eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudziniec › Dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych przez Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudzińcu w 2022 z podziałem na części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych przez Zakład
Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudzińcu w 2022 z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RUDZINIEC - ZAKŁAD BUDŻETOWY GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W RUDZIŃCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276709055

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 6

1.5.2.) Miejscowość: Rudziniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-160

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 230 32 63

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zb.rudziniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zb.rudziniec.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zb-rudziniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych przez Zakład
Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudzińcu w 2022 z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e31c4f25-7325-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057447

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010153/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych przez Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudzińcu w 2022 r. z podziałem na części.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00018032/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZBGKiM.261.1.2022.DZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 251373,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia pod nazwą: „Dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych przez Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudzińcu w 2022 z podziałem na części” obejmuje dostawę benzyny Pb – 95 oraz oleju napędowego do tankowania pojazdów eksploatowanych przez Zamawiającego w okresie do 31.12.2022 r. odpowiadających normom PN-EN 590 oraz przepisom Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.2015.1680 z dnia 2015.10.23).
Parametry techniczne i chemiczne dostarczanego oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 nie mogą być gorsze niż określone w wyżej wspomnianych normach oraz w załącznikach do Rozporządzenia.
Oferowany ON i Pb95 może być charakteryzowany przez normy zakładowe producenta, ale o parametrach jakościowych tożsamych lub lepszych od przedstawionych w przywołanych wyżej normach i Rozporządzeniach.


1.2.Zamówienie obejmuje zakup paliwa silnikowego

● benzyna bezołowiowa PB-95 w ilości od 1500 do 3 000 litrów – Część nr I


Zamawiający zastrzega, iż wielkość zamówienia jest wielkością orientacyjną i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu (ilości) zakupów bez żadnych konsekwencji prawnych i finansowych.

1.3. Do oceny należy podać łączną cenę zakupu benzyny bezołowiowej pb-95, wynikającą z średnich cen dwóch producentów publikowanych na stronach internetowych: www.orlen.pl oraz www.lotos.pl, pomniejszoną/powiększoną o stały zaoferowany upust/ marżę w % na dzień 12.01.2022 r.

1.4. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen paliwa w trakcie obowiązywania umowy zgodnie z zapisami niniejszej SWZ.

1.5. Dostawa benzyny Pb 95 odbywać się będzie na stacji paliwowej Wykonawcy Zamówienia sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego z ograniczeniem ilościowym zależnym od pojemności zbiorników samochodów i kanistrów dla pozostałego sprzętu Zamawiającego lub dostawa benzyny będzie za pośrednictwem mobilnego dystrybutora paliw Pb.

1.6. Potwierdzeniem dla Wykonawcy zamówienia dokonania sprzedaży ( wydania) zadysponowanej ilości benzyny będzie pieczątka i wpis do karty drogowej samochodu lub do karty paliwowej danego urządzenia następujących informacji:
 ilość i wartość zatankowanego paliwa,
 datę tankowania,
 numer rejestracyjny samochodu, wraz z podpisem upoważnionego pracownika Zamawiającego.

1.7.Faktury za transakcje bezgotówkowe wystawiane będą:
● dla dostaw benzyny bezołowiowej PB 95 nie częściej niż 2 razy w miesiącu za okres od 1 do 15 oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca.

Faktury VAT będą płatne przelewem na wskazane w fakturze konto. Termin płatności faktur za dany okres rozliczeniowy zgodny z zapisami rodziału XVII niniejszej specyfikacji).

1.8. Do faktury dołączone będzie:

● w przypadku benzyny bezołowiowej PB 95 zestawienie zawierające następujące informacje:
 ilość i rodzaj pobranego paliwa,
 numer rejestracyjny,
 dzienną cenę sprzedaży, po której dokonano transakcji,
 rozliczenie za każde tankowanie,
 datę i miejsce dokonania transakcji.

1.9. Wykonawca musi posiadać:
Dla Części nr I :
● dla realizacji dostawy benzyny bezołowiowej PB -95 stację paliw położoną maksymalnie do 20 km od siedziby Zakładu Budżetowego Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudzińcu ul. Leśna 6, liczone najkrótszą drogą publiczną i zobowiązuje się ją utrzymać w trakcie obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza dostawę benzyny przy pomocy mobilnego dystrybutora paliw Pb. Likwidacja stacji paliw wskazanej dla realizacji przedmiotu zamówienia stanowi podstawę do rozwiązania umowy przez Zamawiającego, bez ponoszenia z tego tytułu żadnych kosztów.

1.10. Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy, jeżeli Wykonawca nie przestrzega warunków umowy (np. w przypadku likwidacji stacji paliw wskazanej do realizacji zamówienia czy też, gdy sprzedawane przez Wykonawcę paliwo nie będzie spełniać obowiązujących norm jakości).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.5.) Wartość części: 13975,61 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia pod nazwą: „Dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych przez Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudzińcu w 2022 z podziałem na części” obejmuje dostawę benzyny Pb – 95 oraz oleju napędowego do tankowania pojazdów eksploatowanych przez Zamawiającego w okresie do 31.12.2022 r. odpowiadających normom PN-EN 590 oraz przepisom Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.2015.1680 z dnia 2015.10.23).
Parametry techniczne i chemiczne dostarczanego oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 nie mogą być gorsze niż określone w wyżej wspomnianych normach oraz w załącznikach do Rozporządzenia.
Oferowany ON i Pb95 może być charakteryzowany przez normy zakładowe producenta, ale o parametrach jakościowych tożsamych lub lepszych od przedstawionych w przywołanych wyżej normach i Rozporządzeniach.


