eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › świadczenie usług w zakresie sprzątania oraz utrzymania czystości i porządku w granicach norm sanitarno-epidemiologicznych na terenie Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu



Ogłoszenie z dnia 2021-05-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00057663 z dnia 2021-05-18

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
świadczenie usług w zakresie sprzątania oraz utrzymania czystości i porządku w granicach norm sanitarno-epidemiologicznychna terenie Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy im. ks. Jerzego Popiełuszki

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871219178

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Ligi Polskiej 8

1.4.2.) Miejscowość: Toruń

1.4.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.7.) Numer telefonu: 56 6574290

1.4.8.) Numer faksu: 56 6574290

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zpo@zpotorun.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpotorun.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057663

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-05-18

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00053117/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.2. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.4.Zdolność techniczna lub zawodowa. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni, podmiotowy środek dowodowy potwierdzający spełnienie warunku w tym zakresie tj.:a) wykaz minimum 2 usług wykonanych lub wykonywanych w zakresie kompleksowego specj. sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach podmiotów wykonujących dział. leczniczą o wartości minimum 615.000,00 zł brutto każda usługa, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane lub są wykonywane, a jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest on w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.W odniesieniu do usług w trakcie realizacji, których część została faktycznie wykonana przez Wykonawcę, wykazanie i potwierdzenie zrealizowanej części zamówienia musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz dostaw przygotować wg Zał. Nr 5 do SWZ.b) wykaz narzędzi i urządzeń tech. dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada odpowiednie zasoby w tym zakresie, jeśli dysponuje on co najmniej n/w narzędziami i urządzeniami: odkurzacze biurowe – 2 szt., odkurzacz do pracy na sucho-mokro – 1 szt., maszyna szorująco-zbierająca do pielęgnacji posadzek i powierzchni poziomych – 1 szt., polerka maszynowa podłogowa – 1 szt., wózki serwisowe do sprzątania - 5 szt., wózki do transportu odpadów komunalnych na terenie oddziałów - 5 szt., wózek do transportu odpadów komunalnych na zewnątrz zakładu - 1 szt., wózki do transportu brudnej bielizny pościelowej – 5 szt., zestaw do mycia okien na wysokości – 1 szt., pomocniczy sprzęt w postaci: drobny zestaw sprzętu do prac ogrodniczych (kosiarka - 1 szt, podkoszarka – 1 szt.), mopy, wiadra, szczotki.c) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publ., w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawod., doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publ., a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz dostaw przygotować wg Zał. Nr 6 do SWZ.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca dysponuje n/w osobami:- 1 osoba przewidziana do kierowania i kontroli jakości usług będących przedmiotem zamówienia posiada co najmniej 12-miesięczny staż pracy (doświadczenie) na zajmowanym stanowisku w podmiocie leczniczym wykonującym działalność leczniczą, ukończony kurs/szkolenie z zakresu: higieny i profesjonalnej dezynfekcji w podmiotach wykonujących dział. leczniczą, technologii usługach sprzątania;- minimum 6 osób, które będą skierowane do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia posiada co najmniej 6-miesięczny staż pracy (doświadczenie) w zakresie specj. sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach podmiotu leczniczego wykonującego dział. leczniczą. d) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zarządzania jakością i potwierdzające, że Wykonawca posiada certyfikat „Gwarant Czystości i Higieny” w zakresie usług utrzymania czystości ze specjalnością medyczną.Wykonawca może zamiast tego środka dowodowego, złożyć równoważny podmiotowy środek dowodowy wystawiony przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Po zmianie:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.2. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.4.Zdolność techniczna lub zawodowa. