Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00025311/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa gazu płynnego (LPG) dla potrzeb Stacji AUTOGAZ przy PGKiM Sp. z o.o. z siedzibą w Hrubieszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950288971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krucza 20
1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 845353811
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pgkimhrubieszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pgkimhrubieszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pgkimhrubieszow.pl/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa gazu płynnego (LPG) dla potrzeb Stacji AUTOGAZ przy PGKiM Sp. z o.o. z siedzibą w Hrubieszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5730df7-7867-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00025311/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PGKiM/ZP/02/12/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 318550 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa gazu płynnego propan - butan (LPG) o kodach CN: 2711 12, 2711 13, 2711 19 00 do tankowania pojazdów dla potrzeb stacji AUTOGAZ prowadzonej przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. z siedzibą w Hrubieszowie, ul. Krucza 20.
2. Dostarczany gaz musi spełniać wszystkie wymagania jakościowe określone wymaganiami prawnymi obowiązującymi w Polsce, tj. w szczególności:
2.1. Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz.U. z 2021 r., poz. 133 z późn. zm.);
2.2. Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 14 kwietnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz. U. z 2016, poz. 540 z późn.zm.);
2.3. Rozporządzeniem Ministra Aktywów Państwowych z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie szczegółowego wykazu paliw ciekłych, których wytwarzanie, magazynowanie lub przeładunek, przesyłanie lub dystrybucja, obrót, w tym obrót z zagranicą, wymaga koncesji oraz których przywóz wymaga wpisu do rejestru podmiotów przywożących (Dz.U. 2021, poz. 2336 z późn. zm);
2.4. Normą PN-EN 589:2019-04 Paliwa do pojazdów samochodowych – LPG – wymagania i metody badań;
2.5. Dodatkowo, dostarczany gaz musi być zgodny z nowelizowanymi w trakcie dostaw normami i przepisami określającymi wymagania jakościowe.
3. Termin realizacji dostaw – 12 miesięcy liczonych od dnia podpisania umowy.
4. Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia - 115 000 dm3.
4.1. Zamawiający, w trakcie trwania umowy będzie dokonywał zamówień częściowych dostaw gazu płynnego LPG, wg jego bieżących potrzeb;
4.2. Jednorazowa wielkość dostawy będzie mieściła się w przedziale od 3 000 dm3 do 6 000 dm3, w zależności od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający posiada dwa zbiorniki o pojemności 4 500,00 dm3 każdy na potrzeby stacji AUTOGAZ, do której będzie dostarczany przedmiot zamówienia;
4.3. Wielkości podane w pkt 4 są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie, w ramach wartości umowy, możliwość dokonania zmian ilościowych (max. -20%) stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Z tytułu zmniejszenia przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
5. Dostawy:
5.1. W zależności od swoich bieżących potrzeb, Zamawiający w trakcie trwania umowy będzie składał Wykonawcy jednostkowe zamówienia na dostawę przedmiotu zamówienia;
5.2. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będzie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o. z siedzibą w Hrubieszowie, ul. Krucza 20, woj. lubelskie, powiat hrubieszowski;
5.3. Realizacja dostaw gazu LPG będzie odbywać się sukcesywnie stosownie do potrzeb Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:00;
5.4. Dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywać się specjalistycznym pojazdem transportowym dopuszczonym do przewozu gazu płynnego LPG (samochodem-cysterną), spełniającym wszelkie obowiązujące w tym zakresie normy i przepisy prawa, wyposażonym w zalegalizowany układ do pomiaru ilości gazu. Zamawiający ma prawo żądać okazania aktualnego świadectwa legalizacji licznika autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na pojeździe dostawczym;
5.5. Ilość dostarczonego Zamawiającemu gazu LPG każdorazowo potwierdzana będzie przez Wykonawcę w postaci dokumentu WZ oraz wydruku z zalegalizowanego licznika autocysterny, którą dostarczono gaz płynny do stacji Zamawiającego.
5.6. Przy każdorazowej dostawie przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwo jakości - dokument określający parametry jakościowe dostarczonego gazu LPG i jego zgodność z wymaganiami przepisów określonych w punkcie 2. Powyższy dokument powinien zawierać informacje nt. laboratorium wykonującego badanie próbki dostarczonej partii gazu LPG.
5.7. Realizacja każdej dostawy będzie odbywać się w ciągu maksymalnie 2 dni, liczonych od momentu złożenia zamówienia telefonicznie bądź pisemnie przez Zamawiającego (bez wliczania sobót, niedziel oraz świąt);
5.8. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z transportem i rozładunkiem przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta złożona w przedmiotowym postępowaniu podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3, 4 i 6 ustawy PZP.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- Utworzenie 2 mieszkań wspomaganych w miejscowości Kułakowice Trzecie w Gminie Hrubieszów - dostawa wyposażenia
- "Zakup ciągnika do usuwania skutków klęsk żywiołowych oraz transportu sprzętu ratowniczego i materiałów pomocowych"
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup paliw płynnych na potrzeby Gminy Firlej i jednostek podległych w roku 2026
- Zakup paliwa do pojazdów jednostek organizacyjnych Gminy Lipno
- Zakup paliw płynnych do pojazdów i urządzeń służbowych ZDM oraz usługi myjni automatycznej
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby Uzdrowiska Rymanów S.A w Rymanowie Zdroju - znak sprawy EEZ -01/25.
- Zakup paliwa na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego na stacjach paliw na terenie RP.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





