eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków KujawskiModernizacja Warsztatów Terapii Zajęciowej poprzez zakup doposażenia



Ogłoszenie z dnia 2023-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja Warsztatów Terapii Zajęciowej poprzez zakup doposażenia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Piotrków Kujawski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 1

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-230

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpos@piotrkowkujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkowkujawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Warsztatów Terapii Zajęciowej poprzez zakup doposażenia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0353d274-7bb7-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00058240

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028257/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Modernizacja Warsztatów Terapii Zajęciowej poprzez zakup doposażenia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496473

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2022.TC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 104688,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia - Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Przedmiotem jest dostawa niżej wymienionego sprzętu:
- Dostawa laptopów – 10 szt.
- Dostawa myszek bezprzewodowych – 11 szt.
- Dostawa drukarki wielofunkcyjnej A3 – 1 szt.
Szczegółowe minimalne parametry dostarczanego sprzętu przedstawia załącznik nr 5a do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 65869,51 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia - Zakup plotera.
Przedmiotem jest dostawa niżej wymienionych urządzeń:
- Dostawa plotera – 1 szt.
Szczegółowe minimalne parametry dostarczanego sprzętu oraz urządzeń przedstawia załącznik nr 5b do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.5.) Wartość części: 2179,31 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III zamówienia - Zakup sprzętu i urządzeń biurowych.
Przedmiotem jest dostawa niżej wymienionych urządzeń:
- Dostawa rzutnika ( projektora) – 1 szt.
- Dostawa ekranu projektora – 1 szt.
- Dostawa bindownicy elektrycznej – 1 szt
Szczegółowe minimalne parametry dostarczanego sprzętu przedstawia załącznik nr 5c do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.5.5.) Wartość części: 5200,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV zamówienia - Zakup sprzętu RTV i AGD.
Przedmiotem jest dostawa niżej wymienionego sprzętu:
- Dostawa telewizora – 1 szt.
- Dostawa aparatu fotograficznego – 1 szt.
- Dostawa radiomagnetofonu – 1 szt.
- Dostawa soundbaru – 1 szt.
- Dostawa okapu kuchennego – 1 szt.
- Dostawa wagi kuchennej elektronicznej – 1 szt.
Szczegółowe minimalne parametry dostarczanego sprzętu przedstawia załącznik nr 5d do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32324600-6 - Telewizory cyfrowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