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni, podmiotowy środek dowodowy potwierdzający spełnienie warunku w tym zakresie tj.:a) wykaz minimum 2 usług wykonanych lub wykonywanych w zakresie kompleksowego specj. sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach podmiotów wykonujących dział. leczniczą o wartości minimum 615.000,00 zł brutto każda usługa, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane lub są wykonywane, a jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest on w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.W odniesieniu do usług w trakcie realizacji, których część została faktycznie wykonana przez Wykonawcę, wykazanie i potwierdzenie zrealizowanej części zamówienia musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz dostaw przygotować wg Zał. Nr 5 do SWZ.b) wykaz narzędzi i urządzeń tech. dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada odpowiednie zasoby w tym zakresie, jeśli dysponuje on co najmniej n/w narzędziami i urządzeniami: odkurzacze biurowe – 2 szt., odkurzacz do pracy na sucho-mokro – 1 szt., maszyna szorująco-zbierająca do pielęgnacji posadzek i powierzchni poziomych – 1 szt., polerka maszynowa podłogowa – 1 szt., wózki serwisowe do sprzątania - 5 szt., wózki do transportu odpadów komunalnych na terenie oddziałów - 5 szt., wózek do transportu odpadów komunalnych na zewnątrz zakładu - 1 szt., wózki do transportu brudnej bielizny pościelowej – 5 szt., zestaw do mycia okien na wysokości – 1 szt., pomocniczy sprzęt w postaci: drobny zestaw sprzętu do prac ogrodniczych (kosiarka - 1 szt, podkoszarka – 1 szt.), mopy, wiadra, szczotki.c) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publ., w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawod., doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publ., a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz dostaw przygotować wg Zał. Nr 6 do SWZ.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca dysponuje n/w osobami:- 1 osoba przewidziana do kierowania i kontroli jakości usług będących przedmiotem zamówienia posiada co najmniej 12-miesięczny staż pracy (doświadczenie) na zajmowanym stanowisku w podmiocie leczniczym wykonującym działalność leczniczą, ukończony kurs/szkolenie z zakresu: higieny i profesjonalnej dezynfekcji w podmiotach wykonujących dział. leczniczą, technologii usługach sprzątania;d) zaśw. niez. podmiotu zajm. się pośw. speł. przez wykonawcę norm zarz. jak. i potw., że Wykonawca posiada cert. „Gwarant Czyst. i Hig." w zakr. usług utrz. czyst. ze specj. med. Wykonawca może zamiast tego śr. złożyć równ. podm. śr. wyst. przez podmioty mające siedz. w innym p. czł. E. Ob. Gosp.” W ramach „równ. śr.” Zamawiający uzna cert. ISO 9001-2015 w zakr. usług sprząt. w pl. sł. zdrowia albo inny cert. niez. podmiotu potw., że Wykon. został poddany progr. cert. jakoś. firm świad. usługi w zakr. sprząt. w pl. sł. zdr.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
a) wykaz minimum 2 usług wykonanych lub wykonywanych w zakresie kompleksowego specj. sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach podmiotów wykonujących dział. leczniczą o wartości minimum 615.000,00 zł brutto każda usługa, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane lub są wykonywane, a jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest on w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.W odniesieniu do usług w trakcie realizacji, których część została faktycznie wykonana przez Wykonawcę, wykazanie i potwierdzenie zrealizowanej części zamówienia musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz dostaw przygotować wg Zał. Nr 5 do SWZ.b) wykaz narzędzi i urządzeń tech. dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada odpowiednie zasoby w tym zakresie, jeśli dysponuje on co najmniej n/w narzędziami i urządzeniami: odkurzacze biurowe – 2 szt., odkurzacz do pracy na sucho-mokro – 1 szt., maszyna szorująco-zbierająca do pielęgnacji posadzek i powierzchni poziomych – 1 szt., polerka maszynowa podłogowa – 1 szt., wózki serwisowe do sprzątania - 5 szt., wózki do transportu odpadów komunalnych na terenie oddziałów - 5 szt., wózek do transportu odpadów komunalnych na zewnątrz zakładu - 1 szt., wózki do transportu brudnej bielizny pościelowej – 5 szt., zestaw do mycia okien na wysokości – 1 szt., pomocniczy sprzęt w postaci: drobny zestaw sprzętu do prac ogrodniczych (kosiarka - 1 szt, podkoszarka – 1 szt.), mopy, wiadra, szczotki.c) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publ., w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawod., doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publ., a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz dostaw przygotować wg Zał. Nr 6 do SWZ.