eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prószków › Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Prószkowie w roku 2023



Ogłoszenie z dnia 2023-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Prószkowie w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. JÓZEFA WARSZEWICZA W PRÓSZKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000095041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pomologia 11

1.5.2.) Miejscowość: Prószków

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-060

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774648070

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@pomologia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomologia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zsproszkow.biuletyn.info.pl/12/147/informacje-o-szkole.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Szkoła

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Prószkowie w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b01722d-810c-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00057189

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000742/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa żywności

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00508495

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP.26.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół im. Józefa Warszewicza w Prószkowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wykaz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
1. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb
Zamawiającego.
2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiane produkty muszą być wytwarzane w klasie I,
2) Wykonawca będzie realizował dostawy transportem własnym i na własny koszt,
3) Koszt załadunku i rozładunku w magazynie Zamawiającego obciążają Wykonawcę,
4) Artykuły opisane poprzez wskazania producenta są jedynie przykładowe, a Zamawiający dopuszcza artykuły
równoważne,
5) Dostawy będą realizowane na podstawie zamówienia telefonicznego lub przesłane mailem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół im. Józefa Warszewicza w Prószkowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wykaz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
1. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb
Zamawiającego.
2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiane produkty muszą być wytwarzane w klasie I,
2) Wykonawca będzie realizował dostawy transportem własnym i na własny koszt,
3) Koszt załadunku i rozładunku w magazynie Zamawiającego obciążają Wykonawcę,
4) Artykuły opisane poprzez wskazania producenta są jedynie przykładowe, a Zamawiający dopuszcza artykuły
równoważne,
5) Dostawy będą realizowane na podstawie zamówienia telefonicznego lub przesłane mailem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 65000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół im. Józefa Warszewicza w Prószkowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wykaz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
1. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb
Zamawiającego.
2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiane produkty muszą być wytwarzane w klasie I,
2) Wykonawca będzie realizował dostawy transportem własnym i na własny koszt,
3) Koszt załadunku i rozładunku w magazynie Zamawiającego obciążają Wykonawcę,
4) Artykuły opisane poprzez wskazania producenta są jedynie przykładowe, a Zamawiający dopuszcza artykuły
równoważne,
5) Dostawy będą realizowane na podstawie zamówienia telefonicznego lub przesłane mailem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 80000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół im. Józefa Warszewicza w Prószkowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wykaz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
1. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb
Zamawiającego.
2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiane produkty muszą być wytwarzane w klasie I,
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00488402/01 z dnia 2022-12-09
2022-12-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
2) Wykonawca będzie realizował dostawy transportem własnym i na własny koszt,
3) Koszt załadunku i rozładunku w magazynie Zamawiającego obciążają Wykonawcę,
4) Artykuły opisane poprzez wskazania producenta są jedynie przykładowe, a Zamawiający dopuszcza artykuły
równoważne,
5) Dostawy będą realizowane na podstawie zamówienia telefonicznego lub przesłane mailem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół im. Józefa Warszewicza w Prószkowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wykaz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
1. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb
Zamawiającego.
2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiane produkty muszą być wytwarzane w klasie I,
2) Wykonawca będzie realizował dostawy transportem własnym i na własny koszt,
3) Koszt załadunku i rozładunku w magazynie Zamawiającego obciążają Wykonawcę,
4) Artykuły opisane poprzez wskazania producenta są jedynie przykładowe, a Zamawiający dopuszcza artykuły
równoważne,
5) Dostawy będą realizowane na podstawie zamówienia telefonicznego lub przesłane mailem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół im. Józefa Warszewicza w Prószkowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wykaz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
1. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb
Zamawiającego.
2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiane produkty muszą być wytwarzane w klasie I,
2) Wykonawca będzie realizował dostawy transportem własnym i na własny koszt,
3) Koszt załadunku i rozładunku w magazynie Zamawiającego obciążają Wykonawcę,
4) Artykuły opisane poprzez wskazania producenta są jedynie przykładowe, a Zamawiający dopuszcza artykuły
równoważne,
5) Dostawy będą realizowane na podstawie zamówienia telefonicznego lub przesłane mailem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki

4.5.5.) Wartość części: 18000 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół im. Józefa Warszewicza w Prószkowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wykaz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
1. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb
Zamawiającego.
2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiane produkty muszą być wytwarzane w klasie I,
2) Wykonawca będzie realizował dostawy transportem własnym i na własny koszt,
3) Koszt załadunku i rozładunku w magazynie Zamawiającego obciążają Wykonawcę,
4) Artykuły opisane poprzez wskazania producenta są jedynie przykładowe, a Zamawiający dopuszcza artykuły
równoważne,
5) Dostawy będą realizowane na podstawie zamówienia telefonicznego lub przesłane mailem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15431000-8 - Margaryna i podobne produkty