32344210-1 - Sprzęt radiowy

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.5.5.) Wartość części: 14800,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V zamówienia - Zakup mebli, krzeseł i kanap.
Przedmiotem jest dostawa i montaż niżej wymienionego sprzętu:
- Szafa przesuwna – 1 szt.
- Szafa do spiżarni – 1 szt.
- Szafa do zabudowy na korytarz – 1 szt.
- Szafka – 1 szt.
- Kanapa, sofa – 1 szt.
- Kanapa narożna – 1 szt.
- Krzesła biurowe – 6 szt.
- Zlew gastronomiczny dwukomorowy z szafką – 1 szt.
Szczegółowe minimalne parametry dostarczanego sprzętu przedstawia załącznik nr 5e do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 16640,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlagającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu termin składania ofert został wyznaczony na dzień 22 grudnia 2022 roku godz. 10.00, natomiast termin otwarcia ofert wyznaczono na dzień 22 grudnia 2022 roku o godz. 10.15.
Podczas wykonywania czynności związanych z otwarciem ofert komisja przetargowa ustaliła następujący stan faktyczny :
Dnia 19.12.2022 roku o godz. 7:37:13 na skrzynkę EPUAP (/umigpiotrkow/SkrytkaESP) do Zamawiającego wpłynęła oferta (Załącznik – OFERTA TRONUS(1) SZYFR.ZIP), która z niewyjaśnionych przyczyn nie została zarejestrowana na stronie prowadzonego postępowania - https://miniportal.uzp.gov.pl.
Zamawiający podczas otwarcia ofert prowadzonego za pomocą strony postępowania (https://miniportal.uzp.gov.pl), przy próbie odszyfrowania załącznika otrzymanego na skrzynce EPUAP wy(/umigpiotrkow/SkrytkaESP) wyświetlił się komunikat o treści: „ Wybrany plik nie został wysłany przez EPUAP”.
Pomimo wykonania kilkukrotnej próby odszyfr owania zapisanego na dysku komputera załącznika – OFERTA TRONUS(1) SZYFR.ZIP) za każdym razem wyświetlał się komunikat o treści: „ Wybrany plik nie został wysłany przez EPUAP”, co nie było prawdą gdyż powyższy załącznik został dostarczony na skrzynkę Zamawiającego EPUAP (/umigpiotrkow/SkrytkaESP).
W celu sprawdzenia poprawności zapisu otrzymanego załącznika Komisja dokonała ponownego pobrania ze skrzynki EPUAP na dysk komputera i ponownej próby odszyfrowania załącznika , lecz skutek był taki sam jak podczas wcześniejszych prób odszyfrowania. W związku z powyższym Zamawiający nie miał i nie ma możliwości zapoznania się z treścią złożonej oferty.
Następnie komisja przystąpiła do otwarcia pozostałych dwóch ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu po czym przedstawiła informację z otwarcia ofert Kierownikowi Zamawiającego. Zamawiający zamieścił informację z otwarcia ofert na stronie postępowania.
W związku z brakiem możliwości ustalenia jednoznacznej przyczyny braku możliwości odszyfrowania otrzymanego załącznika na skrzynkę EPUAP (/umigpiotrkow/SkrytkaESP) od firmy Tronus Polska Sp. z o.o. ( czy oferta została niepoprawnie przesłana przez Wykonawcę, czy też przyczyną jest błąd platformy prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl.) Zamawiający uznał, iż przyczyną niemożliwości odszyfrowania a co z tym idzie brakiem możliwości zapoznania się z treścią oferty był błąd platformy prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl.
W związku z tym, że Zamawiający nie jest w stanie zapoznać się z treścią złożonej oferty uznano, iż postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlagającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Decyzję taką podjęto celem zapewnienia zasady równego traktowania wykonawców.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlagającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu termin składania ofert został wyznaczony na dzień 22 grudnia 2022 roku godz. 10.00, natomiast termin otwarcia ofert wyznaczono na dzień 22 grudnia 2022 roku o godz. 10.15.
Podczas wykonywania czynności związanych z otwarciem ofert komisja przetargowa ustaliła następujący stan faktyczny :
Dnia 19.12.2022 roku o godz. 7:37:13 na skrzynkę EPUAP (/umigpiotrkow/SkrytkaESP) do Zamawiającego wpłynęła oferta (Załącznik – OFERTA TRONUS(1) SZYFR.ZIP), która z niewyjaśnionych przyczyn nie została zarejestrowana na stronie prowadzonego postępowania - https://miniportal.uzp.gov.pl.
Zamawiający podczas otwarcia ofert prowadzonego za pomocą strony postępowania (https://miniportal.uzp.gov.pl), przy próbie odszyfrowania załącznika otrzymanego na skrzynce EPUAP wy(/umigpiotrkow/SkrytkaESP) wyświetlił się komunikat o treści: „ Wybrany plik nie został wysłany przez EPUAP”.
Pomimo wykonania kilkukrotnej próby odszyfr owania zapisanego na dysku komputera załącznika – OFERTA TRONUS(1) SZYFR.ZIP) za każdym razem wyświetlał się komunikat o treści: „ Wybrany plik nie został wysłany przez EPUAP”, co nie było prawdą gdyż powyższy załącznik został dostarczony na skrzynkę Zamawiającego EPUAP (/umigpiotrkow/SkrytkaESP).
