eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Główczyce › Dostawa i montaż elementów placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych na terenie Gminy Główczyce.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż elementów placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych na terenie Gminy Główczyce.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁÓWCZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000543083

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: TADEUSZA KOŚCIUSZKI 8

1.5.2.) Miejscowość: Główczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-220

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@glowczyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.glowczyce.ibip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/glowczyce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż elementów placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych na terenie Gminy Główczyce.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2997ced8-5507-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00057170

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025623/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa i montaż elementów placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych na terenie Gminy Główczyce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410388/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 84001,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego wyposażenia placów zabaw na terenie Gminy Główczyce:
1) SZELEWO:
 sklepik.
2) SZCZYPKOWICE:
 bujak sprężynowy,
 karuzela tarczowa.
3) BĘDZIECHOWO:
 prasa nożna,
 wioślarz,
 orbitrek.
4) WYKOSOWO:
 zjeżdżalnia z drabinką i zadaszeniem.

5) ŻORUCHOWO:
 wioślarz,
 orbitrek.
6) CECENOWO:
 huśtawka potrójna,
 huśtawka ważka,
 bujak koniczynka,
 bujak sprężynowy,
 ławka 2 szt.,
 tablica z regulaminem,
 kosz na śmieci 2 szt.
7) SKÓRZYNO:
 karuzela czteroramienna,
 zjeżdżalnia z drabinką i zadaszeniem,
 huśtawka potrójna,
 huśtawka ważka,
 bujak sprężynowy,
 tablica z regulaminem,
 kosz na śmieci,
 ławka 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik: nr 1 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

37535250-4 - Huśtawki (poziome) do placów zabaw

37535240-1 - Zjeżdżalnie do placów zabaw

37535230-8 - Karuzele do placów zabaw

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ wszystkie złożone w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87612,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117219,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.