Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00488124/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
- 2022/BZP 00493027/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzałkowie w 2023r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Strzałkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294740
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Strzałkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-420
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632750097
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsstrzalkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsstrzalkowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzałkowie w 2023r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5782bdc0-77c2-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00057075
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00184069/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzałkowie w 2023r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00488124
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS/D/3310/9/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 123000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzałkowie w 2023r.”
2. Zamówienie obejmuje: pranie wodne, dezynfekcję, suszenie, odplamianie, prasowanie, składanie, kompletowanie, pakowanie wraz z transportem z siedziby Zamawiającego do pralni oraz z pralni do siedziby Zamawiającego.
3. Przewidywana szacunkowa ilość bielizny do prania w okresie realizacji umowy wynosi: 41.000 kg w okresie 12 miesięcy.
4. Przedmiot zamówienia tj usługa prania i transportu, winna być realizowana zgodnie z obowiązującymi na terenie RP przepisami, a w szczególności:
a) Ustawą z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi.
b) Ustawą z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej
c) Ustawa z dnia 23 stycznia 2020r., o zmianie ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz niektórych innych ustaw.
d) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach
- oraz aktami wykonawczymi do nich.
5. Wykonawca oświadcza, że dysponuje pralnią posiadającą barierę higieniczną między stroną brudną i czystą oraz że, jest pod stałym nadzorem właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego.
6. Jeżeli w uzasadnionych okolicznościach wynikających ze zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy brak będzie możliwości wywiązania się przez Wykonawcę z obowiązków wynikających z umowy, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia rozwiązania tymczasowego gwarantującego kontynuację realizacji umowy, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest w tym wypadku uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego, zatwierdzającą wprowadzone rozwiązania tymczasowe.
7. Transport bielizny z i do pralni odbywać ma się wyłącznie środkami transportowymi przystosowanymi do tego rodzaju usług z zachowaniem wymogów sanitarno-epidemiologicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151290,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151290,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Aktywności Zawodowej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7772516173
7.3.3) Ulica: Stefana Batorego 1
7.3.4) Miejscowość: Słupca
7.3.5) Kod pocztowy: 62-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA IM. KRÓLOWEJ POLSKI ŚW. JADWIGI
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA IM. KRÓLOWEJ POLSKI ŚW. JADWIGI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151290,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI STRZAŁKOWO
więcej: przetargi STRZAŁKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pralniczych, najem odzieży medycznej i bielizny pościelowej
- Pranie wodne i chemiczne wraz z transportem oraz dzierżawą bielizny szpitalnej dla Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. z siedzibą w Opolu Lubelskim.
- Kompleksowe usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 w 2026r.
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI PRALNICZEJ BIELIZNY SZPITALNEJ BĘDĄCEJ WŁASNOŚCIĄ ZAMAWIAJĄCEGO WRAZ Z WDROŻENIEM RADIOWEGO SYSTEMU DO IDENTYFIKACJI ASORTYMENTU
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych przez okres 12 miesięcy
- Usługa prania przedmiotów mundurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.