W celu sprawdzenia poprawności zapisu otrzymanego załącznika Komisja dokonała ponownego pobrania ze skrzynki EPUAP na dysk komputera i ponownej próby odszyfrowania załącznika , lecz skutek był taki sam jak podczas wcześniejszych prób odszyfrowania. W związku z powyższym Zamawiający nie miał i nie ma możliwości zapoznania się z treścią złożonej oferty.
Następnie komisja przystąpiła do otwarcia pozostałych dwóch ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu po czym przedstawiła informację z otwarcia ofert Kierownikowi Zamawiającego. Zamawiający zamieścił informację z otwarcia ofert na stronie postępowania.
W związku z brakiem możliwości ustalenia jednoznacznej przyczyny braku możliwości odszyfrowania otrzymanego załącznika na skrzynkę EPUAP (/umigpiotrkow/SkrytkaESP) od firmy Tronus Polska Sp. z o.o. ( czy oferta została niepoprawnie przesłana przez Wykonawcę, czy też przyczyną jest błąd platformy prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl.) Zamawiający uznał, iż przyczyną niemożliwości odszyfrowania a co z tym idzie brakiem możliwości zapoznania się z treścią oferty był błąd platformy prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl.
W związku z tym, że Zamawiający nie jest w stanie zapoznać się z treścią złożonej oferty uznano, iż postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlagającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Decyzję taką podjęto celem zapewnienia zasady równego traktowania wykonawców.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlagającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu termin składania ofert został wyznaczony na dzień 22 grudnia 2022 roku godz. 10.00, natomiast termin otwarcia ofert wyznaczono na dzień 22 grudnia 2022 roku o godz. 10.15.
Podczas wykonywania czynności związanych z otwarciem ofert komisja przetargowa ustaliła następujący stan faktyczny :
Dnia 19.12.2022 roku o godz. 7:37:13 na skrzynkę EPUAP (/umigpiotrkow/SkrytkaESP) do Zamawiającego wpłynęła oferta (Załącznik – OFERTA TRONUS(1) SZYFR.ZIP), która z niewyjaśnionych przyczyn nie została zarejestrowana na stronie prowadzonego postępowania - https://miniportal.uzp.gov.pl.
Zamawiający podczas otwarcia ofert prowadzonego za pomocą strony postępowania (https://miniportal.uzp.gov.pl), przy próbie odszyfrowania załącznika otrzymanego na skrzynce EPUAP wy(/umigpiotrkow/SkrytkaESP) wyświetlił się komunikat o treści: „ Wybrany plik nie został wysłany przez EPUAP”.
Pomimo wykonania kilkukrotnej próby odszyfr owania zapisanego na dysku komputera załącznika – OFERTA TRONUS(1) SZYFR.ZIP) za każdym razem wyświetlał się komunikat o treści: „ Wybrany plik nie został wysłany przez EPUAP”, co nie było prawdą gdyż powyższy załącznik został dostarczony na skrzynkę Zamawiającego EPUAP (/umigpiotrkow/SkrytkaESP).
W celu sprawdzenia poprawności zapisu otrzymanego załącznika Komisja dokonała ponownego pobrania ze skrzynki EPUAP na dysk komputera i ponownej próby odszyfrowania załącznika , lecz skutek był taki sam jak podczas wcześniejszych prób odszyfrowania. W związku z powyższym Zamawiający nie miał i nie ma możliwości zapoznania się z treścią złożonej oferty.
Następnie komisja przystąpiła do otwarcia pozostałych dwóch ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu po czym przedstawiła informację z otwarcia ofert Kierownikowi Zamawiającego. Zamawiający zamieścił informację z otwarcia ofert na stronie postępowania.
W związku z brakiem możliwości ustalenia jednoznacznej przyczyny braku możliwości odszyfrowania otrzymanego załącznika na skrzynkę EPUAP (/umigpiotrkow/SkrytkaESP) od firmy Tronus Polska Sp. z o.o. ( czy oferta została niepoprawnie przesłana przez Wykonawcę, czy też przyczyną jest błąd platformy prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl.) Zamawiający uznał, iż przyczyną niemożliwości odszyfrowania a co z tym idzie brakiem możliwości zapoznania się z treścią oferty był błąd platformy prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl.
W związku z tym, że Zamawiający nie jest w stanie zapoznać się z treścią złożonej oferty uznano, iż postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlagającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Decyzję taką podjęto celem zapewnienia zasady równego traktowania wykonawców.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlagającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu termin składania ofert został wyznaczony na dzień 22 grudnia 2022 roku godz. 10.00, natomiast termin otwarcia ofert wyznaczono na dzień 22 grudnia 2022 roku o godz. 10.15.
Podczas wykonywania czynności związanych z otwarciem ofert komisja przetargowa ustaliła następujący stan faktyczny :
Dnia 19.12.2022 roku o godz. 7:37:13 na skrzynkę EPUAP (/umigpiotrkow/SkrytkaESP) do Zamawiającego wpłynęła oferta (Załącznik – OFERTA TRONUS(1) SZYFR.ZIP), która z niewyjaśnionych przyczyn nie została zarejestrowana na stronie prowadzonego postępowania - https://miniportal.uzp.gov.pl.
