eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałów › Odnawialne źródła energii



Ogłoszenie z dnia 2024-01-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Odnawialne źródła energii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010317

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 115

1.5.2.) Miejscowość: Michałów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-411

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 35 65 243

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: michalow@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b5cb970e-934c-11ee-ba3b-4e891c384685

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odnawialne źródła energii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5cb970e-934c-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00057874

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063158/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Odnawialne źródła enegii

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00532055

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IKm.ZP 11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj zamówienia: dostawa.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynku Urzędu Gminy w Michałowie, Zespołu Placówek Oświatowych w Węchadłowie, Biblioteki w Górach, świetlic w miejscowościach Zagajówek, Góry, Pawłowice, Przecławka oraz przepompowniach ścieków P1 i P2 w Michałowie
3. Pod pojęciem dostawy należy rozumieć dostarczenie przez Wykonawcę na własny koszt i ryzyko przedmiotu zamówienia wymaganego przez Zamawiającego, jego instalację w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, uruchomienie wszystkich urządzeń, sprawdzenie ich poprawnego działania i nadanie im właściwej konfiguracji oraz dokonanie przeszkolenia użytkowników.
4. Zakres zamówienia:
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z urządzeniami przekształtnikowymi, systemem zabezpieczeń, kompletnym systemem montażowym, okablowaniem na następujących obiektach:

a) Urząd Gminy w Michałowie
Instalacja fotowoltaiczna montowana na dachu pokrytym blachą na rąbek o mocy min. 19,0 kWp składającej się z paneli monokrystalicznych o mocy nie mniejszej niż 475Wp wraz z falownikiem.
b) Zespół Placówek Oświatowych w Węchadłowie.
Instalacja fotowoltaiczna montowana na dachu pokrytym blachą trapezową o mocy min. 8,8 kWp składającej się z paneli monokrystalicznych o mocy nie mniejszej niż 475Wp wraz z falownikiem.
c) Świetlica Zagajówek
Instalacja fotowoltaiczna montowana na dachu pokrytym blachą trapezową o mocy min. 2,6 kWp składającej się z paneli monokrystalicznych o mocy nie mniejszej niż 475Wp wraz z falownikiem.
d) Świetlica Góry
Instalacja fotowoltaiczna montowana na dachu pokrytym blachą trapezową o mocy min. 13,5 kWp składającej się z paneli monokrystalicznych o mocy nie mniejszej niż 475Wp wraz z falownikiem.
e) Świetlica Pawłowice
Instalacja fotowoltaiczna montowana na dachu pokrytym blachą trapezową o mocy min. 1,9 kWp składającej się z paneli monokrystalicznych o mocy nie mniejszej niż 475Wp wraz z falownikiem.
f) Świetlica Przecławka
Instalacja fotowoltaiczna montowana na dachu pokrytym blachodachówką o mocy min. 3,3 kWp składającej się z paneli monokrystalicznych o mocy nie mniejszej niż 475Wp wraz z falownikiem.
g) Budynek biblioteki w Górach
Instalacja fotowoltaiczna montowana na dachu pokrytym blachodachówką o mocy min. 13,2 kWp składającej się z paneli monokrystalicznych o mocy nie mniejszej niż 475Wp wraz z falownikiem.
h) Przepompownia ścieków P2
Instalacja fotowoltaiczna montowana na gruncie o mocy min. 4,0 kWp składającej się z paneli monokrystalicznych o mocy nie mniejszej niż 475Wp wraz z falownikiem
i) Przeprowadzenia ścieków P1
Instalacja fotowoltaiczna montowana na gruncie o mocy min. 38,0 kWp. składającej się z paneli monokrystalicznych o mocy nie mniejszej niż 475Wp wraz z falownikiem.
5. Opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ: - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ);
6. Zamawiający wymaga minimum 12 – letniej gwarancji na moduły fotowoltaiczne oraz 12 – letniej gwarancji na falownik. Na pozostałe elementy oraz na wykonane prace Wykonawca udzieli minimum 3 lat gwarancji. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
UWAGA: okres gwarancji na wykonane prace montażowe stanowi kryterium oceny ofert!
7. Wszystkie elementy instalacji/urządzeń, będące przedmiotem dostawy, muszą być fabrycznie nowe. Zamawiający wymaga, żeby moduły fotowoltaiczne dostarczone na miejsce montażu miały datę produkcji nie starszą niż 12 miesięcy od daty dostawy.
8. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie przez Zamawiającego awarii, usterki, wady w okresie gwarancji nie może być dłuższy niż 2 godziny. Przez czas reakcji rozumie się czas od momentu otrzymania zgłoszenia do momentu rozpoczęcia usuwania zgłoszonej awarii, usterki lub wady. Czas naprawy: 12 godzin (rozumiany jako okres od zgłoszenia awarii / usterki do przywrócenia ciągłości działania instalacji) od daty otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego.
9. Trzecia awaria tego samego elementu/podzespołu urządzenia w okresie gwarancyjnym uprawnia Zamawiającego do żądania bezpłatnej wymiany przez Wykonawcę tego elementu/podzespołu urządzenia na nowe.
10. Przez cały okres gwarancji Wykonawca zobowiązany jest dokonywać obowiązkowo 1 raz w roku przeglądu gwarancyjnego.
11. W przypadkach, o których mowa w punkcie 8 i 9, okres gwarancji ulegnie nieodpłatnie przedłużeniu odpowiednio:
1) w przypadku naprawy – o okres wykonywania naprawy,
2) w przypadku dokonania wymiany – o okres równy okresowi gwarancji wskazanemu w ofercie.

