Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00033586/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-25
- 2023/BZP 00089221/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-09
- 2023/BZP 00090991/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-10
- 2023/BZP 00091045/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-10
- 2023/BZP 00093310/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i wydawanie posiłków osobom niebędącym w stanie przygotować sobie codziennie posiłku, korzystającym ze wsparcia Ośrodka Pomocy Społecznej w Śremie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚREMIE
1.3.) Oddział zamawiającego: OPS W ŚREMIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632003006
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Grota Roweckiego 31
1.5.2.) Miejscowość: Śrem
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 61 28 36 107
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@ops.srem.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.srem.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://ops.srem.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i wydawanie posiłków osobom niebędącym w stanie przygotować sobie codziennie posiłku, korzystającym ze wsparcia Ośrodka Pomocy Społecznej w Śremie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c0db745-7c8a-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057682
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030990/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków na terenie miasta Śrem w okresie od 1 marca do 30 grudnia 2022 r.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00033586/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS.V.221.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 505167 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i wydawanie posiłków na terenie miasta Śrem w punktach położonych po prawej stronie rzeki Warty w granicach do ul. Plac Straży Pożarnej i rzeki Warty, Parku Miejskiego im. Powstańców Wielkopolskich4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 206250 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i wydawanie posiłków na terenie miasta Śrem w punktach położonych w granicach od lewej stronie rzeki Warty do Al. Solidarności4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 103125 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i wydawanie posiłków na terenie miasta Śrem w punktach położonych - w granicach od ul. Grunwaldzkiej do ul. Nowowiejskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 194792 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 253920 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253920 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 253920 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVA Marta Skubiszak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 785-16-97-401
7.3.3) Ulica: ul. Franciszkańska 1/2
7.3.4) Miejscowość: Śrem
7.3.5) Kod pocztowy: 63-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253920 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129135 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129135 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129135 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVA Marta Skubiszak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 785-16-97-401
7.3.3) Ulica: ul. Franciszkańska 1/2
7.3.4) Miejscowość: Śrem
7.3.5) Kod pocztowy: 63-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129135 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246047,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246047,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246047,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Z.M.D. Bianek s.c. ul. Kochanowskiego 2 63-100 Śrem
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Damian Bianek Działalność Gastronomiczno-Handlowa, ul. Gierymskiego 43, Śrem 63-100, MARIUSZ BIANEK DZIAŁALNOŚĆ GASTRONOMICZNO-HANDLOWA , Śrem, ul. Jana Kochanowskiego 2,ZYGMUNT BIANEK DZIAŁALNOŚĆ GASTRONOMICZNO-HANDLOWA , Śrem, ul. Jana Kochanowskiego 2,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7851589901
7.3.3) Ulica: ul. Kochanowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Śrem
7.3.5) Kod pocztowy: 23-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246047,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-30INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Opracowanie dokumentacji projektowej - budowy ścieżki rowerowej do Mechlina w gm. Śrem
- Zakup pomocy i wyposażenia do pracowni edukacji ekologicznej dla szkół podstawowych w Śremie - V części
- Adaptacja gminy Śrem do zmian klimatu - budowa błękitno-zielonej infrastruktury - modernizacja parku kieszonkowego - "Ogrodu róż", zlokalizowanego u zbiegu ulicy Poznańskiej i Piłsudskiego w Śremie
- Budowa dróg w Psarskiem - etap 2
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usługi gastronomicznej w formie przygotowania i dostarczenia ciepłych posiłków dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Kościerzynie w ramach projektu pn. "Krok po kroku do pracy"
- Usługa całodobowego dostarczania posiłków dla pacjentów szpitala
- Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu oraz Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym SPZZOZ w Przysusze (w systemie cateringowym)
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług cateringowych w trakcie szkoleń prowadzonych dla uczestników projektu "Wsparcie kadr systemu pomocy społecznej - szkolenia i kursy zawodowe"
- Sukcesywne usługi cateringowe
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.