Zamawiający podczas otwarcia ofert prowadzonego za pomocą strony postępowania (https://miniportal.uzp.gov.pl), przy próbie odszyfrowania załącznika otrzymanego na skrzynce EPUAP wy(/umigpiotrkow/SkrytkaESP) wyświetlił się komunikat o treści: „ Wybrany plik nie został wysłany przez EPUAP”.
Pomimo wykonania kilkukrotnej próby odszyfr owania zapisanego na dysku komputera załącznika – OFERTA TRONUS(1) SZYFR.ZIP) za każdym razem wyświetlał się komunikat o treści: „ Wybrany plik nie został wysłany przez EPUAP”, co nie było prawdą gdyż powyższy załącznik został dostarczony na skrzynkę Zamawiającego EPUAP (/umigpiotrkow/SkrytkaESP).
W celu sprawdzenia poprawności zapisu otrzymanego załącznika Komisja dokonała ponownego pobrania ze skrzynki EPUAP na dysk komputera i ponownej próby odszyfrowania załącznika , lecz skutek był taki sam jak podczas wcześniejszych prób odszyfrowania. W związku z powyższym Zamawiający nie miał i nie ma możliwości zapoznania się z treścią złożonej oferty.
Następnie komisja przystąpiła do otwarcia pozostałych dwóch ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu po czym przedstawiła informację z otwarcia ofert Kierownikowi Zamawiającego. Zamawiający zamieścił informację z otwarcia ofert na stronie postępowania.
W związku z brakiem możliwości ustalenia jednoznacznej przyczyny braku możliwości odszyfrowania otrzymanego załącznika na skrzynkę EPUAP (/umigpiotrkow/SkrytkaESP) od firmy Tronus Polska Sp. z o.o. ( czy oferta została niepoprawnie przesłana przez Wykonawcę, czy też przyczyną jest błąd platformy prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl.) Zamawiający uznał, iż przyczyną niemożliwości odszyfrowania a co z tym idzie brakiem możliwości zapoznania się z treścią oferty był błąd platformy prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl.
W związku z tym, że Zamawiający nie jest w stanie zapoznać się z treścią złożonej oferty uznano, iż postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlagającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Decyzję taką podjęto celem zapewnienia zasady równego traktowania wykonawców.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie nie podlagającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu termin składania ofert został wyznaczony na dzień 22 grudnia 2022 roku godz. 10.00, natomiast termin otwarcia ofert wyznaczono na dzień 22 grudnia 2022 roku o godz. 10.15.
Podczas wykonywania czynności związanych z otwarciem ofert komisja przetargowa ustaliła następujący stan faktyczny :
Dnia 19.12.2022 roku o godz. 7:37:13 na skrzynkę EPUAP (/umigpiotrkow/SkrytkaESP) do Zamawiającego wpłynęła oferta (Załącznik – OFERTA TRONUS(1) SZYFR.ZIP), która z niewyjaśnionych przyczyn nie została zarejestrowana na stronie prowadzonego postępowania - https://miniportal.uzp.gov.pl.
Zamawiający podczas otwarcia ofert prowadzonego za pomocą strony postępowania (https://miniportal.uzp.gov.pl), przy próbie odszyfrowania załącznika otrzymanego na skrzynce EPUAP wy(/umigpiotrkow/SkrytkaESP) wyświetlił się komunikat o treści: „ Wybrany plik nie został wysłany przez EPUAP”.
Pomimo wykonania kilkukrotnej próby odszyfr owania zapisanego na dysku komputera załącznika – OFERTA TRONUS(1) SZYFR.ZIP) za każdym razem wyświetlał się komunikat o treści: „ Wybrany plik nie został wysłany przez EPUAP”, co nie było prawdą gdyż powyższy załącznik został dostarczony na skrzynkę Zamawiającego EPUAP (/umigpiotrkow/SkrytkaESP).
W celu sprawdzenia poprawności zapisu otrzymanego załącznika Komisja dokonała ponownego pobrania ze skrzynki EPUAP na dysk komputera i ponownej próby odszyfrowania załącznika , lecz skutek był taki sam jak podczas wcześniejszych prób odszyfrowania. W związku z powyższym Zamawiający nie miał i nie ma możliwości zapoznania się z treścią złożonej oferty.
Następnie komisja przystąpiła do otwarcia pozostałych dwóch ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu po czym przedstawiła informację z otwarcia ofert Kierownikowi Zamawiającego. Zamawiający zamieścił informację z otwarcia ofert na stronie postępowania.
W związku z brakiem możliwości ustalenia jednoznacznej przyczyny braku możliwości odszyfrowania otrzymanego załącznika na skrzynkę EPUAP (/umigpiotrkow/SkrytkaESP) od firmy Tronus Polska Sp. z o.o. ( czy oferta została niepoprawnie przesłana przez Wykonawcę, czy też przyczyną jest błąd platformy prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl.) Zamawiający uznał, iż przyczyną niemożliwości odszyfrowania a co z tym idzie brakiem możliwości zapoznania się z treścią oferty był błąd platformy prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl.
W związku z tym, że Zamawiający nie jest w stanie zapoznać się z treścią złożonej oferty uznano, iż postępowanie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie nie podlagającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Decyzję taką podjęto celem zapewnienia zasady równego traktowania wykonawców.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.