eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa wyrobów medycznych określonych w 2 pakietach.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyrobów medycznych określonych w 2 pakietach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płocka 26

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 43 12 312

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mo.pacuszka@igichp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://igichp.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyrobów medycznych określonych w 2 pakietach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbe73f51-738d-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058021

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00014240/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AP.26.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akcesoria do sterylizacji: Celuloza wiązana powierzchniowo:/1. 900x900 mm, op. 4;/2. 750x750 mm, op. 1;/Papier super miękki:/3. 750x750 mm, op. 2;/4. 900x900 mm, op. 2;/Rękaw foliowo papierowy z testem do sterylizacji parowej:/5. Szer. 400mm, dł. rolki 100m., szt. 100; /6. Szer. 200mm, dł. rolki 100m., szt. 20;/7.Szer. 300mm, dł. rolki 200m.,szt. 20;/8. Szer. 200mm, dł. rolki 200m. szt. 35;/9.Szer. 150mm, dł. rolki 200m.szt. 30;/10. Szer. 100mm, dł. rolki 200m,szt. 50;/11.Szer. 125mm, dł. rolki 200m.,szt. 30;/12. Szer. 75mm, dł. rolki 200m. szt. 16;/13. Szer. 50mm, dł. rolki 200m. szt. 5;/ 14. Osłonowe torebki posterylizacyjne 205x300 mm., op. 1;/15. Osłonowe torebki posterylizacyjne 250x400 mm., op. 1;/16. Osłonowe torebki posterylizacyjne 420x700 mm, op. 1;/17. Jednorazowy pakiet kontrolny, szt. 800;/ 18. Wskaźnik do monitorowania skuteczności mycia, op. 40;/19. Testy sprawdzające skuteczność procesów mycia, op. 10;/20. Wskaźnik kontroli poprawności procesu sterylizacji parowej, op. 200;/21. Test biologiczny, op. 1;/ 22. Test chemiczny, op. 3;/23. Test walidacyjny zgrzewu, op. 4;/24. Taśma kontrolna, szt. 30;/ 25. Taśma neutralna, szt. 50;/ 26. Mata silikonowa, szt. 20;/27. Torebki włókninowe, op. 2;/28. Rękaw foliowo włókninowy, szt. 12;/29. Etykiety dwukrotnie przylepne, op. 2;/30. Wskaźnik biologiczny, op. 7;/31. Jednorazowe transparentne osłonki, op. 40;/32. Jednorazowe transparentne osłonki, op. 4;/ 33. Kostka, szt. 6;/34. Szczotka do czyszczenia narzędzi, op. 10;/ 35. Szczotka do czyszczenia narzędzi, op. 10;/36. Szczotka do czyszczenia narzędzi, op. 5;/37. Szczotka do czyszczenia narzędzi, op. 5;/38. Szczotka podwójnie zakończona, szt. 48;/39. Kosz Endoskopowy, szt. 4; /40. Dwustronna szczotka, szt. 18;/ 41. Rękawice długie, szt. 8;/ 42. Metkownica alfanumeryczna, szt. 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 137899,82 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Krążki bibułowe, testy: 1. Krążki bibułowe, op. 800;/2. Krążki bibułowe, op. 6;/3. Szybki test kolorymetryczny, op. 5;/ 4. Cefinaza, op. 10;/5.Krążki bibułowe, op. 15;/ 6.Test lateksowy, op. 7;/ 7. Bulion tryptosowo-sojowy, op. 50;/ 8. Bulion Schaedler, op. 30;/9. Podłoże dwuselekcyjne, op. 60;/10. Bulion BHI, op. 15;/ 11. Test lateksowy, op. 100.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 45677,07 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133350,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133350,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133350,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STERIGAT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142051830

7.3.3) Ulica: Zaściankowa 50/1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-989

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133350,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37513,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42110,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37513,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioMaxima S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 432519331

7.3.3) Ulica: Vetterów 5

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-277

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37513,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.