1.1.Zamówienie obejmuje zakup paliwa silnikowego :

● olej napędowy w ilości od 45 000 do 50 000 litrów – Część nr II

Zamawiający zastrzega, iż wielkość zamówienia jest wielkością orientacyjną i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu (ilości) zakupów bez żadnych konsekwencji prawnych i finansowych.

1.2. Do oceny należy podać łączną cenę zakupu oleju napędowego, wynikającą z średnich cen dwóch producentów publikowanych na stronach internetowych: www.orlen.pl oraz www.lotos.pl, pomniejszoną/powiększoną o stały zaoferowany upust/ marżę w % na dzień 12.01.2022 r.

1.3. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen paliwa w trakcie obowiązywania umowy zgodnie z zapisami niniejszej SWZ.

1.4. Zakup oleju napędowego odbywać się będzie poprzez dostawę do siedziby Zamawiającego w ilości nie większej niż 3500 litrów jednorazowo, w terminie do 48 godzin od daty zgłoszenia zapotrzebowania dostawy.

1.5. Rozliczenie ilościowe dostarczonego oleju napędowego będzie dokonywane w oparciu o zalegalizowany licznik autocysterny, odmierzający ilość zrzuconego paliwa do zbiornika zamawiającego w temperaturze referencyjnej 15 ° C.
1.6. Potwierdzeniem dla Wykonawcy zamówienia dokonania sprzedaży (dostawy) zadysponowanej ilości oleju napędowego będzie pieczątka wraz z podpisem upoważnionego pracownika Zamawiającego na dokumencie dostawy (WZ),

1.7.Faktury za transakcje bezgotówkowe wystawiane będą:
● dla dostaw oleju napędowego każdorazowo po zrealizowanej dostawie

1.8.Faktury VAT będą płatne przelewem na wskazane w fakturze konto. Termin płatności faktur za dany okres rozliczeniowy zgodny z zapisami rozdziału XVII specyfikacji).

1.9.Do faktury dołączone będzie:

● w przypadku oleju napędowego
- dokument dostawy (WZ) potwierdzony przez upoważnionego pracownika Zamawiającego

1.10. Wykonawca musi posiadać:
Dla Części nr II :
● dla realizacji dostawy oleju napędowego do siedziby Zamawiającego samochód cysternę do transportu paliw lub zapewnioną możliwość realizacji dostawy oleju napędowego cysterną udostępnioną przez inny podmiot. Dla dostawy oleju napędowego nie jest wymagany limit odległości od siedziby Zamawiającego.

1.11.Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy, jeżeli Wykonawca nie przestrzega warunków umowy (np. w przypadku likwidacji stacji paliw wskazanej do realizacji zamówienia czy też, gdy sprzedawane przez Wykonawcę paliwo nie będzie spełniać obowiązujących norm jakości).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 237398,37 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 21.01.2022 r. do godz. 10:00 w postępowaniu na zadanie pod nazwą: „Dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych przez Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudzińcu w 2022 z podziałem na części” – CZĘŚĆ nr I dostawa benzyny bezołowiowej Pb-95, wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona na podstawie na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż oferta nie została przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Zamawiający ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zadanie pod nazwą: „Dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych przez Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudzińcu w 2022 z podziałem na części”. W prowadzonym postępowaniu na CZĘŚĆ nr I dostawa benzyny bezołowiowej Pb-95 złożono 1 ofertę : Oferta nr 1 - PHU PETRO SYSTEM ARTUR LIZUREJ, UL. GLIWICKA 26C, 44-160 RUDZINIEC.

W toku badania i oceny oferty nr 1 - PHU PETRO SYSTEM ARTUR LIZUREJ podczas sprawdzania poprawności złożonej oferty Zamawiający stwierdził, iż złożone przez wykonawcę dokumenty wraz z ofertą (formularzem ofertowym) nie zostały podpisane żadnym z dopuszczonych przez SWZ podpisów (kwalifikowanym lub zaufanym lub osobistym). W związku z powyższym oferta PHU PETRO SYSTEM ARTUR LIZUREJ, złożona na Część I zamówienia nie została sporządzona w sposób zgodny z przepisami ustawy Pzp (art. 63 ust. 2) a także nie została przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.
Ponadto obowiązek zachowania formy elektronicznej pod rygorem nieważności opatrzonej podpisem kwalifikowalnym lub opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym wynika z art. 63 ustawy pzp. Zastrzeżenie formy pisemnej, dokumentowej lub elektronicznej pod rygorem nieważności odnosi ten skutek, że oferta złożona bez zachowania zastrzeżonej formy jest nieważna (art. 73 § 1 Kodeksu Cywilnego – dalej: „KC”). Do zachowania pisemnej formy czynności prawnej wystarcza złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli (art. 78 § 1 KC), a do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej konieczne jest złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym (art. 781 § 1 KC). Również niezachowanie postaci elektronicznej oferty opatrzonej podpisem zaufanym albo osobistym, stanowiącej dokumentową formę czynności prawnej, skutkuje jej nieważnością. Złożenie oferty w niewłaściwej formie jest uchybieniem nieusuwalnym. Dlatego też brak podpisu dokumentów elektronicznych skutkuje ich nieważnością i podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp.

W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę firmy PHU PETRO SYSTEM ARTUR LIZUREJ, UL. GLIWICKA 26C, 44-160 RUDZINIEC na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 3,4 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż oferta nie została przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.
Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Wobec powyższego Zamawiający nie udzielił zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17527,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17527,50 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274905,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274905,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274905,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BORIM PALIWA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381815184

7.3.3) Ulica: JASKÓŁEK 12L

7.3.4) Miejscowość: STUDZIENICE

7.3.5) Kod pocztowy: 43-215

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274905,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.