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca dysponuje n/w osobami:- 1 osoba przewidziana do kierowania i kontroli jakości usług będących przedmiotem zamówienia posiada co najmniej 12-miesięczny staż pracy (doświadczenie) na zajmowanym stanowisku w podmiocie leczniczym wykonującym działalność leczniczą, ukończony kurs/szkolenie z zakresu: higieny i profesjonalnej dezynfekcji w podmiotach wykonujących dział. leczniczą, technologii usługach sprzątania;- minimum 6 osób, które będą skierowane do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia posiada co najmniej 6-miesięczny staż pracy (doświadczenie) w zakresie specj. sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach podmiotu leczniczego wykonującego dział. leczniczą. d) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zarządzania jakością i potwierdzające, że Wykonawca posiada certyfikat „Gwarant Czystości i Higieny” w zakresie usług utrzymania czystości ze specjalnością medyczną.Wykonawca może zamiast tego środka dowodowego, złożyć równoważny podmiotowy środek dowodowy wystawiony przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Po zmianie:
a) wykaz minimum 2 usług wykonanych lub wykonywanych w zakresie kompleksowego specj. sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach podmiotów wykonujących dział. leczniczą o wartości minimum 615.000,00 zł brutto każda usługa, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane lub są wykonywane, a jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest on w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.W odniesieniu do usług w trakcie realizacji, których część została faktycznie wykonana przez Wykonawcę, wykazanie i potwierdzenie zrealizowanej części zamówienia musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz dostaw przygotować wg Zał. Nr 5 do SWZ.b) wykaz narzędzi i urządzeń tech. dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada odpowiednie zasoby w tym zakresie, jeśli dysponuje on co najmniej n/w narzędziami i urządzeniami: odkurzacze biurowe – 2 szt., odkurzacz do pracy na sucho-mokro – 1 szt., maszyna szorująco-zbierająca do pielęgnacji posadzek i powierzchni poziomych – 1 szt., polerka maszynowa podłogowa – 1 szt., wózki serwisowe do sprzątania - 5 szt., wózki do transportu odpadów komunalnych na terenie oddziałów - 5 szt., wózek do transportu odpadów komunalnych na zewnątrz zakładu - 1 szt., wózki do transportu brudnej bielizny pościelowej – 5 szt., zestaw do mycia okien na wysokości – 1 szt., pomocniczy sprzęt w postaci: drobny zestaw sprzętu do prac ogrodniczych (kosiarka - 1 szt, podkoszarka – 1 szt.), mopy, wiadra, szczotki.c) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publ., w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawod., doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publ., a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz dostaw przygotować wg Zał. Nr 6 do SWZ.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca dysponuje n/w osobami:- 1 osoba przewidziana do kierowania i kontroli jakości usług będących przedmiotem zamówienia posiada co najmniej 12-miesięczny staż pracy (doświadczenie) na zajmowanym stanowisku w podmiocie leczniczym wykonującym działalność leczniczą, ukończony kurs/szkolenie z zakresu: higieny i profesjonalnej dezynfekcji w podmiotach wykonujących dział. leczniczą, technologii usługach sprzątania;- minimum 6 osób, które będą skierowane do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia posiada co najmniej 6-miesięczny staż pracy (doświadczenie) w zakresie specj. sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach podmiotu leczniczego wykonującego dział. leczniczą. d) zaśw. niez. podmiotu zajm. się pośw. speł. przez wykonawcę norm zarz. jak. i potw., że Wykonawca posiada cert. „Gwarant Czyst. i Hig." w zakr. usług utrz. czyst. ze specj. med. Wykonawca może zamiast tego śr. złożyć równ. podm. śr. wyst. przez podmioty mające siedz. w innym p. czł. E. Ob. Gosp.” W ramach „równ. śr.” Zamawiający uzna cert. ISO 9001-2015 w zakr. usług sprząt. w pl. sł. zdrowia albo inny cert. niez. podmiotu potw., że Wykon. został poddany progr. cert. jakoś. firm świad. usługi w zakr. sprząt. w pl. sł. zdr.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-05-21 13:00

Po zmianie:
2021-05-25 13:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-05-21 15:30

Po zmianie:
2021-05-25 15:30

2021-05-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.