Ilekroć w SWZ i jej załącznikach przedmiot zamówienia opisano poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy przez to rozumieć jedynie przedstawienie przykładu produktu, procesu, rozwiązania czy funkcjonalności, to jest określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych produktu, materiału bądź technologii i należy przyjąć, iż wskazaniu takiemu towarzyszy każdorazowo wyrażenie „lub równoważny/e”. Wskazanie takie ma na celu wyłącznie doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, przy czym oferowane rozwiązania równoważne winny posiadać parametry nie gorsze niż określone przez Zamawiającego. Jako minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe należy rozumieć wymagania dotyczące produktów, procesów, funkcjonalności, materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach i stronach internetowych różnych producentów. Również w przypadku powoływania się przez Zamawiającego na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych (certyfikaty) odnoszące się do przedmiotu zamówienia, dopuszcza się rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego. W zakresie przywołanych w dokumentacji norm, stanowią one wymóg minimalny, tj. dopuszcza się normy wyższe, równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego ma obowiązek wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

12. Kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Kod CPV: 09.33.12.00-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09.33.20.00-5 - Instalacje słoneczne
45.31.00.00-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45.26.12.15-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45.30.00.00-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
14. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych.
15.1. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w 214 ust. 1 pkt. 8).
15.2. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w 214 ust. 1 pkt. 7 - do 20% zamówienia podstawowego.
16. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
17. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za wypadki i szkody powstałe w związku z nieprawidłowym oznakowaniem terenu budowy oraz wykonywaniem robót będących przedmiotem zamówienia.
18. Wykonawca będzie ponosił wszelkie koszty związane z odtworzeniem stanu pierwotnego w przypadku uszkodzenia.
19. Wykonawca w ramach zadania zapewni odpowiedni personel do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe.
20. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023r. poz. 1465), osób realizujących przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności fizyczne, związane z realizacją robót.
20.1. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
Zamawiający określa wymóg zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z montażem instalacji fotowoltaicznych.
20.2. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób:
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody potwierdzające spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 12 pkt 12.1. czynności.
20.3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań są określone w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 7 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 18

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 18

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267307,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 658390,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267307,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERATO ENERGY S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971742783

7.3.4) Miejscowość: Wysoka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269307,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.