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

4.5.5.) Wartość części: 70000 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół im. Józefa Warszewicza w Prószkowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wykaz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
1. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb
Zamawiającego.
2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiane produkty muszą być wytwarzane w klasie I,
2) Wykonawca będzie realizował dostawy transportem własnym i na własny koszt,
3) Koszt załadunku i rozładunku w magazynie Zamawiającego obciążają Wykonawcę,
4) Artykuły opisane poprzez wskazania producenta są jedynie przykładowe, a Zamawiający dopuszcza artykuły
równoważne,
5) Dostawy będą realizowane na podstawie zamówienia telefonicznego lub przesłane mailem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 55000 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół im. Józefa Warszewicza w Prószkowie.
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00488402/01 z dnia 2022-12-09
2022-12-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wykaz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
1. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb
Zamawiającego.
2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiane produkty muszą być wytwarzane w klasie I,
2) Wykonawca będzie realizował dostawy transportem własnym i na własny koszt,
3) Koszt załadunku i rozładunku w magazynie Zamawiającego obciążają Wykonawcę,
4) Artykuły opisane poprzez wskazania producenta są jedynie przykładowe, a Zamawiający dopuszcza artykuły
równoważne,
5) Dostawy będą realizowane na podstawie zamówienia telefonicznego lub przesłane mailem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.5.5.) Wartość części: 55000 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół im. Józefa Warszewicza w Prószkowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wykaz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
1. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb
Zamawiającego.
2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiane produkty muszą być wytwarzane w klasie I,
2) Wykonawca będzie realizował dostawy transportem własnym i na własny koszt,
3) Koszt załadunku i rozładunku w magazynie Zamawiającego obciążają Wykonawcę,
4) Artykuły opisane poprzez wskazania producenta są jedynie przykładowe, a Zamawiający dopuszcza artykuły
równoważne,
5) Dostawy będą realizowane na podstawie zamówienia telefonicznego lub przesłane mailem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15980000-1 - Napoje bezalkoholowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15320000-7 - Soki owocowe i warzywne

15842000-2 - Czekolada i wyroby cukiernicze

4.5.5.) Wartość części: 60000 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół im. Józefa Warszewicza w Prószkowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wykaz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
1. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb
Zamawiającego.
2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiane produkty muszą być wytwarzane w klasie I,
2) Wykonawca będzie realizował dostawy transportem własnym i na własny koszt,
3) Koszt załadunku i rozładunku w magazynie Zamawiającego obciążają Wykonawcę,
4) Artykuły opisane poprzez wskazania producenta są jedynie przykładowe, a Zamawiający dopuszcza artykuły
równoważne,
5) Dostawy będą realizowane na podstawie zamówienia telefonicznego lub przesłane mailem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe

4.5.5.) Wartość części: 32000 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół im. Józefa Warszewicza w Prószkowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wykaz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
1. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb
Zamawiającego.
2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiane produkty muszą być wytwarzane w klasie I,
2) Wykonawca będzie realizował dostawy transportem własnym i na własny koszt,
3) Koszt załadunku i rozładunku w magazynie Zamawiającego obciążają Wykonawcę,
4) Artykuły opisane poprzez wskazania producenta są jedynie przykładowe, a Zamawiający dopuszcza artykuły
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00488402/01 z dnia 2022-12-09
2022-12-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
równoważne,
5) Dostawy będą realizowane na podstawie zamówienia telefonicznego lub przesłane mailem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15842300-5 - Wyroby cukiernicze

4.5.5.) Wartość części: 12000 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół im. Józefa Warszewicza w Prószkowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wykaz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
1. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb
Zamawiającego.
2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiane produkty muszą być wytwarzane w klasie I,
2) Wykonawca będzie realizował dostawy transportem własnym i na własny koszt,
3) Koszt załadunku i rozładunku w magazynie Zamawiającego obciążają Wykonawcę,
4) Artykuły opisane poprzez wskazania producenta są jedynie przykładowe, a Zamawiający dopuszcza artykuły
równoważne,
5) Dostawy będą realizowane na podstawie zamówienia telefonicznego lub przesłane mailem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15210000-3 - Filety rybne, wątróbki rybne i ikra

4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół im. Józefa Warszewicza w Prószkowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wykaz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
1. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb
Zamawiającego.
2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiane produkty muszą być wytwarzane w klasie I,
2) Wykonawca będzie realizował dostawy transportem własnym i na własny koszt,
3) Koszt załadunku i rozładunku w magazynie Zamawiającego obciążają Wykonawcę,
4) Artykuły opisane poprzez wskazania producenta są jedynie przykładowe, a Zamawiający dopuszcza artykuły
równoważne,
5) Dostawy będą realizowane na podstawie zamówienia telefonicznego lub przesłane mailem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne

4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111568 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111568 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111568 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7220002329

7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113293,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-18 do 2023-06-23

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64119 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64119 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64119 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Mięsa i wędlin MAŁGOSIA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543023121

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64119,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-18 do 2023-06-23

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76243 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76243 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76243 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Mięsa i Wędlin MAŁGOSIA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543023121

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76243,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-18 do 2023-06-23

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca nie złożył w wyznaczonym terminie dokumentów wymaganych w SWZ celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29932 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10920 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16770 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10920 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROLDROB Gospodarstwo Rolno - Drobiarskie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541327762

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-18 do 2023-06-23

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa VEGA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7551932074

7.3.4) Miejscowość: Prudnik

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-18 do 2023-06-23

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64097 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64097 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64097 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Rolniczo- Gospodarczych AGRA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540337333

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65727,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-18 do 2023-06-23

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52969 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53711 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53711 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Usługowa VEGA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7551932074

7.3.4) Miejscowość: Prudnik

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53711,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-18 do 2023-06-23

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56770 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56770 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56770 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Rolniczo- Gospodarczych AGRA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540337333

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59791,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-18 do 2023-06-23

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31135 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31135 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31135 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARCINIAK Producent Dań gotowych i Wyrobów Garmażeryjnych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543210189

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31135,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-18 do 2023-06-23

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca nie złożył w wyznaczonym terminie dokumentów wymaganych w SWZ celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37975 PLN

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13363 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13363 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13363 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Rolniczo- Gospodarczych AGRA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540337333

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13560,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-18 do 2023-06-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.