację z otwarcia ofert na stronie postępowania.
W związku z brakiem możliwości ustalenia jednoznacznej przyczyny braku możliwości odszyfrowania otrzymanego załącznika na skrzynkę EPUAP (/umigpiotrkow/SkrytkaESP) od firmy Tronus Polska Sp. z o.o. ( czy oferta została niepoprawnie przesłana przez Wykonawcę, czy też przyczyną jest błąd platformy prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl.) Zamawiający uznał, iż przyczyną niemożliwości odszyfrowania a co z tym idzie brakiem możliwości zapoznania się z treścią oferty był błąd platformy prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl.
W związku z tym, że Zamawiający nie jest w stanie zapoznać się z treścią złożonej oferty uznano, iż postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie nie podlagającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Decyzję taką podjęto celem zapewnienia zasady równego traktowania wykonawców.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły Doktorskiej Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa mobilnego zestawu do skanowania 3D dla WIMiR - KC-DE-zp.272-679/25
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podziałem na części
- Dostawa jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





